Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 22, paino +9kg

Vierailija
12.07.2015 |

Mä en kestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se paljon joo, mutta loppua kohden voi hidastua. Itselläni oi rv 24 mennessä tullut 4 kg ja terveydenhoitaja räkytti, ettei tässä vaiheessa vauva paina mitään ja se kaikki on tasan vaan läskiä mutta kas kummaa, samalla ruokavaliolla tuli koko loppuraskaudessa lisää 2 kg. Voihan näin käydä sullekin.

Vierailija
2/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen urakka edessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 28 +15 kg

Vierailija
4/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole paino noiden viikkojen jälkeen noussut yhtään neljässä raskaudessa.

Vierailija
5/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pulleromammat, ei raskausaikana tarvitse syödä kahden edestä! Jos ette halua massiivista läskivuorta vauvan lisäksi rajoittakaa hiukkasen syömistä. Koko raskuden aikainen painonnousu n. 10 kg niin ei ole aihetta epätoivoisiin raskauskilodieetteihin...

Vierailija
6/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinä yksinhuoltajana on hiukkasen vaikea hankkia uutta miestä kun lapsen isä lähtee kiloja karkuun.

Vierailija
7/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli kaikissa raskauksissa juuri tohon tahtiin vielä 10 kg lisää, mutta joka kerta kaikki kilot on lähteneet imetyksen kanssa. Puolessa vuodessa.Toiset saa kiloja vaikka minkä tekis...mites ap, myönnätkö ylensyöneesi vai onko ruokatottumukset pysyneet ennallaan?

Kannattaa myös nyt miettiä tuo imetyspuoli: jos jo tiedät että ettet aio imettää ja vauvasi saa korviketta, voin taata että raskauskilot on tiukassa. Yhden kohtukuoleman jäljiltä, kun imetystä ei luonnollisesti tullutkaan, oli kymmenenkin raskauskiloa todella tuskaiset pudottaa :/

Vierailija
8/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:47"]

Itselläni tuli kaikissa raskauksissa juuri tohon tahtiin vielä 10 kg lisää, mutta joka kerta kaikki kilot on lähteneet imetyksen kanssa. Puolessa vuodessa.Toiset saa kiloja vaikka minkä tekis...mites ap, myönnätkö ylensyöneesi vai onko ruokatottumukset pysyneet ennallaan?

Kannattaa myös nyt miettiä tuo imetyspuoli: jos jo tiedät että ettet aio imettää ja vauvasi saa korviketta, voin taata että raskauskilot on tiukassa. Yhden kohtukuoleman jäljiltä, kun imetystä ei luonnollisesti tullutkaan, oli kymmenenkin raskauskiloa todella tuskaiset pudottaa :/

[/quote] Mulla on imetys tuonut kilot, ei raskaus. Tai oikewammin hormonit. T: 5

Vierailija
9/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut täysimettää..mieliteoille olen antanut herkemmin periksi :/

ap

Vierailija
10/10 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulun niihin joilla kiloja tuli reippaasti alkuraskaudessa. Pelkäsin paisuvani valaaksi, mutta loppuraskaudesta ei kiloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän