Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset meni yhtäkkiä sekaisin.

Vierailija
13.07.2015 |

Mulla oli ensin ihan normaalit kuukautiset. Alkoivat viime sunnuntaina ja torstaina loppuivat. Sit kuitenkin tiistai-iltana alkoi tulla ruskeaa vuotoa ja maha ei ollut kipeä, mutta 'menkkatuntemuksia' oli, ja ke-la oli ihan normikuukautisvuotoa. Mistä tämmöinen voi johtua? 

Harrastin kyllä seksiä viikonloppuna näiden kahden kuukautisten välissä... Poikaystävä, ei ehkäisyä mutta laukesi mun mahalle. Nyt en ole lauantain jälkeen vuotanut, mutta nyt tuli taas vatsaan menkkatuntemuksia. Mitähän tää voisi olla? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vuoto on raskausoire? Mä vuodan jostain syystä myös ilman järkevää syytä vaikka syön pillereitä enkä varmasti oo raskaana. Tulehdusta pelkään.

Vierailija
2/2 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:21"]Mulla oli ensin ihan normaalit kuukautiset. Alkoivat viime sunnuntaina ja torstaina loppuivat. Sit kuitenkin tiistai-iltana alkoi tulla ruskeaa vuotoa ja maha ei ollut kipeä, mutta 'menkkatuntemuksia' oli, ja ke-la oli ihan normikuukautisvuotoa. Mistä tämmöinen voi johtua? 

Harrastin kyllä seksiä viikonloppuna näiden kahden kuukautisten välissä... Poikaystävä, ei ehkäisyä mutta laukesi mun mahalle. Nyt en ole lauantain jälkeen vuotanut, mutta nyt tuli taas vatsaan menkkatuntemuksia. Mitähän tää voisi olla? 
[/quote]

Onneksi olkoon' olet raskaana! Touhutipoista on moni tullut raskaaksi, mm. minä :) kannattaa käyttää ehkäisyä jos ei halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä