Mitä tekis kun on vapaapäivä
Mulla ei ole kavereita. Kirjastossa olin eilen. Tv-sarjoja oon kattonu non-stoppina viime päivinä, joten haluaisin vinkkejä.
Paikkana Tampere!
Kommentit (7)
Hyppää johonkin itsellesi tuntemattomaan bussilinjaan ja ajele päätepysäkille katselemaan maisemia. Kamera mukaan (useimmilla se on jo puhelimessa).
En siis ehtinyt huomata kommenttiasi ennen omaani. Jos tosiaan olet valokuvauksesta kiinnostunut, etkä juuri liikkunut tietyn alueen ulkopuolella, niin lähde tosiaan yllätysmatkalle. Itse teen niitä joskus täällä Helsingissä. Muutenkin samanlainen tilanne kuin sinulla. Tänään just vapaapäivä, mutta on ihan pakko siivota, kunhan vaan pääsisin pois av:lta.
3
Mitä muuten tykkäät valokuvat?a Minä kuvaan luontoa (tätä kaupunkiluontoa), mutta myös kaikenlaisia yksityiskohtia, kuten kivoja postilaatikoita, portinpieliä yms. Kävin pari päivää sitten hautausmaalla kuvaamassa.
3
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:30"]
Mitä muuten tykkäät valokuvat?a Minä kuvaan luontoa (tätä kaupunkiluontoa), mutta myös kaikenlaisia yksityiskohtia, kuten kivoja postilaatikoita, portinpieliä yms. Kävin pari päivää sitten hautausmaalla kuvaamassa.
3
[/quote]
Kiitos paljon vastauksistasi! Voisin toteuttaa tuon, että hyppäis vaan johonkin bussiin. Olen kaikenlisäks seikkailijaluonne niin kaipaan juuri sellaista.
Tykkään kuvata niin maisemia kuin hauskoja yksityiskohtiakin, erityisesti värikkäitä.
Toivottavasti tulee kiva päivä, mitä sitten teetkin.
3
Vielä yksi kommentti, vaikka toisen päivän varalle: Jos siellä Tampereella on siirtolapuutarhoja, niin käy sellaisessa kävelyllä. On värikästä ja nättiä.
3
Nostan! Kertokaa Tampereelta jotain hyviä kuvauspaikkoja
Oon asunnu täällä jo tovin, mutten silti tiedä paljoa muuta kuin akselin keskusta-tammela