Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulenko katumaan tatuoimattomuutta?

Vierailija
13.07.2015 |

Olen 15 vuotiaasta asti halunnut todella paljon tatuointeja, eli nyt jo kymmenisen vuotta. Mielestäni esimerkiksi täysin tatuoitu ylävartalo (käsivarret, rintakehä ja selkä) ovat todella kauniita ja viehättäviä, ja olen aina himoinnut itsellenikin niitä. 

Minut on kuitenkin kasvatettu niin, että aina pitää miettiä loppuun asti, ja no sitten lopulta en ikinä uskalla mitään tehdä. 

Meillä on kuitenkin yksi elämä, tulenko vielä katumaan päätöstäni? Vai pitäisikö vielä odottaa toiset 10 vuotta, että olen varmasti varma, että haluan niitä tatuointeja?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana ihailin tatuointeja ja lävistyksiä. Pari lävistystä kasvoihin otinkin. Tatuointeja en kuitenkaan lopulta tullutkaan ottaneeksi. Nyt, aikuistuneena, en voisi tyytyväisempi olla ilman rumia, ennen kaikkea _lapsellisia_ tatuointeja! Tatuoinnit on vain pitkään kestänyt muoti-ilmiö, eikä niissä ole todellisuudessa mitään "erilaista". Boheemimpaa ja halutumpaa tulee olemaan vielä tatuoinnittomuus. ;) -Nainen alta kolmenkympin

Vierailija
42/42 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:32"]Erittäin huvittava junttien massamuoti-ilmiö tämä tatuointivillitys. Kun muoti menee ohi, on tatuointien poisto rahakas bisnes:) Seuraava sukupolvi luultavasti haluaa erottua vanhemmistaan puhtaalla iholla ja tatuoitu nahka on junttien keski-ikäisten tunnus.
[/quote]

Niin totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla