Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kuollut läheinen aina vauvan syntyessä?

Vierailija
12.07.2015 |

Meillä on joka kerta. Ja en uskalla koska en halua että isäni kuolee :/

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta isoisäni hautajaisissa olin raskaana, vaikkakaan en vielä tiennyt sitä.

Vierailija
82/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä on mennyt noin, isänikin sanoi, että näin on suvussa aina tapahtunut. Ekan lapsen kohdalla miehen isä kuoli pari kuukautta lapsen syntymän jälkeen, toisen lapsen kohdalla miehen täti kuoli raskausaikanani ja kolmannen lapsen raskausaikana äitini kuoli. Kurjaa. Ensimmäinen kuolema ei ollut mikään yllätys, kaksi muuta olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos täällä on eri tyypit vastanneet niin aikamoista.
Ja meidän kohdalla ollut siis siten että mieheni pappa kuoli n 4kk esikoisen syntymän jälkeen. Miehen mummo juuri ennen kuopuksen syntymää. Kolmas syntymässä juuri..

Vierailija
84/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi usein seurannuy syntymää kuolema tai kuolemaa syntymä. Kyseessä on kuitenkin aika yleiset tapahtumat, joten ei mikään ihme.

Vierailija
85/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummini kuoli samana aamuna kun kuopukseni syntyi ja molemmat sattuu olemaan skorpioneja :) Koskettava sattuma,en usko mihinkään sielujen kiertoon. Toinen mummini kuoli aikoinaan 2kk ennen esikoiseni syntymää.

Vierailija
86/89 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isomummo antoi minulle ennen kuolemaansa kauniin koristellun tyynyn. Äitini odotti tuolloin pikkusiskoani, josta ei kukaan vielä tiennyt. Isomummoni kuoli piakoin ja siskoni synnyttyä hän omi itselleen sen tyynyn, jonka isomummoni minulle antoi. Sattumaa? Ken tietää..

Vierailija
87/89 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullu, että kun skorpionille syntyy vauva, niin samalla kuolee jonkun naapurin koira tai hamsteri ja sen sielu loikkaa syntyneeseen. Sitten skorpioni heittää lusikan nurkkaan, niin hänen sielunsa hyppää sikapahnueeseen. Kun sika teurastetaan, sielu palaa PUHDISTUNEENA koiraan tai hamsteriin odottamaan uuden piltin syntymää lähiympäristöön.

Jostain syystä tää kierto on vain skorpionilla ja neitsyellä, jolla kierto on kani, lammas, kani, neitsyt.

Ja samana vuonna kuolee myös Britannian kuninkaallinen, ainakin omien kokemusteni mukaan.

Vanhempani ovat skorpioneja ja itse synnyin reilut pari kuukautta aiemmin samana kesänä kun prinsessa Diana kuoli.

Lapsuudenkaverilleni, joka on myös skorpioni, syntyi vauva kuukausi Elisabet II:n kuoleman jälkeen. Onneksi syntyi lokakuussa, eikä syyskuussa, jolloin rakastettu kuningatar kuoli.

Vierailija
88/89 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni veli kuoli samana päivänä kun synnyin.

Vierailija
89/89 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setäni veli kuoli samana päivänä kun synnyin.

Isäsi? Otan osaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi