Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa viikonloppu yksin

Vierailija
15.08.2008 |

tylsää, kotiäitinä olen muutenkin koko ajan kotona ja lasten kanssa... muita samassa tilanteessa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lopettelin vanhempien lasten kans pleikan pelaamisen. Sitä ei saa harrastaa kun mies on iltasin kotona. Sain annettua vähän yksilöllistä aikaa isommille 6v ja 8v lapsille. Normaalisti tää aika menee miehen seurassa töllöä kattoen. Pienimmät lapset nukkuvat, isommat menivät juuri pesulle. kohta saan katsoa lempilefaa rauhassa dvd:ltä. Kotiäitinä olen, mutta nämä viikonloppu illat yksin lasten kanssa eroavat silti arjeseta, ja ovat todella mukavaa aikaa:)

Vierailija
2/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan sulle hattua, kuulostat hyvältä äidiltä!

Itse kaipaan koko ajan vain sitä omaa aikaa...taidan olla itsekäs....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaali jaksamistasi ap

Vierailija
4/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilanne.

Käyn töissä ja mies vielä 2 viikkoa reissussa, viikko takana. Nyt kun alko viikonloppu on ihanaa kun ei tartte aamulla herätä töihin, viedä lapsia hoitoon , pakata illalla tavaroita valmiiksi. HUOH! Mielikuvitus vaan rajana mitä tässä voisi tehdä.

Olen pian jäämässä kotiin ja ihmetyttää miten sulla on koko vastuu? Eikö sitä voisi jakaa toisin?

Itselleni on ollut itsestäänselvyys että vaikka lapsia on saatu voin silti mennä myös itsekseni. Jos et missään käy, ja kaipaat kerran jatkuvasti omaa aikaa niin eikö ole aika muuttaa jotain?

Itse pidän tärkeenä että siitä kumppanista pitää huolen: jos joku juttu on huonosti ja sen voisi muuttaa niin eikun tuumasta toimeen! Sinä varmaan ajattelet samoin omasta ukosta, ajatteleeko miehesi niin?

Vierailija
5/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti reissuun torstaina, palaa sunnuntai-iltana myöhään. kotiäitinä vietän viimeisiä hetkiä, palaan töihin syyskuussa.

5v tyttö nukkuu onneksi, 2½v kuuluu touhuilevan omiaan. Nukkumaan en uskalla mennä ennenkuin toi nukahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä