Mitä rippilahjaksi..
..veljentytölle? Varmaan max.40€ arvosta. Minkä verran itse antaisit antaisit, jos antaisit rahaa? Tyttö on kovin hiljainen ja epäsosiaalinen joten turha kysyä häneltä..Enkä edes uskalla kysyä jos toivoo jotain liian kallista. Jos en keksi lahjaa niin onko tuo 40€ sopiva summa..?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:07"]Risti?
[/quote]
Kummit ostavat ristin..
Paketti kondomeja? Eikös se ripille pääsy ole sama kuin naintilupa.
Veljien lapsille olen antanut satasen meidän neljän hengen perheeltä. Lähisukulaisia kun ovat. Onnistuuko sinulta 50 €, olisi hyvä tasasumma? Lisäksi yksi ruusu kirkosta tullessa.
Mikset voi kysyä veljeltäsi mistä tyttö pitää?
Raha toimii aina ja 40 euroa on hyvä summa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:16"]Mikset voi kysyä veljeltäsi mistä tyttö pitää?
[/quote]
Koska pelkään että sanoo jotain liian kallista.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:15"]Veljien lapsille olen antanut satasen meidän neljän hengen perheeltä. Lähisukulaisia kun ovat. Onnistuuko sinulta 50 €, olisi hyvä tasasumma? Lisäksi yksi ruusu kirkosta tullessa.
[/quote]
Kyllä se 50€ onnistuu mutta mitä vähemmän, sitä parempi. 50€ on tällähetkellä älyttömän suuri summa meille.
Joku setti kultasepänliikkeestä, rannekoru+ korvikset esim. ?
Rahaa tai lahjakortti.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:52"]Joku setti kultasepänliikkeestä, rannekoru+ korvikset esim. ?
Rahaa tai lahjakortti.
[/quote]
Mihin lahjakortti? Vaatekauppa? <--onko liian arkinen?
Jos et ole 100% varma lahjakortin mielekkyydestä, niin anna rahaa.
Osta alesta kivat lakanat. Itse sain rippilahjaksi marimekon pussilakanat ja olen tykännyt. Ne voi ottaa heti käyttöön tai sitten kun muuttaa pois kotoota.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:11"]Osta alesta kivat lakanat. Itse sain rippilahjaksi marimekon pussilakanat ja olen tykännyt. Ne voi ottaa heti käyttöön tai sitten kun muuttaa pois kotoota.
[/quote]
Hyvä idea mielestäni, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:52"]Joku setti kultasepänliikkeestä, rannekoru+ korvikset esim. ? Rahaa tai lahjakortti. [/quote] Mihin lahjakortti? Vaatekauppa? <--onko liian arkinen?
[/quote]
Kultasepänliike, kirjakauppa, tavaratalo...
Ei lahjakortteja !!!
mielummin käteistä . 40 e on ihan hyvä summa
Jotain uskonnollista. Vaikka sellainen Jeesu ristillä figuri.
Joku kirja? Samoja mitä ehdotetyiin siihen protulahja keskusteluun? Tyyliin sofian maailma taisi olla yksi. Jäisi joku konkreettinen muisto ripille pääsystä. Korut toki myöa hyviä vaihtoehtoja.
Ei mitään krääsää.
Parikymppiä nätin kortin väliin ja marketista kaunein vitosen ruusukimppu. Tuskin kukaan voi sellaisesta valittaa.
Risti?