Tämän päiväsi paras hetki?
Kommentit (11)
Tuhmat viestit kullan kanssa ;P olemme juuri nyt eri osoitteissa niin kummasti piristi ikävöintiä.
Mulla kuntoilu yhdessä miehen kanssa, myöhemmin ruokailu yhdessä ja pelkkä kotoisa oleminen vaan.
ap
Se kun voitin vähän reilut 300 euroa. :) Tekis mieli ostaa jotain turhaa itselleni, mutta ehkä olen järkevä ja säästä, ainakin hetken. Toinen sunnuntain hyvä hetki oli se kun söin kotimaisia mansikoita. Oi miten makeita olivatkin!
Se, kun ajoin töihin. Enää tämä viimeinen 12 tuntinen vuoro tälle viikolle ja aamulla pääsee parin päivän vapaalle :)
Se, kun pomoni soitti töistä että saan pitää vapaapäivän eilisen tuplavuoron jälkeen vaikka tänäänkin olisi ollut työvuoro. Sain levätä rauhassa :)
Oli aikaa lukea viikon lukematta jääneet lehdet. Olen onnellisesti kärryillä tästä maailmasta taas.
4 v poika otti kaulasta kiinni ja sanoi rakastan sua. Tuli ihan yllätyksenä vaikka tekeekin saman ainakin kerran viikossa
Pitkästä aikaa yhtä aikaa herääminen ja sängyssä köllöttely miehen kanssa <3
Juoksulenkki valoisassa illassa.
Ehkä se oli väsyneenonnellisesti kikattavat lapset ennen nukkumaan menoa hauskan huvipuistopäivän jälkeen :)