Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen heikkona älykkäisiin miehiin

Vierailija
09.06.2015 |

Mitä monimutkaisempia matemaattisia kaavoja mies osaa, sitä villeimmäksi käy mun ajatukset :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän niinku tanskan kieli. Jotku on heikkona ranskaa puhuviin miehiin, mä oon heikkona miehiin jotka puhuu matikkaa...

Vierailija
2/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:57"]Tää on vähän niinku tanskan kieli. Jotku on heikkona ranskaa puhuviin miehiin, mä oon heikkona miehiin jotka puhuu matikkaa...
[/quote]siis ranskan kieli :D noh kai jotkut tanskankielestäki kuumenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kovin moni muu ole tällainen :D

Vierailija
4/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osais tosi hyvin shakkia niin mun fantasiat ois täyttyny jos se puhuis mulle seuraavista siirtoista ja noin aaawwww pikkarit kostuis :)

Vierailija
5/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En voi ymmärtää mitään muskelimiehiä mut oma teekkari-aviomies.....ah..

Vierailija
6/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi älykäs mies aika ihana. Itsekin tässä viisastunut vuosien varrella mukana. Miinuksena se, että kun toinen tietää oikeasti kaikesta kaiken, sitä on välillä todella tyhmä olo, ja pohtii olisiko koulussa sittenkin kannattanut kuunnella.

Vierailija
7/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:22"]Sama. En voi ymmärtää mitään muskelimiehiä mut oma teekkari-aviomies.....ah..
[/quote]joo en mäkään ole koskaan ollu kiinnostunut pullistelijoista :D

Vierailija
8/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kanssa äly on ollut kaikkein suurin kriteeri aina. Nuorena tuli pyörittyä kaikennäköisissä porukoissa ja suu auki sitä katseli muiden mimmien kuolaamista jonkun kahden aivosolun lätkäpelaajan perään. Tai sen kulmakunnan kingin Ranen perään, Ranen jolla pikkuruinen herne etsi toistaan pääkopassa.

Ja muut puolestaan ihmetteli minua, kun ei kiinnostanut, alkoivat epäillä jo vaikka miksi DDD, kun eihän niitä älykköjä joka kulmalta löydy. Mut sitten alkoi löytyä, oikeista piireistä. Ne 'oikeat' piirit olivat tietysti oikeat harrastukset (tähtitiede, tietokoneet, pelit (shakki, go, tietokonepelit), lintubongaus jne), oikeat kuppilat ja baarit (paljon vaihtoehtojengiä, taideporukkaa). Ja löytyihän se oma älypää.

Ollaanhan me omituisia (kait) verrattuna muihin, rahaa on kyllä (korkeakoulutus kummallakin ja hyvä duuni), mut rahat menee koneisiin, kokeisiin, projekteihin ja matkailuun. Saatetaan mennä katselemaan auringonpimennystä toiselle puolelle maapalloa tai myrskybongailemaan jenkkeihin tai tekemään retken Nazcaan. Päivääkään en vielä ole katunut, sillä tärkeintä on sielunkumppanuus, sama elämänasenne ja arvot.

Vierailija
9/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta älykäs voi olla vaikkei tajuis matikasta paljoakaan. 

Vierailija
10/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:31"]Sama täällä, mutta älykäs voi olla vaikkei tajuis matikasta paljoakaan. 
[/quote]no voi olla. Ihan tavan bussikuskikin voi olla älykäs. Mulle jostakin syystä matemaattisuus ja kiinnostus maailmaa ja historiaa kohtaan on ollut se juttu. Ihan sama oliko mies bussikuski vai mikä tahansa

Vierailija
11/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:56"]Mitä monimutkaisempia matemaattisia kaavoja mies osaa, sitä villeimmäksi käy mun ajatukset :D

[/quote]
Ai älykkyys = kaavojen osaaminen?

Vierailija
12/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:27"]Onhan toi älykäs mies aika ihana. Itsekin tässä viisastunut vuosien varrella mukana. Miinuksena se, että kun toinen tietää oikeasti kaikesta kaiken, sitä on välillä todella tyhmä olo, ja pohtii olisiko koulussa sittenkin kannattanut kuunnella.
[/quote]
Ei varmaan mieheltä paljon vaadi, että siis osaa enemmän. Tai "osaa".

Vierailija
13/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin äly on ihan ykkönen, mutta ei tarvitse olla matemaattisia kaavoja vaan laajaa ymmärrystä eri asioista ja keskustelutaitoa. Ja saa käydä salilla, kunhan ei palvo omia lihaksiaan.

Vierailija
14/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:56"]Mitä monimutkaisempia matemaattisia kaavoja mies osaa, sitä villeimmäksi käy mun ajatukset :D [/quote] Ai älykkyys = kaavojen osaaminen?

[/quote]Joo mä osaa ja oon seksikäs köriläs, E = MC nikke T

Vierailija
15/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:56"]Mitä monimutkaisempia matemaattisia kaavoja mies osaa, sitä villeimmäksi käy mun ajatukset :D [/quote] Ai älykkyys = kaavojen osaaminen?

[/quote]no on se! Pitäähän niitä kaavoja osata käyttää. Musta on niin seistä ku osaa löytää oikeen kaavan oikeeseen paikkaan

Vierailija
16/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:40"]

[/quote]no on se! Pitäähän niitä kaavoja osata käyttää. Musta on niin seistä ku osaa löytää oikeen kaavan oikeeseen paikkaan
[/quote]seksyä siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi