Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi eiii!! Laatu-Audini paritteli parkkipaikalla Fiatin kanssa!!

Vierailija
13.07.2015 |

Nyt kyljet pullottaa uhkaavasti ja pelkään pahoin että poikii piakkoin Unoja A3:sia! Mitä teen????

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: olen kade!! Ap

Vierailija
2/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä parkkipaikalla tämä tapahtui? Ei kai vaan Espoossa? Epäilen, että yks Fiiatti katseli just tänään mun Bemaria "sillä silmällä". Ja mä kun olin just vahannut sen, niin varmaan herätti sen Fiiun huomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulisi muistaa,  että kesäkärryä ei saa hylätä ,vaikka siitä paljon kuuleekin.Myos sillä on tunteet ja se odottaa  säännöllistä tankkausta.

Vierailija
4/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, olisiko asenteesi erilainen jos toinen osapuoli tuossa parittelussa olisi ollut Bugatti? Lotus? Ferrari? Ap on rasisti.

Vierailija
5/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:35"]Katastrofin voisi vielä estää pikaisella jaiopäänhihnan vaihdolla.Jatkossa tuki aina pakoputki perunalla jos joudut jättämään autosi yksin parkkiin.
[/quote]

Älä nyt hulluja puhu. Kondomilla se putki pitää peittää!

Vierailija
6/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, tästä ketjusta saa hyvät naurut :D

Vierailija
7/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeastaan olisi pahoillani, kyllä ne johonkin hintaan myytyä saa.

Vierailija
8/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän Helsingissä yhden rengasfirman, joka hoitaa myös tämäntyyppiset ongelmat. Hienotunteisesti. Viet Audi vaan sinne "huoltoon", niin kyljet on sen jälkeen kunnossa. Maksu käteisellä ja kuittia on turha pyytää.

Vierailija
9/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:12"]

Mä tiedän Helsingissä yhden rengasfirman, joka hoitaa myös tämäntyyppiset ongelmat. Hienotunteisesti. Viet Audi vaan sinne "huoltoon", niin kyljet on sen jälkeen kunnossa. Maksu käteisellä ja kuittia on turha pyytää.

[/quote]

Ei ei ei ei!!!! Tääl Suomessakin niin moni on tahtomattaan autoton - ottajia löytyy kyllä joten mieti vielä ennen tuon vaihtoehdon valitsemista.

Vierailija
10/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten söpöä!

Vierailija
11/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset autot kyseessä. Eikai vain alaikäisiä, ne ovat pahimpia. Ryhtyvät hommiin heti kun silmä välttää, missä tahansa ja minkä merkkisen auton kanssa tahansa. Olen usein yllättänyt oman teini-ikäisen Bemarini puuhastelemassa likaisen ja ruostuneen Sitikan kanssa, onneksi ei ole käynyt vahinkoja.

Vierailija
12/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Ap:n ongelma nyt oikein on? Ne pikku Unot A3:t on autoja siinä missä Mersun kanssa tehdyt E-sarjalaiset A3:t. Et kai ajatellut hylätä niitä kadulle? Jos et halua pitää itse, niin vie edes löytöautokotiin, niin pääsevät toivottavasti vielä hyvään perheeseen.

Vierailija
13/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Niin moni on autoton tahtomattaan. Ilmoitus Annetaan-osioon, niin pääsee hyviin koteihin kauppakasseiksi!

Vierailija
14/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:34"]Voiko keskeytyä jos tankkkaa bensaa dieselin sijaan? Nyt on hyvät neuvot kalliit!!
[/quote]

Toimii kyllä, mutta tulee kallis huolto sulle. Mieti kannattaisiko sittenkin pitää ne pikku-Aufit? Voit vielä netota tuosta hyvät rahat. Aufit on nyt muotia vasta kortin saaneiden keskuudessa.

Vierailija
15/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi: rauhoitu Ap. Audin ja Fiatin parittelusta vain hyvin harvoin tulee jälkiseuraamuksia. Ovat sen verran epäyhteensopivia, että vaikka Audisi nyt olisikin tiinenä (mitä vahvasti epäilen) niin tuskin kestää loppuun saakka.

Vierailija
16/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ap! Jaxuhali!

Vierailija
17/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
18/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Kiesikö se siellä keuhkoaa?

Vierailija
19/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ehkäisy kunnossa!?

Vierailija
20/47 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä tapahtui? Onko liian myöhäistä hakea merkkihuollosta pullollinen tiineydenestoainetta? Lorautat vaan polttoainetankkiin ja voit unohtaa koko asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän