Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nuorille lesboille ja bi-naisille

Vierailija
12.07.2015 |

Arvostatko kumppanissa enemmän kokemusta via kiinnostaako kokematonkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Olen siis itse bi-nainen. Olen seurustellut vain kerran, koska olen hyvin ujo. Tämä oli miehen kanssa. Haluaisin kokeilla seurustelua naisen kanssa. Jos se olisi jotenkin luonnollisempaa ja rennompaa. Minun on kuitenkin hankala tuoda seksuaalisuuttani julki, koska näytän hyvin heterolta ja tuntuisi typerältä alkaa kailotella sitä. Olen toki joitain kertoja flirttaillut joskus naisten kanssa, mutta yleensä naiset eivät tajua seksuaalisuuttani. Ja olen niin ujo, etten kehtaa lähestyä miehiä enkä naisia. Haittaako lesboja ym. yleensä toisen kokemattomuus? Koska täällä samanaiheisia keskusteluja lukiessani usein törmään kommentteihin "en ala toista opettamaan" tai vastaavaa. Jos joskus löydän kivan naisen, niin haluaisin asioiden edetä omaan tahtiinsa, eikä heti tarvitse tietää kaikkea kaikesta.

Vierailija
2/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kokemattomuus. Jos aikomuksena on, että kokeilenpa vähän... Se haittaa.
L-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:48"]Ei haittaa kokemattomuus. Jos aikomuksena on, että kokeilenpa vähän... Se haittaa.
L-nainen
[/quote]
Niin no silloinhan on bi-curious eikä bi? -ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus haittaa, päinvastoin! tietty olettaen, että tyyppi on kuitenkin varma suhtautumisestaan, eikä vaan pelleile/testaa.

Vierailija
5/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tyttöystäväni (ja nykyinen kihlattuni) oli täysin kokematon kun aloimme seurustella. Itselleni toinen suhde, edellinen oli miehen kanssa. Ei haitannut kokemattomuus, koska olimme kuitenkin vasta 18-vuotiaita alkaessamme seurustella!

Vierailija
6/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolinen ihastuminen on se mitä eniten arvostan ja koska jokaisella on omat mieltymyksensä ja inhokkinsa myös parisuhteen toteuttamisessa, ei sillä ole mitään merkitystä onko kokenut vai ei, puhtaalta pöydältä kaikki vanhat unohtaneena pitää kuitenkin aloittaa uuden kumppanin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi