Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö menestyviä akateemisia kolmekymppisiä naisia....

Vierailija
13.07.2015 |

se, että "markkina-arvossa" se 17v perseposkishortseissa (pienet shortshit joista se pieni muodakas peppu pursuaa puoliksi ulos) teinityttö pesee sinut mennen tullen?

Eli toisin sanoen miehet arvostavat sitä hottia 17v mimmiä sinua enemmän (koska haluavat päästä pöksyihin).

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä käynyt mielessäkään silloin 10 v sitten. Enempi olisi ihmetellyt, miksi joku haluaa sellaisen kivireen itselleen. Ja mitään yhden illan panomiehiä en arvosta muutenkaan. Saavat tehdä ihan mitä haluavat.

Vierailija
42/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:07"]

täällä läskit ja rupsahtavat mammat epätoivon vimmalla koittavat vakuuttaa epätoivon vimmalla ettei yhtään potuta kun kukaan mies ei oo enää heistä kiinnostunu, eikä edes oma ukko joka katselee 17-vuotiaita kuola valuen

[/quote]

Tässä taas joku katkera 17v. vilkkupylly itkee, kun oma poikkis on lähteny kolmekymppisen perään. Tai jos ei ole lähtenyt niin ainakin itkee tällaisen perään. :D

[/quote]

jep huomaa siitä et tää jauhaa vain 17v eli se one itse 17 tai todella lähellä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa miehet juoksisi vain niiden 17-vuotiaiden perässä. Valitettavasti minäkään en saa kulkea kadulla rauhassa, vaikka olen normaalipainoinen, peittäviin vaatteisiin pukeutuva, kohta kolmekymppinen akateeminen. En todellakaan kaipaa ukkojen huomiota enkä ukkoakaan. Mulla on jo yksi ja siitäkin yritän päästä eroon.

Vierailija
44/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]

Öh.....??? Kyllä mun havaintojeni mukaan just ne kolmekymppiset jakkupuku-uranaiset ovat kaikista kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Heille olen kyllä vähän kateellinen, mutta en todellakaan millekään 17v:lle! :D 

[/quote]

Voin kertoa, että eivät ole.

t. KTM mies 33v

[/quote]

Ai ihan ktm-mies :D:D:D ahhaahaa! Mikäs sulla oli pää-ja sivuaineena?

Vierailija
45/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä 17- vuotiaita riitä kaikille miehille ja kun ne17- vuotiaat tyttöset taas itse haluavat enimmäkseen oman ikäluokkaa olevia nuoria miehiä, niin eipä hätiä mitiä...