Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuhkin salaa naisten hiuksia

Vierailija
13.07.2015 |

Kun esim kaupassa söpö nainen kävelee vastaan, koitan nuuhkia hänen hiuksiaan hänen huomaamattaan. Juuri kun hän ohittaa minut käännän päätäni en kuitenkaan kosketa hiuksia tai naista.
Olenko sairas? :D
En tee näin jatkuvasti vaan silloin tällöin kun hyvä tilanne tulee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, oletkohan ap minun työkaverini? Tänään töissä yksi söpö mies tuli selittämään fonttien ominaisuuksia minulle ja nojautui ihan lähelle, ei kuitenkaan koskettanut. Tunnistatko itsesi? P.S:: Minulla on luonnonkiharat, punertavat hiukset.

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:21"]Oi, oletkohan ap minun työkaverini? Tänään töissä yksi söpö mies tuli selittämään fonttien ominaisuuksia minulle ja nojautui ihan lähelle, ei kuitenkaan koskettanut. Tunnistatko itsesi? P.S:: Minulla on luonnonkiharat, punertavat hiukset.
[/quote]

En ollut valitettavasti minä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä.

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkitko myös likaisia alushousuja jos näet sellaiset esim. kylässä ollessasi

Vierailija
5/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niles Crane?

Vierailija
6/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hajuisia hiuksia on tullut vastaan?

Vierailija
7/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin tuota teen. Bussissa meen yleensä jonkun sexyn horon taakse istumaan ja nuuhkin sen hiuksia salaa. Monesti lauennut hosúsuihin tälleen kun vähän hieronut etumusta samalla ;)

Vierailija
8/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuuhki alushousuja. Enkä pitäisi siitä jos nainen nuuhkisi minun alushousujani. En myöskään nuuhki pyllyjä :d
Mutta hiuksia nuuhkin.

Vierailija
9/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:40"]Minkä hajuisia hiuksia on tullut vastaan?
[/quote]

Ainoastaan hyvän tuoksuisia. Yleensä haistan vain naisen parfyymin tai hiuslakan tai vastaavan.

Vierailija
10/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies.

Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta.

En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :)

Vierailija
11/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:56"]Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies.

Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta.

En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :)
[/quote]

Tuoksuuko valkoinen puhdas t-paita erilaiselta kuin musta puhdas t-paita?

Vierailija
12/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:56"]Kyllä minäkin tykkään kun esim kaupassa on hyväntuoksuinen mies. Usein ne ovat nuoria miehiä, jotka tuoksuvat oikeasti hyvältä: Puhtaalta valkoiselta T-paidalta, suihkusaippualta, hiusvahalta ja tervehenkiseltä nuoruuden itsetunnolta. En nyt mene ketään kaupassa nuuhkimaan, mutta on tuo ihana piristys kuitenkin. :) [/quote] Tuoksuuko valkoinen puhdas t-paita erilaiselta kuin musta puhdas t-paita?

[/quote]

Mustat tuoksuu anukselta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän