2kk vauvalle karkkia:D
Annoin äsken vauvalle joka on siis 2kk ja 2viikkoa niin karkkia:D sellaista tutti karkkia se imeskeli ja aina kun otin pois sen suusta niin rupesi itkemään:D minkä ikäiset teillä on saanut karkkia?:D
Kommentit (26)
Vuoden vanhasta on ruvettu antamaan ksylitolipastilleja ruuan päälle.
Vastasyntyneet saavat teholla kivuliaan tmp jälkeen/aikana lohdutukseksi suuhun pienen tipan 50%sokeriliuosta.
Olen 16w enkä mielestäni ole tyhmä:D vauva oli niin suloinen sitä syödessään että melkein itkin:D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:17"]Olen 16w enkä mielestäni ole tyhmä:D vauva oli niin suloinen sitä syödessään että melkein itkin:D
[/quote]
Tämä Ei ole oikea ap.
Minun mielestä on kerta kaikkisen tyhmää että alle 4kk ikäiselle ei saisi antaa mitään muuta kun maitoo! Meillä ainakin maisteltiin soseita ja vellejä jo kuukausi sitten:D eli kun lapsi oli 1kk ja kaks viikkoo
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:14"]
Vastasyntyneet saavat teholla kivuliaan tmp jälkeen/aikana lohdutukseksi suuhun pienen tipan 50%sokeriliuosta.
[/quote]
miksi alapeukku faktatiedon jakamisesta?
Kyllä meidän poju ainakin teholla sai tuota sokeriliuosta.. Ja aina se putki missä sitä oli niin oli siinä vauvan sängyssä että siitä saa antaa jos tarvii.. Ja tuttiinkin hoitajat sitä laittoi että vauva suostu ottamaan sen suuhun
Siis mitä?? Eihän lapsen elimistö pysty käsittelemään kaikkia niitä aineita mitä karkissa on!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Jostain luin että sokeri auttaa keskosella kipuun, eikä aiheuta sivuoireita kuten varsinaiset lääkkeet. Siksi sitä on ruvettu käyttämään keskosten kivunlievityksessä. Turvallisempi vaihtoehto.
Ja lehmät lentää.