onko miehesi tehnyt " mikat" ?
minun mies on kimpussani säännöllisesti öisin kun nukun, välillä on ollu muna perseessä kun oon heränny.
aloituksen laitoin asiasta jokin aikaa sitten silloin ei kohtalotovereita löytynyt.
mielestäni mikan teko on erittäin ällöttävä, mutta Sorellan päätettävissä nostaako syytteen.
Kommentit (10)
Herään aina joskus öisin siihen, että mieheni koskettelee minua unenpöpperössä ja joskus ihan hereilläkin. Kerran hän on työntynyt minuun, kun olen ollut unessa. Heräsin jossain vaiheessa mukaan touhuun.
Suhteemme on todella kunnossa ja rakastamme toisiamme todella paljon. Kummankaan mielestä tässä ei ole mitään kamalaa. Lähinnä naurattaa mieheni öiset touhut, kun ei yleensä ole ihan hereillä itsekään eikä aina muista, mitä on öisin tehnyt. Tietenkin olisi mukavaa, jos olisin itsekin hereillä, mutta eipä tämä minua haittaa. Seksielämämme on aktiivista myös hereillä.. =)
(Moraalisaarnaajille huom! Raiskaus on sitten ihan eri juttu ja täysin tuomittavaa ja rikollista! Meillä uniseksi on molemmille täysin ok ja molemmat tietävät asian.)
meitä ole enempää?
Kiinnostaa tietää!
Molemmat siis ollaan oltu toistemme kimpussa, eikä kummallakaan mitään hajua, että kumpi on ollut aloitteen tekijä. Aika ihana tapa herätä. Aamulla koko juttu yleensä huvittaa...
Oon kyllä herännyt miehen yksipuoliseenkin yölliseen " hellittelyyn" ja kopelointiin. Ihana tapa herätä sekin. Tosin jos ei minua huvita herätessä, niin kyllähän tuo heti lopettaa.
Kännissä ei varmaan koskaan ole noin käynyt. Tosin eipä me nykyään juuri koskaan kännissä ollakaan.
kuinkas moni on tehny " sorellat" ??
Mika kähmi nukkuvaa Sorellaa, mikä on tietenkin väärin, koska Sorella oli tiedottomassa tilassa eikä voinut kieltäytyä asiasta.
Tässä ketjussa keskustellaan siitä, onko jonkun mies tehnyt vastaavasti.
Mutta asia on sikäli eri, että kähmintä voi olla ok parisuhteessa, jos molemmille se on ok ja asiasta on puhuttu ennenkin. Ja kyllä Suomen laki tuntee käsitteen raiskaus parisuhteessa ja se on sitten eri asia.
On tietenkin ihan jokaisen oma asia, minkä kokee raiskaukseksi omassa parisuhteessa.
Siis meillä on ok, että mua kähmitään ja ihan jopa pentroidaan, kun nukun . Entä teillä? (HUOM! Kaikille ei todellakaan ok!)
Mika kähmi nukkuvaa Sorellaa, mikä on tietenkin väärin, koska Sorella oli tiedottomassa tilassa eikä voinut kieltäytyä asiasta.
Tässä ketjussa keskustellaan siitä, onko jonkun mies tehnyt vastaavasti.
Mutta asia on sikäli eri, että kähmintä voi olla ok parisuhteessa, jos molemmille se on ok ja asiasta on puhuttu ennenkin. Ja kyllä Suomen laki tuntee käsitteen raiskaus parisuhteessa ja se on sitten eri asia.
On tietenkin ihan jokaisen oma asia, minkä kokee raiskaukseksi omassa parisuhteessa.
Siis meillä on ok, että mua kähmitään ja ihan jopa pentroidaan, kun nukun . Entä teillä? (HUOM! Kaikille ei todellakaan ok!)
ja minusta se on ihanaa. Mikä olisi ihanampi tapa herätä?
Meillä harrastetaan seksiä molempien halusta ja molempien ollessa hereillä/tajuissaan
halukas, mutta on aika ihanaa herätä siihen, että miestä haluttaa... Äkkiä ne halut itselläkin heräävät ;-D