Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin syy miksi olet saanut jälki-istuntoa?

Vierailija
12.07.2015 |

voin aloittaa :D meillä oli sijainen joka sanoi pistokoetta "pistokkaiksi" ja mua ärsytti se niin paljon että piirsin vastauspaperini täyteen naisten pistokkaita (niitä kenkiä). sijainen tästä suuttui ja mustaksi muuttui

se on pistari

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla luokalla luokkatoverini ("paremmasta perheestä") otti sakset pulpetistani ilman lupaani. Hain ne tunnin alettua häneltä takaisin ja opettaja tietenkin näki vain tämän osan tarinaa. Tunti jälki-istuntoa "saksien hukkaamisesta ja toisen saksien varastamisesta"..

Samaisen opettajan takia sain kahden ensimmäisen kouluvuoden aikana 3-5 jälki-istuntoa, kun yritin puolustaa esimerkin mukaisesti oikeuksiani ja "omaisuuttani" kiusaajia vastaan. Sen jälkeen olen istunut vain kerran - yläasteella sai kuudesta myöhästymisestä (lukukauden aikana) tunnin.

Vierailija
22/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:44"]Mentiin välkältä sisälle (koulun eteiseen) just hetkeä ennen kun kello soi. Saatiin tunti jälkkää. Meidän omaa opettajaa koko tilanne vaan nauratti ja varmasti ärsyttikin, et joutui sen toisen opettajan määräämän "turhan" jälkän valvomaan.
[/quote]
Aivan sama juttu mulla! Ärsyttää vieläkin, koska olin aina kaikki välkät ulkona ja muutenkin kiltti oppilas. Silloin kello oli pykälässä ja menimme sisälle. Soittokello kilisi jostain syystä myöhemmin kuin mitä käytävien kellot näyttivät. ...kele!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuttiin yläasteella raketteja koulun sisällä, minä ainut tyttö muut poikia. Jälki-istuntoa napsahti tunti.

Vierailija
24/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu koskaan jälkkää :D t: 16v tyttö.

Vierailija
25/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:03"]Ammuttiin yläasteella raketteja koulun sisällä, minä ainut tyttö muut poikia. Jälki-istuntoa napsahti tunti.
[/quote]
Ja tämä oli susta hassu syy jäki-istuntoon..?
Aika vaarallista. Ois saanu olla monta tuntia pidempi jälkkä.

Vierailija
26/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:04"]En oo saanu koskaan jälkkää :D t: 16v tyttö.
[/quote]

Jos et sattunut huomaamaan, niin ketjun aihe oli: "Hassuin syy miksi olet saanut jälki-istuntoa?" Ei: "oletko koskaan saanut jälki-istuntoa?"

Vierailija
27/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin luokkatoverin pulpettiin ja kusin opettajan laatikkoon kun olimme järjestäjinä. Jostain syystä jäin kiinni, mutta toinen järjestäjä sai myös jälkkää. Kummallekkin tunti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi