Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin syy miksi olet saanut jälki-istuntoa?

Vierailija
12.07.2015 |

voin aloittaa :D meillä oli sijainen joka sanoi pistokoetta "pistokkaiksi" ja mua ärsytti se niin paljon että piirsin vastauspaperini täyteen naisten pistokkaita (niitä kenkiä). sijainen tästä suuttui ja mustaksi muuttui

se on pistari

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tunnilla. Nauroin jollekin hassulle asialle, jonka kaveri sanoi, mutta ongelmista kärsivä opettaja luuli, että nauran hänelle.

Vierailija
2/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ysillä ollessani nostin jalat pulpetille ja pieraisin. Kaks tuntia istumista. Ihan kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin lumipallon seinään... Olin 7lk

Vierailija
4/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin yläasteella yhtä opettajaa ja sen tunteja oli usein aamuisin. Itku kurkussa raahauduin tunneille ja myöhästyin kolme kertaa kun tunnille meno oli niin vastenmielistä. Näistä kolmesta myöhästymisestä napsahti ainoa jälkkärini.
Minä reppana pelokas koulukiusattu teini istuin sitten jälkkärissä koulun pahisten kanssa.

Vierailija
5/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit hölmöilivät johon en kuitenkaan osallistunut. Koko luokka nauroi niiden edesottamuksille, minä mukana. Arvatkaa kuka istui jälkässä?
Joo en kuulunut opettajan suosikkeihin..
Vieläkin kismittää vaikka tapauksesta melkein 20 vuotta aikaa! :D

Vierailija
6/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin koepaperiin oman nimen tilalle keksityn nimen ja luokan.

Vierailija
7/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut syömään lautasta tyhjäksi. 

Vierailija
8/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan "pahis" heitti ikkunasta tuolin pihalle ja koko luokka joutui sen takia istumaan tunnin jälki-istuntoa kun emme olleet estäneet pahiksen tekemisiä. Olimme viidennellä luokalla silloin.

Vierailija
9/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan jälki-istuntoa ja ajattelin, ettei niistä jotka saivat, tule koskaan mitään.

Vierailija
10/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sitoi minut hihoista naulakkoon enkä päässyt irti enkä näinollen myöskään välitunnille ulos, joten jäin sen takia jälki-istuntoon. Terkkuja vaan!

Vierailija
11/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:20"]

En ole saanut koskaan jälki-istuntoa ja ajattelin, ettei niistä jotka saivat, tule koskaan mitään.

[/quote]

Mä istuin harva se viikko jälkässä. Olin aika villi, varsinkin tytöksi. Nykyään olen erityisopettaja..ja rakastan työtäni! :) Ja oppilaat varmaan rakastaisivat kuulla mun koulutaipaleeni hankaluudet..;)

Vierailija
12/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin opettaja sanoi luokanvalvojalleni ettö minulla on psyykkisiä ongelmia kun en halunnut analysoida cats-musikaalia. Katsoimme tätä musikaalia joka tunti. 2 tuntia olisi jälkkää tullut, kertoi luokanvalvoja. En suostunut. Asia selvitettiin heidän kesken minun edukseni ja musiikinopettaja sai kenkää. Terveisiä tutuille!

Vierailija
13/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin 10 minuuttia päivän ensimmäiseltä tunnilta. En ollut krooninen myöhästelijä. Meidän yläasteella vaan varsinainen rehtori oli eronnut virastaan ja vararehtori toimitteli sitten reksin hommia siihen saakka, kunnes uusi rehtori saatiin palkattua. Vararehtori oli päättänyt puuttua koulussa vallinneeseen "myöhästelyongelmaan" siten, että jokaikisestä myöhästymisestä tuli jälki-istuntoa  - huolimatta siitä, paljonko myöhästyit, mistä syystä ja oliko myöhästely kroonista vai kertaluontoista. Tuota käytäntöa ei kestänyt kauan, koska a) oppilaat eivät suostuneet pysymään jälkkärissä ja b) opettajilla ei ollut millään mahdollisuuksia valvoa kaikkia näitä jälki-istuntoja ja oppilaita, jotka niillä istuivat. Minäkin lähdin kesken oman jälki-istuntoni, eikä siitä seurannut mitään.

Vierailija
14/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yläasteella jälkkää kun en hakenut ammattikouluun, vain paikalliseen lukioon johon pääsivät kaikki. Oli sitten pakko hakea näön vuoksi muuallekin.

Vierailija
15/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:34"]

Mä sain yläasteella jälkkää kun en hakenut ammattikouluun, vain paikalliseen lukioon johon pääsivät kaikki. Oli sitten pakko hakea näön vuoksi muuallekin.

[/quote]

Et varmasti saanut. Täyttä skeidaa.

Vierailija
16/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koko peruskoulun aikana jälkkää

Vierailija
17/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin välkältä sisälle (koulun eteiseen) just hetkeä ennen kun kello soi. Saatiin tunti jälkkää. Meidän omaa opettajaa koko tilanne vaan nauratti ja varmasti ärsyttikin, et joutui sen toisen opettajan määräämän "turhan" jälkän valvomaan.

Vierailija
18/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan pojat haukkuivat kaveriani, joten heitin poikia monoillani.

En osunut, mutta opettaja näki.

Ainoa kerta, jolloin olin jälki-istunossa.

Vierailija
19/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kavereille uskontotunnin alussa, että olin kesälomalla kerännyt monta mustaa jätesäkillistä pulloja suviseuroissa. Suurin osa ei ollut edes limupulloja. Opettaja, joka sattui olemaan lestadiolainen, antoi viikon jälkkää (tunti päivässä) valehtelusta.

Vierailija
20/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:34"]

[/quote]

Et varmasti saanut. Täyttä skeidaa.
[/quote]

No tää oli 1980-luvulla. Meidän opo oli tosi pro ammattikoulu ja suositti kaikille tytöille parturi-kampaajalinjaa ja kaikille pojille asentaja-koneistajaa, tai mitä ne nimet nyt oli 1980-luvulla.

Mullakin oli ysin keskiarvo, pidin sika todennäköisenä maalaislukioon pääsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi