Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö menestyviä akateemisia kolmekymppisiä naisia....

Vierailija
13.07.2015 |

se, että "markkina-arvossa" se 17v perseposkishortseissa (pienet shortshit joista se pieni muodakas peppu pursuaa puoliksi ulos) teinityttö pesee sinut mennen tullen?

Eli toisin sanoen miehet arvostavat sitä hottia 17v mimmiä sinua enemmän (koska haluavat päästä pöksyihin).

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä läskit ja rupsahtavat mammat epätoivon vimmalla koittavat vakuuttaa epätoivon vimmalla ettei yhtään potuta kun kukaan mies ei oo enää heistä kiinnostunu, eikä edes oma ukko joka katselee 17-vuotiaita kuola valuen

Vierailija
22/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"]

Ei ärsytä. Vaikka sainko edes vastata kun olen jo 40-vuotias.

[/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta!

[/quote]

Ota se fakta ja tunge se  valkaisemattomaan ikivarjoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla ole kuvauksen mukaisia naisia.

Vierailija
24/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:09"]

[/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta!

[/quote]

[/quote]heh, taas kolahti johonkin riihen seinästä irti revittyyn läskiin mammankuvatukseen

Vierailija
25/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Olen hemmetin onnellinen, etteivät kaksilahkeiset ole koko ajan häiritsemässä. 

Vierailija
26/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska minä en tarvitse miesten hyväksyntää sille, miltä persseeni näyttää.

Vierailija
27/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:07"]

täällä läskit ja rupsahtavat mammat epätoivon vimmalla koittavat vakuuttaa epätoivon vimmalla ettei yhtään potuta kun kukaan mies ei oo enää heistä kiinnostunu, eikä edes oma ukko joka katselee 17-vuotiaita kuola valuen

[/quote]

Noinko selität omaa kiinnostustasi alaikäisiin? Kuten tuolla jo joku totesi on olemassa "miehiä" ja miehiä. Aikuiset miehet ovat kiinnostavaia, eivät alaikäisen tasolle jääneet.

Vierailija
28/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Himmaa jo. Typeryytesi loiste on sokaissut sinut.

Vierailija
29/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä naisia ärsyttää, kuten ketjun pituudesta voi huomata. Palstalaiset kuitenkin käyttää tolkuttomasti aikaa ja vaivaa siihen että koittavat todistella, ettei haittaa yhtään.

*nauraa partaansa*

Vierailija
30/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]

Öh.....??? Kyllä mun havaintojeni mukaan just ne kolmekymppiset jakkupuku-uranaiset ovat kaikista kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Heille olen kyllä vähän kateellinen, mutta en todellakaan millekään 17v:lle! :D 

[/quote]

Voin kertoa, että eivät ole.

t. KTM mies 33v

Vierailija
31/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, vaikka mulla ei ole edes miestä. Jos joku mittailee mun markkina-arvoa, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Siinä kyllä varmaan joku 85 prosenttia suomalaisista naisista menee mun edelle joka tapauksessa :D

Vierailija
32/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:07"]täällä läskit ja rupsahtavat mammat epätoivon vimmalla koittavat vakuuttaa epätoivon vimmalla ettei yhtään potuta kun kukaan mies ei oo enää heistä kiinnostunu, eikä edes oma ukko joka katselee 17-vuotiaita kuola valuen
[/quote]

Mistä hemmetistä näitä ihmisiä sikiää?

Olen itse 43v. perheellinen nainen ja minulla on erittäin onnellinen avioliitto. Meillä itse asiassa mies aika ajoin toteaa, että täytyy olla valppaana ja pitää suhteesta hyvää huolta, kun vaimo on niin kaunis, älykäs ja hyvää seuraa. Miehiltä saan huomiota muutenkin, vaikkei se elämää ihmeesti liikuta. Ikinä en ole kohdannut tilannetta, jossa mieheni kuolaa muita naisia. Jos kuolaisi, saisi mennä aivan vapaasti milloin vain. Nuorena tyttö VIHASIN juuri näitä perseäijiä ja niiden huomiota. Se ahdisti ja yrjötti - välillä piti pyytää apua mieheltä, että pääsi kuvotuksista eroon. Huomiota sain paljon myös oman ikäisiltä toki (sellaista normaalia, ei tällaista lihakimpaletyyppistä) ja ikäiseni otin. Tottakai tiedän etäisesti näitä nuorten tyttöjen perässä juoksevia, mutta kyllä niitä säälivät sekä naiset että miehet.

Onko näiden aloitusten takana hylätty, alemmuudentuntoinen luuserimies, joka koettaa itselleen vakuuttaa, että kyllä ne nuoret likat on onnessaan, kun minä alfa niitä kuolaan. Löysikö vaimo oikean miehen?

Vierailija
33/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:13"]

Totta hemmetissä naisia ärsyttää, kuten ketjun pituudesta voi huomata. Palstalaiset kuitenkin käyttää tolkuttomasti aikaa ja vaivaa siihen että koittavat todistella, ettei haittaa yhtään.

*nauraa partaansa*

[/quote]

Onko sinulla joku hormonihäiriö vai mistä olet parran saanut :)

Vierailija
34/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]

Öh.....??? Kyllä mun havaintojeni mukaan just ne kolmekymppiset jakkupuku-uranaiset ovat kaikista kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Heille olen kyllä vähän kateellinen, mutta en todellakaan millekään 17v:lle! :D 

[/quote]

Voin kertoa, että eivät ole.

t. KTM mies 33v

[/quote]

Mitä  ihmettä KTM mies 33v tekee vauva palstalla? :D

Vierailija
35/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]heh, taas kolahti johonkin riihen seinästä irti revittyyn läskiin mammankuvatukseen

[/quote]

No heh, tuli huti. Sinä arvostat persettä, eli katsantokantasi on lievästi sanoen rajoittunut.

Minä olen mies, 195cm ja normaalipainoinen. Arvostan ja kunnioitan naisessa ennenkaikkea sen ruumiinosan sisältöä, mikä on heti hiusten alapuolella.

Se on juuri se ruumiinosa, mikä sinulla on tyhjä.

Vierailija
36/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka arvostavat naisessa pelkkää ulkonäköä eivät kiinnostaneet minua teininäkään.

Vierailija
37/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:07"]täällä läskit ja rupsahtavat mammat epätoivon vimmalla koittavat vakuuttaa epätoivon vimmalla ettei yhtään potuta kun kukaan mies ei oo enää heistä kiinnostunu, eikä edes oma ukko joka katselee 17-vuotiaita kuola valuen [/quote] Mistä hemmetistä näitä ihmisiä sikiää? Olen itse 43v. perheellinen nainen ja minulla on erittäin onnellinen avioliitto. Meillä itse asiassa mies aika ajoin toteaa, että täytyy olla valppaana ja pitää suhteesta hyvää huolta, kun vaimo on niin kaunis, älykäs ja hyvää seuraa. Miehiltä saan huomiota muutenkin, vaikkei se elämää ihmeesti liikuta. Ikinä en ole kohdannut tilannetta, jossa mieheni kuolaa muita naisia. Jos kuolaisi, saisi mennä aivan vapaasti milloin vain. Nuorena tyttö VIHASIN juuri näitä perseäijiä ja niiden huomiota. Se ahdisti ja yrjötti - välillä piti pyytää apua mieheltä, että pääsi kuvotuksista eroon. Huomiota sain paljon myös oman ikäisiltä toki (sellaista normaalia, ei tällaista lihakimpaletyyppistä) ja ikäiseni otin. Tottakai tiedän etäisesti näitä nuorten tyttöjen perässä juoksevia, mutta kyllä niitä säälivät sekä naiset että miehet. Onko näiden aloitusten takana hylätty, alemmuudentuntoinen luuserimies, joka koettaa itselleen vakuuttaa, että kyllä ne nuoret likat on onnessaan, kun minä alfa niitä kuolaan. Löysikö vaimo oikean miehen?

[/quote]Miks sun pitää joka käänteessä vakuutella avioliittosi hyvyyttä ja miehes uskollisuutta? Vakuuttelet itsellesi vaikka et ole varma?

Vierailija
38/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaha oon 23-vuotias ja kukaan kavereistani ei edes vilkaisisi 10 vuotta vanhempia miehiä. 17-vuotiaita kolmekymppiset kiinnostavat vielä vähemmän. Joitain poikkeuksia tosin aina löytyy, mutta suurimmalle osalle 17-vuotiaista jo 27-vuotiaat ovat ihan ikäloppuja. Mut huono provohan tää on.

Vierailija
39/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä taas joku katkera 17v. vilkkupylly itkee, kun oma poikkis on lähteny kolmekymppisen perään. Tai jos ei ole lähtenyt niin ainakin itkee tällaisen perään. :D

Vierailija
40/45 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Evvk. Mun itsetunto ei ole kiinni siitä moniko mies haluaa sekstailla kanssani. Ihan sama :P