Itketkö nyt?
Kommentit (40)
Itken, koska sotahullut pakottaa mut liittymään natoon. .inä en toisten sotia taistele varsinki ku itäukraina kannattaa venäjää
Kyllä pari kyyneltä on tirahtanut.
Lähinnä sen vuoksi, että ajatukseni laukkaavat.
Oma poikanikin käy parhaillaan armeijaa.
Ei tunnu ihan niin leikkimiseltä enää sekään.
Suurvalloilla oli omat kommervenkkinsä jo kylmän sodan aikana. Oli metkaa olla varuillaan, kun tiedotus ei todellakaan pelannut, ei voinut googlata tosi- tai valeuutisia.
Vierailija kirjoitti:
Itkitkö Jugoslavian sodan aikana? Kauheuksia tapahtui ihan lähellä.
En itkenyt, ainakaan Jugoslavian takia. Olin siihen aikaan ihan liian nuori vaikkakin syntynyt jo.
Nyt kannattaa yritysten tehdä riskiarviointia rekrytointiprosesseissaan ja pyrkiä turvaamaan yritysten toimintojen jatkuvuus myös mahdollisissa kriisitilanteissa.
Valinta tulee yhä useammin kohdistumaan rokottamattomaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itkin aamulla kun näin kuvan ukrainalaisesta perheestä metrotunnelissa turvassa pommituksilta. Tuo voisi olla minunkin perheeni. Tämä on kuin kauhea dystopia ja Suomi ei voi tuudittautua siihen että meillä on hyvät välit Venäjään. Putin on häiriintynyt ja arvaamaton diktaattori.
Itseäni itketti myös tämä kuva. Lapsiperhe matkalla kouluun / töihin Kiovassa, ja yhtäkkiä alkavatkin ilmahälytykset. Sai myös miettimään omaa perhettäni ja vanhempieni kokemuksia, sillä he ovat nuoruudessaan eläneet sodan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa yritysten tehdä riskiarviointia rekrytointiprosesseissaan ja pyrkiä turvaamaan yritysten toimintojen jatkuvuus myös mahdollisissa kriisitilanteissa.
Jos äsken itketti, niin nyt naurattaa. AV ei petä!
2 maailmansodan jälkeen ekaa kertaa toinen valtio hyökännyt toisen kimppuun Euroopassa.
Melkein itken. Olen odottanut että hössötys koronan ympärillä päättyy ilman, että täytyy kestää uutta hössötystä, joka vihlaisee sydämessä saakka. Ei millään jaksaisi sotajuttuja, mutta siinä sitä nyt ollaan.
Vierailija kirjoitti:
2 maailmansodan jälkeen ekaa kertaa toinen valtio hyökännyt toisen kimppuun Euroopassa.
ei alapeukuille, juurihan näin sanottiin tv:ssä.
Palstalle tulee nyt paljon aloituksia, joilla on tarkoituksena luoda huolta ja pelkoa sodasta meihin suomalaisiin. Olivatpa aloittajien motiivit ja taustat mitkä tahansa, jättäkää sellainen tarkoituksellinen pelottelu omaan arvoonsa. Nyt voi muistella vanhoja oppeja siinä mielessä, että huhujen ja hysterian levittämiseen ei pidä osallistua.
On tämä kyllä erittäin surullinen päivä. Vedenjakaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äsken itketti, niin nyt naurattaa. AV ei petä!
Aina löytyy hopeareunus mustasta pilvestä jollekin ;D
Vierailija kirjoitti:
Itkitkö Jugoslavian sodan aikana? Kauheuksia tapahtui ihan lähellä.
Yhden maan kansa jakautui kahtia , eriasia kuin toinen maa hyökkää . Kauheaa kuitenkin ja suretti ja pelotti .
Vierailija kirjoitti:
Melkein itken. Olen odottanut että hössötys koronan ympärillä päättyy ilman, että täytyy kestää uutta hössötystä, joka vihlaisee sydämessä saakka. Ei millään jaksaisi sotajuttuja, mutta siinä sitä nyt ollaan.
joo , luulin että koronaa pahempaa ei aikana tulisi mutta ....... kauhea maailma
Vierailija kirjoitti:
Ei itku auta. Pitää kerätä rohkeus ja toimia. Raukat menkööt merten taa!
Ei ne raukat Suomesta mihinkään lähde, johan he vartavasten tulivat lihapatojen ääreen.
Putin ei ansaitse mun kyyneleitäni
Mä en itke, mutta totesin etten enää jaksa.