Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi pelit. Vertaistukea?

Vierailija
13.07.2015 |

Tilanne kärjistyi siihen pisteeseen, että kaiken aikansa (oikeasti KAIKEN) tietokoneella pelaavan miehen kanssa vaadin kaikkien tyhjien lupauksien ja ohitettujen kompromissien jälkeen tekemään valinnan. Mies valitsi pelit. Tiesinhän minä, eikä se toinen valinta pakotettuna varmaan olisi ollut tämän parempi. Silti on niin arvoton olo :( Onko täällä muita joilla puoliso tai exä on pelannut suhteen eroon asti? Tai vielä edelleen tällaisesta tilanteesta kärsiviä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä olen ihan kohtuuton. No, sehän on minun päätös tietenkin, mitä omalla kohdalla jaksan. Mutta oikeastiko noin monelle tämä tilanne olisi ihan ok?
Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista. Tekee hyvää vähän purkautua. Ap

Vierailija
62/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:00"]Mä en tajua, että aikuinen mies pelaa tietsikkapelejä päivät pitkät, tai edes päivittäin :( Jotain kertoo miehestä tuollainen harrastus ylipäätään. En ottaisi. Löydät säkin paremman! :) [/quote] Kommenttisi on raikas tuulahdus 80-luvulta... monet aikuiset pelaavat nykyään. Joillekin pelit ovat jopa ammatti.

[/quote]

Lapsen aseteelle jääneitä noi on, en ikinä tuollaista miestä sietäisi, helvetti eikö aikuisella miehellä muuta tekemistä ole kuin leikkiä lasten leikkejä, hankkikaa vaippoja ja tuttipulloon tuttelia noille ettei tarvitse taaperojen koko päivänä persettään nostaa pelikoneen äärestä.

[/quote]

Entäpä jos mies olisi vaikka shakkimestari? Siinä on ollut vaakalaudalla jopa suurvaltojen kunnia niissä otteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pelailee, miehillä on muutakin tekemistä.

[/quote]

Miehillä on vain kalliimmat lelut kuin pojilla.

Vierailija
64/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:02"]

Peliholisti. Alkoholistit valitsevat viinan.

[/quote]

Entinen mieheni valitsi viinan ja pelit.. 

[/quote]

Ei valinnut. Kysymyksessä on vain oma harhainen näkemyksesi.

Vierailija
65/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:00"]Mä en tajua, että aikuinen mies pelaa tietsikkapelejä päivät pitkät, tai edes päivittäin :( Jotain kertoo miehestä tuollainen harrastus ylipäätään. En ottaisi. Löydät säkin paremman! :) [/quote] Kommenttisi on raikas tuulahdus 80-luvulta... monet aikuiset pelaavat nykyään. Joillekin pelit ovat jopa ammatti.

[/quote]

Lapsen aseteelle jääneitä noi on, en ikinä tuollaista miestä sietäisi, helvetti eikö aikuisella miehellä muuta tekemistä ole kuin leikkiä lasten leikkejä, hankkikaa vaippoja ja tuttipulloon tuttelia noille ettei tarvitse taaperojen koko päivänä persettään nostaa pelikoneen äärestä.

[/quote]

Entäpä jos mies olisi vaikka shakkimestari? Siinä on ollut vaakalaudalla jopa suurvaltojen kunnia niissä otteluissa.

[/quote]Jos pelaa oikeaa, ihan fyysistä shakkia, niin silloin kyseessä on hieno, älykäs ja sivistynyt harrastus. Mutta jos pelaa shakkia tietokonesovelluksella vaikka muita ihmisiä vastaan netissä, niin kyseessä on automaattisesti lapsen tasolle jäänyt mieslapsi, josta ei ole elämään naisen kanssa. Näin käsittäisin tämän logiikaan jotenkin menevän.

Vierailija
66/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teistä urpoista vois yrittää painaa kaaliinsa tämän: pelaaminen on ok, koko ajan pelaaminen ja kumppanin unohtaminen ei ole ok.

Vierailija
67/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:01"]

Jotkut teistä urpoista vois yrittää painaa kaaliinsa tämän: pelaaminen on ok, koko ajan pelaaminen ja kumppanin unohtaminen ei ole ok.

[/quote]Jotkut urpot voisivat myös käsittää keskustelun ronsuilevan ja että ihmiset täällä vastailevat junttien idioottimaisiin käsityksiin yhdestä kulttuurin osa-alueesta.

Vierailija
68/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:38"]

On minulla omakin elämä ja harrastuksia, toivoisin vaan parisuhteessa sitä yhteistä aikaa. Ehkä suurin ongelma on ettemme kuitenkaan sopineet yhteen. Jos pelaisin samoja pelejä, en kuitenkaan haluaisi tuhlata koko elämää koneella istuen. Pelaan itsekin, mutta kausittain ja en jaksa 10h sessioita niinku mies. Ap

[/quote]

Mä oon samanlainen. Joskus ollaan kaverin kanssa pelattu joku peli kokonaan läpi ja juotu muutama olut samalla. Sitten voi mennä kuukausi pelaamatta. Välillä mennyt 5 vuotta. Kun jotain tehdään, niin se tehdään sitten tyylillä.

Vierailija
69/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:00"] Mä en tajua, että aikuinen mies pelaa tietsikkapelejä päivät pitkät, tai edes päivittäin :( Jotain kertoo miehestä tuollainen harrastus ylipäätään. En ottaisi. Löydät säkin paremman! :) [/quote] Tai jos naisella on aikaa palstailla päivät pitkät täällä, kuten sinulla. Kiertoon vain sellainen ämmä.   [/quote]mistä tiedät että hän aikoo palstailla koko päivän? Stalkkaatko häntä :o

[/quote]

Komppaan tätä: Epätoivoisesti tuntikausia palstailevan av-mamman tunnistaa ihan jo vaistolla, jos ei katkeruus ja alhainen yleissivistys muuten paljasta.

Vierailija
70/70 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies on kanssa ahkera pelailija, mutta jakaa aikaa milloin PC:lle ja milloin pleikkarille. Itse en koe sitä ongelmana, koska töissä käy normaalisti ja kotihommat hoituu. Itsekin tykkään pelailla ja katselen usein kun mies pelaa. Mutta eipä meillä kyllä (kai) liikoja pelata, ainakaan ei haittaa arkielämää/parisuhdetta.

Tsemppiä, ihmiset vaaan arvottaa asioita eri tavalla. Eikä pelaamista voi kokonaan toiselta kieltää, on vaan tehtävä niitä kompromisseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän