Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko vipata 86miljardia?

Vierailija
13.07.2015 |

http://yle.fi/uutiset/uutistoimistot_lukeneet_euroryhman_kokouksen_viestin__grexit_yhtena_vaihtoehtona/8149878

Kuitenkin Loordille annettiin muutama piste joskus, oisko nyt vipata vähän mania?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pankkien ja sijoittajien pelastamiseen. Ei siis kreikkalaisille. Kreikkalaiset ovat jo kiristäneet tarpeeksi, lukuunottamatta ehkä jotain laivanvarustajia. Hallitukset ovat nykyisin täysin pankkien talutusnuorassa. Vittu että VIHAAN PANKKEJA NYKYISIN!!!!!!!!!!!!!! Asia käynyt päivänselväksi viimeisen noin puolen vuoden aikana.

Vierailija
2/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan eri sfäärien asiat ovat Euroviisut ja eurokriisi.

Mutta kyllä se mulle sopisi, vaikka Suomi eroaisi Euroviisuista kokonaan. Tai sanotaanko ennemmin, että ei haittaisi mua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 03:05"]

Mutta kyllä se mulle sopisi, vaikka Suomi eroaisi Euroviisuista kokonaan. Tai sanotaanko ennemmin, että ei haittaisi mua ollenkaan.

[/quote]

Kyllä Kreikkalaiset muisti siitä kuitenkin huomauttaa twitter-postauksissaan. :)

Vierailija
4/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikä tilinro?

Vierailija
5/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 03:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 03:05"]

[/quote]

Kyllä Kreikkalaiset muisti siitä kuitenkin huomauttaa twitter-postauksissaan. :)

[/quote]

Kreikkalaiset ei todellisuudessa halua niitä lainoja muilta mailta. Juurihan 61% kreikkalaisista äänesti EI. Joten Yle ja muut on taas valehdelleet, että kaikki suurinpiirtein kaikki kreikkalaisista olisivat nyt suuttuneet, kun eivät pääsekään kiristämään vyötään.

Tätä rahanlainausta puoltavat kyllä Yle, HS jne.

Vierailija
6/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puttonen viittaa Kreikan historiaan, joka on täynnä talousongelmia. Kreikka on ollut maksukyvytön lähes puolet itsenäisyytensä ajasta, eli noin 90 vuotta.

Puttonen ottaa esimerkin lähihistoriasta. Vuonna 2012 Kreikka mitätöi yksityisten velkojien saatavia sadan miljardin edestä.

– Kreikka ilmoitti yksityisille velkojilleen, että kolme neljäsosaa teidän saamisistanne pyyhitään pois. Silloin Kreikka teki maailmaennätyksen maksukyvyttömyydessä."

http://yle.fi/uutiset/rahoituksen_professori_suomen_katsottava_itseaan_peiliin_kreikka_ei_tule_maksamaan_velkojaan/8150068

Eihän Kreikka tee ohareita uudestaan, eihän?

Vierailija
7/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 03:23"]

"Puttonen viittaa Kreikan historiaan, joka on täynnä talousongelmia. Kreikka on ollut maksukyvytön lähes puolet itsenäisyytensä ajasta, eli noin 90 vuotta.

Puttonen ottaa esimerkin lähihistoriasta. Vuonna 2012 Kreikka mitätöi yksityisten velkojien saatavia sadan miljardin edestä.

– Kreikka ilmoitti yksityisille velkojilleen, että kolme neljäsosaa teidän saamisistanne pyyhitään pois. Silloin Kreikka teki maailmaennätyksen maksukyvyttömyydessä."

http://yle.fi/uutiset/rahoituksen_professori_suomen_katsottava_itseaan_peiliin_kreikka_ei_tule_maksamaan_velkojaan/8150068

Eihän Kreikka tee ohareita uudestaan, eihän?

[/quote]

Eihän sitä kukaan edes oleta että niitä rahoja ikinä tulis takasin. Ainut syy miksi ovat maksamassa on, kun pelkäävät että kaatuu koko Euro ja että muutkin maat lähtee menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän