Jokainen suomalainen maksaa uudesta Kreikka-sovusta 925,9 euroa.
Eli viidenneksi eniten :-0
Kaikkein pienimmällä pääsevät Liettua (113,3), Kypros (122,2) sekä Latvia (125)
Kommentit (34)
Missähän on ne Timo Soinin takuut, kun kerran sanoi ettei tue mitään kreikkarahoituksia, paitsi täysiä takuita vastaan?
Mulla on hyvä idea. Keksin juuri äsken että mitä jos kaivettaisiin kuoppa ja jokainen suomalainen laittaisi sinne 20e ja sitten laitettaisiin bensaa ja sytytettäisiin. Niin eikö tuo toisi jumalat meidän puolelle?
Ja sitten tulee neljäs paketti, ja viides, ja sitten kaatuu velkainen Italia ja lopulta prakaa Ranska.
1000 ege on kyllä aika pieni raha tullaisesta jutusta. Mua se ei oikein haittaa. ihan oikeesti. vaikka olisi 2000 e. sen verrran käytän about puolessa vuodessa baarissa. pitää juoda sitten vähän enemmän virossa. so what?!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:35"]
1000 ege on kyllä aika pieni raha tullaisesta jutusta. Mua se ei oikein haittaa. ihan oikeesti. vaikka olisi 2000 e. sen verrran käytän about puolessa vuodessa baarissa. pitää juoda sitten vähän enemmän virossa. so what?!
[/quote]
Hyvä, koska meillä on sen lisäks 500 000 maksukyvytöntä, joten sun osuus saattaa vähän kasvaa.
Mitä??? Entä jos ei ole varaa maksaa, meneekö lasku ulosottoon??
Ei sossupummit (vasemmistolaiset) mitään maksa. Summa kerätään veroina ja revitään keskiluokan selkänahasta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:28"]
Mulla on hyvä idea. Keksin juuri äsken että mitä jos kaivettaisiin kuoppa ja jokainen suomalainen laittaisi sinne 20e ja sitten laitettaisiin bensaa ja sytytettäisiin. Niin eikö tuo toisi jumalat meidän puolelle?
[/quote]
Sekin olisi paljon viisaampaa ja älykkäämpää kuin nämä Kreikkaan heitettävät tukipaketit.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:44"]Ei sossupummit (vasemmistolaiset) mitään maksa. Summa kerätään veroina ja revitään keskiluokan selkänahasta.
[/quote]
Suomen kansa jatkaa toistensa kanssa kamppailua. Luuletko että mikään muuttuu kun mietit vaan omaa läskiä persettäsi ja jatkat suurten puolueiden äänestämistä?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:44"]Ei sossupummit (vasemmistolaiset) mitään maksa. Summa kerätään veroina ja revitään keskiluokan selkänahasta. [/quote] Suomen kansa jatkaa toistensa kanssa kamppailua. Luuletko että mikään muuttuu kun mietit vaan omaa läskiä persettäsi ja jatkat suurten puolueiden äänestämistä?
[/quote]
Pitäs saada vaalivoitto ja PM-salkku jollekkin muulle kuin SDP, Keskusta, Kokoomus. Nuo 3 on ollu vallassa kokoajan ja mikään asia ei ikinä muutu.
Uudessa Suomessa on tosi hyvä blogi nimeltään "Eu ja Neuvostoliitto", kirjoittanut kirjailija Janne Kuusi Helsingistä, 11.7.
http://jannekuusi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/198186-eu-ja-neuvostoliitto
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/greece/11737459/Watch-Greek-protesters-set-fire-to-Syriza-flag.html Nyt Kreikassa jo möykätään ja poltellaan lippuja... Hyvin menee.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:15"]
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/greece/11737459/Watch-Greek-protesters-set-fire-to-Syriza-flag.html Nyt Kreikassa jo möykätään ja poltellaan lippuja... Hyvin menee.
[/quote]
Voihan ne möykätä niin paljon kuin huvittaa, mutta rahaa sinne menee joka tapauksessa, eikä sitä pysäytä muu kuin korkeintaan vallankumous.
Suomi on tällä hetkellä EU:n nopeimmin velkaantuva maa. Kansa ei hyväksy mitään leikkauksia ja me ollaan kohta ihan samassa jamassa kuin Kreikka. Miettikääpä sitä pilkan ja vahingoniloa määrää, kun itse joudumme kohta pyytämään EU:lta tukea.
Seuraava sotaa ei käydä Venäjää vastaan, vaan seuraava sota syttyy Euroopan sisällä.
Järjetöntä. Ja sitten vielä joku Li vaatii tuota summaa suuremmaksi.