Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako seksistä kiittää?

Vierailija
13.07.2015 |

Hei!

Pohdimpa tuossa kun olimme mieheni kanssa peuhastelleet ja sitten siinä vaatteita pukiessa kiitin häntä. Mieheni piti sitä hassuna ja mulle jäi olo että mä jotenkin mokasin. Olemme siis seurustelleet vasta 3kk ja seksiä on ollut ihan alusta asti ja joskus olen aikaisemminkin orgasmista kiittänyt ja reaktio on ollut aina sama. 

Niin että haluaisinkin tietää että saako teidän mielestä seksin jälkeen kiittää? Mimmoisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa kiittää...

Vierailija
2/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Itse sanon välillä jumppakaverilleni (fwb), että kiitos muru, kun panit mua taas kuntoon. ;D
N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa

Vierailija
4/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 50 mies ja seksin jälkeen haluan viettää vielä hetken kumppanin sylissä ja sanon kiitos, et mokannut ollenkaan, vaan mies mokasi.

Vierailija
5/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitän kans aina :)

Vierailija
6/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiitetään puolin ja toisin. Kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin.

N32v

Vierailija
7/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yx mies kiitti ja tuntui kivalta. Yllätyin hieman mutta positiivisesti.

Vierailija
8/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio on että kiittäisi mutta moni nainen on silloin sanonut että on tajunnut olevansa huora niin ei ole tullut kiiteltyä.

Vierailija
9/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:44"]Intuitio on että kiittäisi mutta moni nainen on silloin sanonut että on tajunnut olevansa huora niin ei ole tullut kiiteltyä.
[/quote]

Häh?

N32v

Vierailija
10/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis aika hurjasti sanottu tuo että huora, mutta tavallaan sitä tuossa niinkuin mietin. Että voiko siitä tulla sellainen olo?

Vierailija
11/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:54"]No siis aika hurjasti sanottu tuo että huora, mutta tavallaan sitä tuossa niinkuin mietin. Että voiko siitä tulla sellainen olo?
[/quote]

Ei kai kukaan hemmetin uuno kiitä huoraa!! Huoralle maksetaan palveluksistaan. Silloin, kun toinen tekee mukavia juttuja omasta halustaan on erittäin paikallaan kiittää. Itse olen kiittänyt aina. Vain pari miestä (niistä vajaa kuudesta kymmenestä) on ollut vähän hämmentyneitä, mutta tajunnut jutun tosi nopeasti ja kiittänyt takaisin. Onhan se kivaa, että toinen on tullut mun kanssa naimaan, mukavaa puuhaa. Kiitänhän vieraitakin, kun käyvät kahvilla, että kiva kun kävivät.

N32v

Vierailija
12/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kiittäminen on enemmän kuin ok, mutta kun viimeksi huikean seksin jälkeen kiittelin ihan spontaanisti panokaveria niin hän oli hieman vaivautunut ja mutisi ettei se kuulu asiaan kiitellä tällaisesta... no mä kiitin uudestaan ja sanoin että totta hitossa mä kiitän jos mulla on niin helvetin hyvä olo ja iloinen mieli :-)

Vierailija
13/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:54"]No siis aika hurjasti sanottu tuo että huora, mutta tavallaan sitä tuossa niinkuin mietin. Että voiko siitä tulla sellainen olo? [/quote] Ei kai kukaan hemmetin uuno kiitä huoraa!! Huoralle maksetaan palveluksistaan. Silloin, kun toinen tekee mukavia juttuja omasta halustaan on erittäin paikallaan kiittää. Itse olen kiittänyt aina. Vain pari miestä (niistä vajaa kuudesta kymmenestä) on ollut vähän hämmentyneitä, mutta tajunnut jutun tosi nopeasti ja kiittänyt takaisin. Onhan se kivaa, että toinen on tullut mun kanssa naimaan, mukavaa puuhaa. Kiitänhän vieraitakin, kun käyvät kahvilla, että kiva kun kävivät. N32v

[/quote]

Haha, miksei huoraa saisi kiittää :D. Kiitän bussikuskiakin kyydistä, ja kaupan kassaa :).

Vierailija
14/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:10"]Ei kai kukaan hemmetin uuno kiitä huoraa!! Huoralle maksetaan palveluksistaan.

[/quote]

Jaa, no kiitän minä kassaneitiä, siivojaa, putkimiestä, lääkäriä, hierojaa..joten kai minä kiittäisin huoraakin, jos joskus niitäkin palveluja ostaisin?

Ja vieraita kuten sinäkin.

Vierailija
15/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:10"]Ei kai kukaan hemmetin uuno kiitä huoraa!! Huoralle maksetaan palveluksistaan.

[/quote]

Jaa, no kiitän minä kassaneitiä, siivojaa, putkimiestä, lääkäriä, hierojaa..joten kai minä kiittäisin huoraakin, jos joskus niitäkin palveluja ostaisin?

Ja vieraita kuten sinäkin.
[/quote]

No joo, olet ihan oikeassa. Mutta ei sitä samalla tavalla kiitä ostetuista palveluista. En minä ainakaan. Kiitän siivoojaa, koska hän on tehnyt sen työn, mistä maksan eli olen saanut rahalleni odottamani vastineen. Bussikuskia kiitän enemmänkin tervehdyksen omaisesti. Vastikkeettomista asioista kiitän kyllä huomattavasti sydämellisemmin (kuten seksipartneria, ystäviä, lahjan antajaa, ohikulkijaa, joka auttaa nostamaan rattaat portaan yli jne.)

N32v

Vierailija
16/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä kiitollisuuden syvällisyydellä ja tunteella eroja, siinä olet oikeassa.

Vastatakseni myös ap:lle, kyllä minunkin mielestä saa kiittää, sen verran harvinaista että pistää hymyilemään joka kerta. Itse olen sen kuitenkin vain tehnyt jos ollaan tehty jotain erikoista, esim jos hän on toteuttanut jotain fantasiaani tms, tai tunnen että hän on panostanut erityisesti minun miellyttämiseksi. Eli ei nyt hirveän usein. Ehkä voisin sanoa useamminkin.

Vaikka alkoikin pelkästä tokaisusta, jäin miettimään tuota huoran kiittämistä. En tiedä miten asiakkaat yleensä suhtautuvat, mutta luulen että jos ryhtyisin asiakkaaksi se olisi joko koska en saa ollenkaan, tai koska en saa jotain erikoisempaa haluamaani muuten. Kummassakin tapauksessa kuvittelisin että voisin tuntea syvällistä kiitollisuudentunnetta, vaikka toiselle olikin pelkkä työ, normipäivä. No niin, se siitä asiasta, tämäkin kohta varmaan ärsytti jotakuta, vaikkei ollut tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän