Miehet, miksi päästätte lihavat naisenne pelkissä legginseissä kauppaan?
Olipa taas näky kaupassa kun rehevä nainen oli lyhyessä paidassa ja järjettömän ohuissa ja kulahtaneissa legginseissä liikenteessä. Hänen miestään näytti nolottavan siinä vieressä, kun akka pyllisteli jotain alahyllyltä. Kyllähän mieskin voisi sanoa naiselleen kauppaan lähtiessä, että pukeudu vähän asiallisemmin. Eihän se mieskään siellä kalsareissaan hillunut.
Kommentit (45)
Jos sanon jotain, en saa pillua viikkoon :(
Ei ole miehen asia päättää miten nainen pukeutuu. Ei, en ole katkera ylipainoinen, vaan ihan normaali nuori nainen...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:59"]Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa.
[/quote] Mitäpä jos laihduttaisit?
[/quote]
Ei se oo kailille niin helppoa, eikä tässä tarvi lihavia haukkua, asuvalintaa kylläkin.
Jos on tosi lihava, ei välttämättä ole sen sopivampia vaatteita. Hyvä ettei sentään alasti tullut.
Jos on tosi lihava, lähes kaikki näyttää päällä kauhealta, vaikka olisi 500 euron luomus.
Nainen on itsenäinen olento. Mies ei ole hänen käskyttäjänsä. Vai pukeutuuko ap nöyrästi niin kuin puoliso määrää?
Ei tuu tähän huusholliin läskiä akkaa
Legginssit ovat loistava keksintö vaatteina. Ne eivät ole kalsarit. Ei sukkahousut. Ei housut. Ei urheilutrikoot. Ne ovat legginssit. Kuinkahan monta vuotta menee, että tämä ymmärretään?
Legginssejä käytetään hameiden alla, mekkojen alla, shortsien alla, tunikoiden alla ja pitkien paitojen alla. Mitä ouhuemmat legginssit, sitä peittävämpi asupari on paras.
Legginsseistä on tullut myös paksumpia versioita (tregginssit, jegginssit ym.). Niitä voi käyttää "housuina" huolettomasti. Myös trikoiset legginssit paksummalla kankaalla ovat sellaisia, että menevät vapaa-ajalla housuina. Harmillisen usein käyttäjä kuvittelee, että legginssit ovat paksut ja peittävät. Ihmisen takapuoli kuitenkin venyttää kangasta usein niin paljon, että kangas ohenee ja aluspöksyt saattavat vilkahtaa läpi.
Alusvaatteiden vilauttelu ei ole muodissa ja harva sitä haluaakaan tehdä. Vilauttelun voi estää seuraavin keinoin:
- Riittävän pitkä asupari (mekko tai pitkä paita/ tunika)
- Aikaisemmin mainittu trikoinen minihame tai pienet shortsit
- Nuden väriset alushousut
- Kumartelun välttely, opettele kyykistymään.
- Tarkista kotona ennen lähtöä, vilkkuuko. Jos käytät housuina leggareita, huomioi myös mahdollinen kamelinvarvas.
Legginssit ovat kuitenkin kaiken ikäisten ja kokoisten naisten vaate. Älä usko, että legginssit pukevat vain pinkeätakapuolista kuntosalihirmua. Kookkaammalla naisella legginssit myös tukevoittavat ("painavat kasaan") kroppaa, joten niillä voi olla myös pienehkö hoikentava vaikutus. Mustat leggarit myös koko pitkinä pidentävät jalkoja. Legginssit saavat olon varmemmaksi lyhyemmän mekon tai hameen kanssa. Ne pienentävät virtsatientulehduksen riskiä (lämmittävät) ja saavat jalkasi näyttämään siloisilta ja nuorekkailta (Ei koske valkoisia legginssejä, jotka korostavat kropan muhkuroita)
100 pistetta legginsseille ja naisille!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:55"]Jos on tosi lihava, ei välttämättä ole sen sopivampia vaatteita. Hyvä ettei sentään alasti tullut.
Jos on tosi lihava, lähes kaikki näyttää päällä kauhealta, vaikka olisi 500 euron luomus.
Nainen on itsenäinen olento. Mies ei ole hänen käskyttäjänsä. Vai pukeutuuko ap nöyrästi niin kuin puoliso määrää?
[/quote]
En, mutta raja meneekin siinä, että en alusvaatteilla lähde ihmisten ilmoille. Jos puoliso ilmoittaa, että hei nyt unohtu housut, niin olisin kiitollinen ilmoituksesta.
Ei ole miestä mutta mua ei kiinnosta vittuakaan millasiin vaatteisiin mun pitäis pukeutua. Legginssit on mukavat ja kivaa vaihtelua, omistan muitakin housuja mutta jos haluan pukeutua rennosti niin laitan legginssit, niissä ei myöskään oo sellasta "en jaksa panostaa ikinä" viboja ninku normi lökäpöksyissä jos yhdistää kivaan ja siistiin paitaan. Tosin valkkaan myös sellaisia jossa ei paista kaikki läpi, sellainen ei näytä kivalta kelläkään koosta riippumatta. Paitakin pitää ainakin suurimman osan pyllystä peittävä.
T. 130kg
Siinähän oli sitten nuorekas nainen. Tuolla ne teinitkin kulkee niin, että rintsikat vilkkuu ja kalsareista persvako hohkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:15"]Ei ole miestä mutta mua ei kiinnosta vittuakaan millasiin vaatteisiin mun pitäis pukeutua. Legginssit on mukavat ja kivaa vaihtelua, omistan muitakin housuja mutta jos haluan pukeutua rennosti niin laitan legginssit, niissä ei myöskään oo sellasta "en jaksa panostaa ikinä" viboja ninku normi lökäpöksyissä jos yhdistää kivaan ja siistiin paitaan. Tosin valkkaan myös sellaisia jossa ei paista kaikki läpi, sellainen ei näytä kivalta kelläkään koosta riippumatta. Paitakin pitää ainakin suurimman osan pyllystä peittävä.
T. 130kg
[/quote]
Niissä on just se "en jaksa panostaa" viba. Mut muuten ok, kun sua ei kiinmosta.
Koska tykkään siitä. Jotenkin niin irstas näky että alkaa heti keuliin. Oon pyytäny ettei laittais pikkareita alle mut vielä ei oo suostunut.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:23"]18 jatkaa vielä sen verran, että uhkeamuotoisillakin naisilla maximekko on loistava asuvalinta kesällä :)
[/quote]
Juu näyttää aivan mannelta kun se mahakumpu nostaa helmaa niin eikä menekään suoraa alas jolloin se siis hoikilla näyttää parhaimmalta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:26"]Koska tykkään siitä. Jotenkin niin irstas näky että alkaa heti keuliin. Oon pyytäny ettei laittais pikkareita alle mut vielä ei oo suostunut.
[/quote]
Onnittelut lihavasta ämmästä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:02"]Vaimo kulkee aina legginsseissä ja kivahan se on katella ku pyllistelee ja valkoiset alkkarit loistaa mustien legginksien läpi. Vaimollakin painoa se reilu 100kg
[/quote]
Ootko tosissas?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:26"]Koska tykkään siitä. Jotenkin niin irstas näky että alkaa heti keuliin. Oon pyytäny ettei laittais pikkareita alle mut vielä ei oo suostunut.
[/quote]
Varmaan siks ei suostu ku niistä tulee kuulemma muutenkin pillunkarvat läpi. Se oliskin näky se kolmiomainen karvakenttä leggareiden pinnalla
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:59"]Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa.
[/quote]
Ei se oo kailille niin helppoa, eikä tässä tarvi lihavia haukkua, asuvalintaa kylläkin.
[/quote] Jos housut alkaa puristaan niin kyllähän sitä silloin on lihonut. Ja kyllä, on se helppoa laihduttaa. Katsoo mitä suuhunsa lappaa ja liikkuu pikkusen enemmän.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:59"]Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa.
[/quote]
[/quote] Jos housut alkaa puristaan niin kyllähän sitä silloin on lihonut. Ja kyllä, on se helppoa laihduttaa. Katsoo mitä suuhunsa lappaa ja liikkuu pikkusen enemmän.
[/quote]
Ei se nyt ihan noin mustavalkoista se elämä ole.
Jep jättäkää ne leggingsit joskus pois. Näin miehenä voin sanoa että paljas sääri ja reisi näyttää paremmalta.
Helkkari tota mun ukkoo. Aina ku ollaan lähössä kauppaan mä kysyn että voinko lähtee näin. Vastaus on aina:"sä voit mun puolesta lähteä vaikka alasti"
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:59"]Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa.