Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen naista.

Vierailija
13.07.2015 |

Minä olen todella aktiivinen. Elämästäni puuttuu kumminkin nainen jottai voisin olla tasapainossa. Tarvitsen naisen läheisyyttä. Tekee kipeää herätä aamuisin ilman omaa naista. Minulla ei ole paljon kiinnostuksen kohteita koska minua ei olla otettu mukaan kavereiden kanssa paikkoihin missä on naisia tai oman ikäisiäni naisia. Tunnen itseni hyvin syrjityksi. Minua ollaan haukuttu paljon ja koen joutuneeksi kiusatuksi. Ihmisen keho oireilee ja tulen kipeäksi ilman naista isolla himolla. Haluaisin että minulla olisi nainen ketä voisin hyväillä nyt ja voisin olla lämpimässä joka päivä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa naiset on niiiin yliarvostettuja.

Vierailija
2/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30

Vierailija
4/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen miestä

Vierailija
5/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas kovin itsekeskeinen haluinesi...minä haluan sitä, minä haluan tätä. Haluat naista kuin jotain esinettä, joka mielestäsi voisi auttaa vaivoihisi. Eihän naisen toiveilla olekaan mitään merkitystä, koska vain sinä olet tärkeä. Eikö niin?

Vierailija
6/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa herätä jonkun vierestä ja halata jotain naista. Mielessäni on todella monta naista baareista, kaupasta, netistä ja jostain muualta, kuitenkaan ketään ei kiinnostu ikinä. Joskus naisia tarjoutuu seuraan, ei kuitenkaan sellaisia joista minä pidän tai sellaisia ketkä pysyisivät kauemmin seurassa ja olisivat nyt vaikka minun kanssa.

Vierailija
7/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mikä on s-postisi. Tarvitsen naista. Mistä päin olet? :)

Vierailija
8/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen neuvo, että naista on vaikea saada jos se on ainoa juttu mitä havittelet. "Needyt" ihmiset karkoittaa ehdokkaita.

Vierailija
9/9 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen miesten syyllistäminen saa jo heti niin vihaiseksi että voi vain vastata siten että joutuu torjutuksi tai voi vain vastata miten se on miten nyt olen sanomassa. Minä olen tärkeä jos haluat vietellä minut tai minä sinut. Olenko minä tärkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä