eeeeeyyyyah!!!
Oltiin perjantaina syömässä ja jotenkin innostuin gintoniceista ja join niitä sitten pienen valtion tarpeisiin ja unohdin sen dinnerin kokonaan. Eilen vietin muna-asennossa peiton alla puol päivää ja kielsin poikaystävää avaamasta verhoja ja vannoin etten enää koske alkoholiin. Peen mielestä oli hauskaa laittaa valot päälle ja varastaa mun peitto. Kostona tästä kirjotin punasella huulipunalla PENIS sen surffilautaan. Ei kannata pelleillä krapulaisen Merin kanssa.
Classy.
Kommentit (40)
Aluksi järkytyin Merin miesvalinnasta ja ajattelin hänen ansaitsevan paljon parempaa. Tällaisia blogikirjoituksia lukiessa ajattelen, että he taitavatkin olla luotuja toisilleen. En kyllä siltikään ymmärrä miksi Meri kirjoittaa tuollaisia juttuja julkiseen blogiinsa.
kiitos vaan löytyi jo googlettamalla
t. 8
Onko Mungis muuttanut jo Kuopioon Mertsan ja Peen tullessa Suomen visiitille? Jos käyvät double date dinnerillä, mistäköhän Pee ja Annan poikkis juttelevat keskenään? :) Ja saako ylipäänsä muut ihmiset siitä "eeeeyaaahhh eaaah ya da maggot mate i t waz soo clasy gajahahajahhah yaaaaa bali glory dayzzz!!" -mongerruksesta selvää?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:24"]
t. 8
[/quote]
Millä hakusanoilla googletit? "Eeeeeyyyyah" ja "Ocean" ? :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:24"]
t. 8
[/quote]
Millä hakusanoilla googletit? "Eeeeeyyyyah" ja "Ocean" ? :D
[/quote]
oc meri blogi :D
/ 8
Eeeeyaaah! They're comin! Epic!!1!1
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:55"]Olispa Meri ottanut poikaystäväkseen mielummin vaikka sen ilman paitaa maalaavan Mattin, A:n tai Harry-lookaliken. Miksi hän päätyi juuri tähän yksilöön, vaikka omien sanojensa mukaan kivoja miehiä pyöri ympärillä niin Aussi- kuin Bali-aikoinakin.
[/quote]
Se Matty oli mun suosikki. Vaikutti mukavalta, hauskalta ja aikuisemmalta. Mikseiköhän se kelvannut Merille?
So classy! So wt! Eeeeyyyah cant wait to see them in helsinki soon hahaha!
Ja ei taida krapulainen Ocean olla raskaana niinkuin jossain viimeaikaisessa ketjussa pohdittiin.
Miks mua alko oksettaa, vaikka en oo juonu eilen mitään?
Lollero. Merihän on muuttunu varsinaiseks mervitapolaks.
Instatansa perusteella Mr. Eeeeyyyaahh näyttää sopeutuneen suomalaiseen elämänmenoon varsin nopeasti. Vähän Tallinnan reissua, minttuviinaa, koffia, minttuviinaa... mainitsinko jo viinaa?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:55"]Olispa Meri ottanut poikaystäväkseen mielummin vaikka sen ilman paitaa maalaavan Mattin, A:n tai Harry-lookaliken. Miksi hän päätyi juuri tähän yksilöön, vaikka omien sanojensa mukaan kivoja miehiä pyöri ympärillä niin Aussi- kuin Bali-aikoinakin.
[/quote]
Se Matty oli mun suosikki. Vaikutti mukavalta, hauskalta ja aikuisemmalta. Mikseiköhän se kelvannut Merille?
[/quote]
Niin no, kumpikohan ei loppujen lopuksi kelvannut kummalle... Blogissahan voi antaa minkä kuvan vain, mutta totuus saattaa olla joku ihan muu. Meri ei kuitenkaan itsekään ole mikään kummoinen catch vaikka toki Australiassa hänellä oli/on joku etu "eksoottisuudestaan".
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:55"]Olispa Meri ottanut poikaystäväkseen mielummin vaikka sen ilman paitaa maalaavan Mattin, A:n tai Harry-lookaliken. Miksi hän päätyi juuri tähän yksilöön, vaikka omien sanojensa mukaan kivoja miehiä pyöri ympärillä niin Aussi- kuin Bali-aikoinakin.
[/quote]
[/quote]
Niin no, kumpikohan ei loppujen lopuksi kelvannut kummalle... Blogissahan voi antaa minkä kuvan vain, mutta totuus saattaa olla joku ihan muu. Meri ei kuitenkaan itsekään ole mikään kummoinen catch vaikka toki Australiassa hänellä oli/on joku etu "eksoottisuudestaan".
[/quote]
Mullekin tuli vähän sellainen kuva aikoinaan, että Meri ihan tietoisesti yritti korostamalla korostaa miten kaikki miehet piirittivät juuri häntä ja hänellä riitti vientiä jatkuvasti. Voihan toki ollakin osa totta, en usko etteikö häneen olisi voinutkin ihastua, mutta jotenkin se jatkuva "taas X soitti ja sit pakoilin Ytä ja sit menin Zetan sohvalle koomaa ja seuraavana päivänä sit K tuli noutoruuan kans käymään mun luona ja sit oli tosi kiva ku samalla Ö olis halunnu viedä mut surffaa ni loppujenlopuks feidasin kaikki miehet pariks päiväks..." antoi enemmän sellaisen esittävän kuvan.
niin mikä blogi oli?