Nuuhkin salaa naisten hiuksia
Kun esim kaupassa söpö nainen kävelee vastaan, koitan nuuhkia hänen hiuksiaan hänen huomaamattaan. Juuri kun hän ohittaa minut käännän päätäni en kuitenkaan kosketa hiuksia tai naista.
Olenko sairas? :D
En tee näin jatkuvasti vaan silloin tällöin kun hyvä tilanne tulee.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:21"]Oi, oletkohan ap minun työkaverini? Tänään töissä yksi söpö mies tuli selittämään fonttien ominaisuuksia minulle ja nojautui ihan lähelle, ei kuitenkaan koskettanut. Tunnistatko itsesi? P.S:: Minulla on luonnonkiharat, punertavat hiukset.
[/quote]
En ollut valitettavasti minä :/
Nuuhkitko myös likaisia alushousuja jos näet sellaiset esim. kylässä ollessasi
Minkä hajuisia hiuksia on tullut vastaan?
Itekin tuota teen. Bussissa meen yleensä jonkun sexyn horon taakse istumaan ja nuuhkin sen hiuksia salaa. Monesti lauennut hosúsuihin tälleen kun vähän hieronut etumusta samalla ;)
En nuuhki alushousuja. Enkä pitäisi siitä jos nainen nuuhkisi minun alushousujani. En myöskään nuuhki pyllyjä :d
Mutta hiuksia nuuhkin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:40"]Minkä hajuisia hiuksia on tullut vastaan?
[/quote]
Ainoastaan hyvän tuoksuisia. Yleensä haistan vain naisen parfyymin tai hiuslakan tai vastaavan.
Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies.
Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta.
En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:56"]Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies.
Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta.
En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :)
[/quote]
Tuoksuuko valkoinen puhdas t-paita erilaiselta kuin musta puhdas t-paita?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:56"]Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies. Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta. En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :) [/quote] Tuoksuuko valkoinen puhdas t-paita erilaiselta kuin musta puhdas t-paita?
[/quote]
Mustat tuoksuu anukselta :(
Oi, oletkohan ap minun työkaverini? Tänään töissä yksi söpö mies tuli selittämään fonttien ominaisuuksia minulle ja nojautui ihan lähelle, ei kuitenkaan koskettanut. Tunnistatko itsesi? P.S:: Minulla on luonnonkiharat, punertavat hiukset.