Ei ees kiitoskorttia yo-lahjasta??
Ootteko muut yo-onnittelijat saaneet mitään kiitoskorttia tai kuvaa ylioppilaalta jota onnittelitte tänä keväänä? Itse en ole. Mikähän on syynä, liian halpa lahjakohan? No, en saanut ripilahjastakaan, taitaa olla joku uusi tapa näköjään...Ei kai siinä kauan mene teettää joku tavallinen kuva ja kirjottaa kiitos ja panna postiin...vai?? Toiselta amiska valmistujalta jota onnittelin sain about viikon päästä...
Kommentit (22)
Tuttavaperheessä on vietetty neljät lakkiaiset eikä yksikään heistä ole lähettänyt kiitoskorttia. Kun "ei vaan saa aikaiseksi".
Voi kulta, ammattivalokuvaajien kuvat ovat vielä muokattavina. Odotas rauhassa.
En tiennyt, että kiitoskortilla kiitetään nimen omaan lahjasta... Luulin, että se annetaan kuvan vuoksi.
törkeetä! ennen oli eri tavat. Tuskin edes rahasta voi olla kyse, nykyään kun saa digitaalisesti itse otettua korkealaatuisia kuvia ja tulostettua, siihen kirjottaa itse että kiitos ja lähettää! Ai niin postimaksu 1 euro..
Mulla ainakin kesti aika kauan saada lähetettyä. Ja yleensä siinä kun yhdelle lähetetäänniin laitetaan kaikille juhlissa olleille samalla vaivalla, eikä ruveta miettimään että kenen lahja olikaan kiitoskortin arvoinen ja kenen ei, eli jos sinä et ole saanut, niin tuskin on kukaan muukaan. Ei mitään henkilökohtaista mistä pitäisi herneet vetää nenään.
Tulossa on. Toisilla vaan kestää vähän kauemmin. Anteeksi...
Voi kuule, tuli muutamissa kaverien juhlissa tuli käytyä eikä keltäkään ole vielä kiitoskorttia tullut kun valokuvaajilla kestää... Odota ihan rauhassa vaan :) ja riparijuhlista ei enää nykyään ole tapana kiitoskortteja laitella.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:19"]
Ootteko muut yo-onnittelijat saaneet mitään kiitoskorttia tai kuvaa ylioppilaalta jota onnittelitte tänä keväänä? Itse en ole. Mikähän on syynä, liian halpa lahjakohan? No, en saanut ripilahjastakaan, taitaa olla joku uusi tapa näköjään...Ei kai siinä kauan mene teettää joku tavallinen kuva ja kirjottaa kiitos ja panna postiin...vai?? Toiselta amiska valmistujalta jota onnittelin sain about viikon päästä...
[/quote]
Eli sulle ei tarvii ainakaan sen kummemmilla ajatuksilla sinua kohtaan sitä kiitoskorttia lähettää? Mikä sen pointti sitten on?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:19"]Ootteko muut yo-onnittelijat saaneet mitään kiitoskorttia tai kuvaa ylioppilaalta jota onnittelitte tänä keväänä? Itse en ole. Mikähän on syynä, liian halpa lahjakohan? No, en saanut ripilahjastakaan, taitaa olla joku uusi tapa näköjään...Ei kai siinä kauan mene teettää joku tavallinen kuva ja kirjottaa kiitos ja panna postiin...vai?? Toiselta amiska valmistujalta jota onnittelin sain about viikon päästä...
[/quote]Liian vaatimaton lahja ilmeisesti. Annoitko peräti 20€ lahjakortin ja haukuit juhlatarjoilut vauvapalstalla?
Selvä. Jos nyt alat itkasee kun et saanut sitä hemmetin korttia niin kerrompas sinulle:
Minun veli meni jo ottaa kuvat siihen kiitoskorttiin jossai kesäkuun alussa. Ja vieläkään ei ole kuulunut niistä kuvista mitään. Eli tässä voi kestää ihan hemmetin kauan.
Joten odota sinä mummeli rauhassa siellä korttiasi. En usko että kuolet siihen jos et saa heti sitä korttia naamasi eteen.
[/quote]
Saanko arvata? Et ole itse yo. Vaan joku katkera teollisuustyöläinen, joka et osaa edes kirjoittaa. Amiska. Se mikään amiska ole. Katkeruuttasko sen lahjankin heille vain veit, et koska halusit toisen ilahtuvan? Eikö se, että hän varmaan ilahtui kun muistit, riitä?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:33"]
[/quote]
Saanko arvata? Et ole itse yo. Vaan joku katkera teollisuustyöläinen, joka et osaa edes kirjoittaa. Amiska. Se mikään amiska ole. Katkeruuttasko sen lahjankin heille vain veit, et koska halusit toisen ilahtuvan? Eikö se, että hän varmaan ilahtui kun muistit, riitä?
[/quote]
Saanko arvata? Et varmaan ymmärrä, että murteissa puhutaan erilailla. Jossain päin Suomea sanotaan amiska, jossain amis, missä mitenkin.
Meillä on kortit vielä työn alla, kuvakin otettiin vasta viikko sitten ennen kuin pojan kultakutrit leikattiin armeijatyyliin.
Joten sori viivästys, tulossa on.
Toiset eivät ihan oikeasti vain saa aikaiseksi, kun pitäisi kaivaa kaikkien osoitetiedot esille yms. Näin ainakin selitti tuttavaperheeni, jotka lopulta lähettivät kiitoskortin joulukortin yhteydessä.
Mielelläni olisin kiittänyt saamistani lahjoista, mutta vanhemmat eivät järjestäneet koskaan yo-kuvausta. Ruusujakaan ei äiti saanut ostettua kun etsi halvimpia. Vieraille kyllä tarjoiltiin kalleinta shamppanjaa, mutta unohtui tälläset pikkujutut... :(
Me lähetettiin kiitoskortit siinä vähän ennen juhannusta, kun ajateltiin et kiva jos ihmiset saa ne ennen kun lähtee kunnolla kesäloman viettoon:)
Eihän ylioppilasjuhliin kuulu lähettää edes kutsuja, saati sitten kiitoskortteja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:33"]
[/quote]
[/quote]
Saanko arvata? Et varmaan ymmärrä, että murteissa puhutaan erilailla. Jossain päin Suomea sanotaan amiska, jossain amis, missä mitenkin.
[/quote]
Tietenkin ymmärrän, joten arvasit väärin.
Typerä ap, onko juntimpaa kuin loukkaantua, kun ei saa kiitoskorttia? Et sitten sitä lahjaasikaan sinne ilolla vienyt, vaan kiitoksen toivossa.
Turhia muodollisuuksia