Onko teillä kuollut läheinen aina vauvan syntyessä?
Meillä on joka kerta. Ja en uskalla koska en halua että isäni kuolee :/
Kommentit (89)
Eipä ole ei. Itselläni on yksi lapsi, mutta ei kukaan silloin kuollut, kun syntyi. Eipä siskojenkaan lasten syntymien aikaan, että jos nyt jollekin on tällainen sattumus käynyt, niin ei se tarkoita yhtään mitään.
ei ole. olen tämän uskomuksen kuullut ennenkin.
Ei ole. Yhden ystävän mummo kuoli päivää vauvan syntymän jälkeen, mutta se on tietääkseni vauvapiireissämme ainut tapaus.
Minun perheessä taas osunut useasti..voiko olla sattumaakaan? Viimeksi 2 vkoa sitten.
Kyllä. Oma isäni kuoli raskauteni puolessa välissä.
Läheinen kuoli, tulin raskaaksi.
Siskoni synnytti, läheinen kuoli.
Molemmissa uskomme sielun siirtyneen uuteen tulokkaaseen.
Ok selvä en tee enää vauvoja vaikka ois kuume. En halua tapattaa ketään!
Meillä miehen sukulaiset kuolee aina kun olemme kesälomareissulla.
Tein positiivisen raskaustestin isäni synttäreitten aikaan. Tästä pari kuukautta, niin isä kuoli. Mikä on sattumaa ja mikä ei, mutta tiiän moniakin saman tyyppisiä tapahtumia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:09"]Meillä miehen sukulaiset kuolee aina kun olemme kesälomareissulla.
[/quote] anteeks mut nyt herätin miehenkin kunnalloi niin naurattaa :D
Ei minulla,mutta äidilläni kyllä.äidinäiti kuoli parin vkon sisään minun syntymästä,ja heti perään äidinisä 3 vkon päästä.
Meillä ei vielä ole lapsia, mutta joka kerta kun ollaan tehty reissu ulkomaille, joku läheinen on kuollut. Eli melkein joka vuosi on reissun aikana sukulainen menehtynyt.
Mieheni syntyi samaan aikaan kun Elvis Presley kuoli. Ilmankos hän on niin musikaalinen. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:08"]
Ok selvä en tee enää vauvoja vaikka ois kuume. En halua tapattaa ketään!
[/quote]Maailma kärsii jo muutenkin liikakansoituksesta. jos kukaan ei koskaan kuolisi niin esim. puhdas juomavesi loppuisi pian.
Tee abortti, jottet tappaisi ketään :)
Ei ole, mutta joskus luin että yleensä kun syntyy lapsi, jonka horoskooppimerkki on skorpioni, joku lähisukulainen kuolee lähiaikoina.
Nyt kun kysyit, niin hui...