Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurinnat - leikkauttaako?

Vierailija
12.07.2015 |

Minulla on isot riipparit ja mietin, pitäisikö ne leikkauttaa näteiksi. Arvet pelottaa mua ja leikkaus on varmaan hintavakin.  Onko joku teistä leikkauttanut rintansa? Paljon se tuli maksamaan, oliko ongelmia, jäikö arpia?

Toisaalta. Voiko riippareihin olla itse tyytyväinen? Miten te muut? Kuinka paljon teitä haittaa omanne? Voiko riippareita pitää kauniina? Tiedän, että isot rinnat roikkuu, se on luonnollista. Mutta tässä nykymaailmassa mikään ei saisi roikkua. Tällä palstallakin riippareita pidetään rumina ja ällöttävinä.

Mitä mieltä miehet ovat riippareista? Voisitteko kuvitella seurustelevanne naisen kanssa, jolla sellaiset on? Kuinka suuri miinus se on?

Olisi hienoa saada asiallisia kommentteja.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietit ihan liikaa mitä muut ajattelee

Vierailija
2/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen täyteläisyys on tärkeämpi ominaisuus. Isot täyteläiset rinnat ei ole rumat vaikka riippuisikin, mutta riippuvat tyhjät nahkapussit on todella rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa vielä älä heti mee leikkauttaan.

Vierailija
4/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla on pienet ja kauniit:)

Vierailija
5/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
6/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettiset riippurinnat nuorella naisella ei ole mikään paha juttu; näyttää persoonalliselta, mutta ei siinä hyvän ihon ja virkeän kokonaisuuden ympärillä mitenkään pahalta. Vanhoilla ihmisillä kaikki alkaa roikkumaan ja ihokin on epätasainen ja veltto ja sellainen riippuminen on taas eri asia; ei ole enää semmoista geneettistä riippumista, vaan ikäriippumista, mihin liittyy myös hirveästi muita muutoksia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin. Pääsin julkiselle koska valittelin niska-hartiasärkyjä mutta pääasiallinen syy siihen että leikkaukseen menin oli täysin kosmeettinen.
Mulla oli vähän komplikaatioitakin leikkauksessa ja toinen haava vaati kuukausien hoidon mutta hetkeäkään en ole leikkausta katunut, vaikutti elämänlaatuun +++

Vierailija
8/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet riipparit, ja nämä ne vasta epänaiselliset ovat. Toisaalta en ehkä edes haluaisi miestä, jolla oikeasti tökkisi riippurinnat. Miten tyhmä ja pinnallinen sellainen ihminen olisi muissa asioissa? Todenäköisesti järkky perfektionisti, jolle en myöskään kelpaisi muuten ihmisenä, koska en ole täydellinen. Paras vaan keskittyä miehiin, joille kokonaisuus on tärkein. Niin itsekin ajattelen miehistä - ei se mitään jos ryhti on huono tai pää kalju jos mies on muuten kiinnostava,  mulle on aika samantekevää ulkoiset ja jotkut sisäisetkin asiat.

Olen sitäpaitsi imettänyt kaksi lasta, joten riipparit ovat täysin normaali ja luonnollinen asia.

Vierailija
9/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippareihin ei tule rintasyöpä yhtä helposti kuin kiinteisiin rintoihin. Fun fact.

Vierailija
10/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:10"]

Minä leikkautin. Pääsin julkiselle koska valittelin niska-hartiasärkyjä mutta pääasiallinen syy siihen että leikkaukseen menin oli täysin kosmeettinen. Mulla oli vähän komplikaatioitakin leikkauksessa ja toinen haava vaati kuukausien hoidon mutta hetkeäkään en ole leikkausta katunut, vaikutti elämänlaatuun +++

[/quote]

Jäikö isotkin arvet? Mitä kautta pääsit leikkaukseen?ap

Vierailija
11/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:30"]

Miehenä totean että riippurinnat tai rintojen puute on siellä sijalla 37 kun mies ajattelee, jatkaako seurustelua naisen kanssa. Ja kun on hyvät liivit, mies näkee riippurinnat vasta kun pääsee sänkyyn valoisassa naisen kanssa. Silloinkin naisen kannattaa ratsastaa, jolloin riippurinnat pääsevät täyteen kukoistukseensa. Ole siis huoletta, mitä miehiin tulee.

[/quote]

Eikö mies sitten pety kamalasti, kun liivien alta paljastuukin riipparit eikä kauniit rinnat?

Vierailija
12/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:47"]

Miehenä totean että riippurinnat tai rintojen puute on siellä sijalla 37 kun mies ajattelee, jatkaako seurustelua naisen kanssa. Ja kun on hyvät liivit, mies näkee riippurinnat vasta kun pääsee sänkyyn valoisassa naisen kanssa. Silloinkin naisen kannattaa ratsastaa, jolloin riippurinnat pääsevät täyteen kukoistukseensa. Ole siis huoletta, mitä miehiin tulee.

[/quote]

Eikö mies sitten pety kamalasti, kun liivien alta paljastuukin riipparit eikä kauniit rinnat?

[/quote]

Ei pety. Ei sitä ajattele siinä tilanteessa, edelleenkin kokonaisuus ratkaisee. Riippuvat rinnat ei todellakaan ole mikään "pahin ulkonäkövirhe" mitä voi olla.
t. toinen mies 

Vierailija
13/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

Ei pety. Ei sitä ajattele siinä tilanteessa, edelleenkin kokonaisuus ratkaisee. Riippuvat rinnat ei todellakaan ole mikään "pahin ulkonäkövirhe" mitä voi olla.
t. toinen mies 

[/quote]

OT:mikä on pahin ulkonäkövirhe?

Vierailija
14/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:15"]

onneksi mulla on pienet ja kauniit:)

[/quote]

Arvasin, että jonkun pienirintaisen on pakko tulla tähänkin ketjuun elvistelemään..

Vierailija
15/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on isot rinnat jotka näyttää liiveissä todella hyviltä mutta ilman liivejä roikkuvat oikeasti napaan asti. Kyseessä siis muuten pieni ihminen. Hän pitää liivit sängyssä aina päällä ja tietty muutenkin, kuulemma aika epämukavalta tuntuu ilman liivejä. Hänkin siis pohtii leikkausta. Kannattanee ajatella sitä miltä itsestä tuntuu eikä mitä muut ajattelevat, tai näin olen ystävääni neuvonut.

Vierailija
16/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa vertaistukea, koska itsellä sattuu olemaan pystytissit, mutta noin niin kuin yleisesti olen sitä mieltä, että jos asia sua kovin vaivaa ja tulisit onnellisemmaksi ihmiseksi rintasi korjautettuasi, niin miksi et niin tekisi?

Netistä varmaan löytyy before ja after kuvia tällaisista leikkauksista. Käy konsultaatiossa plastiikkakirurgilla. Mäkin sain joskus päähän, että mulla on vino nenä. Asia vaivasi pari vuotta ja kävin plastiikkakirurgilla, joka nauroi mun "vinolle" nenälle ja sanoi, että nenässä on niin pieni epäsymmetrisyys, että leikkaus voisi tehdä sen vinoksi toiseen suuntaan. Sen jälkeen päätin unohtaa asian ja lopettaa liiallisen itseni tuijottelun peilistä.

Tosin olen vieläkin sen verran turhamainen, että heti kun silmäluomeni alkavat roikkumaan, niin marssin korjattamaan ne. Elämä on lyhyt, siitä pitää saada nauttia. Jos joku asia vaivaa sinua, muuta se. Jollet pysty, hyväksy se.

Vierailija
17/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

t. toinen mies 

[/quote]

OT:mikä on pahin ulkonäkövirhe?

[/quote]

Ensimmäiseksi tulee mieleen huono laittautuminen, esimerkiksi liian räikeä meikki (naiset voi laittaa kauniisti paljon meikkiä, mutta kun silmät ja kulmakarvat ovat pikimustat ja naama liian ruskea se näyttää törkeältä) tai liian pienet tai rumat vaatteet. Myös kasvojen näkyvät epämuodostumat/epäsymmetrisyys häiritsevät. Muuten pidän monen näköisiä naisia kauniina, ja varmasti muutkin miehet myös. Tietenkin jokaisella yksilöllä on erilaiset mieltymykset, esimerkiksi joku saattaa kallistua punapäihin enemmän kuin toinen.

Vierailija
18/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:49"]

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

[/quote]

No mulla ei kyllä näin ole, vaan olen aidosti tyytyväinen koht. pieniin pystytisseihini. En vaihtaisi näitä riippurintoihin mistään hinnasta, vaikka olisivat ö-kupit. Kaikki vaatteet istuu. Voin huijata itsellenii uhkeamman poven kunnon bush upeilla tai olla ilman rintaliivejä. Ihan sama onko paidan kaulukset v-mallisia, pyöreitä, niskalenkki, tuubitoppi jne. Kaikki näyttää hyvältä ja istuvalta. Jos näitä pitäisi muuttaa, niin toki voisin ottaan reilun c-kupin, mutta roikkumisesta en tingi :)) 

Ja mulle on ihan sama, mistä miehet tykkää. Haluan tuntea oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Enpä usko, että exäsi on kade tai katkera. Naiset ovat vaan aika ilkeitä toisilleen ;)

Vierailija
19/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:49"]

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

[/quote]

No mulla ei kyllä näin ole, vaan olen aidosti tyytyväinen koht. pieniin pystytisseihini. En vaihtaisi näitä riippurintoihin mistään hinnasta, vaikka olisivat ö-kupit. Kaikki vaatteet istuu. Voin huijata itsellenii uhkeamman poven kunnon bush upeilla tai olla ilman rintaliivejä. Ihan sama onko paidan kaulukset v-mallisia, pyöreitä, niskalenkki, tuubitoppi jne. Kaikki näyttää hyvältä ja istuvalta. Jos näitä pitäisi muuttaa, niin toki voisin ottaan reilun c-kupin, mutta roikkumisesta en tingi :)) 

Ja mulle on ihan sama, mistä miehet tykkää. Haluan tuntea oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Enpä usko, että exäsi on kade tai katkera. Naiset ovat vaan aika ilkeitä toisilleen ;)

[/quote]
Se on hienoa että olet tyytyväinen itseesi! :) Niinkuin kirjoittajakin sanoi, pienet rinnat ovat kauniit. Mutta hän puhui siitä, että jos arvostelee isoja rintoja niin pakkohan siinä on olla jonki näköistä katkeruutta mukana, ihminen joka on sinut itsensä kanssa ja tyytyväinen ei koe tarvetta haukkua tai arvostella toisia.

Vierailija
20/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin ja kadun sitä lähes joka päivä. Tätä ei moni ääneen sano tai sitten vain minulla epäonnistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi