Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekis kun on vapaapäivä

Vierailija
30.07.2015 |

Mulla ei ole kavereita. Kirjastossa olin eilen. Tv-sarjoja oon kattonu non-stoppina viime päivinä, joten haluaisin vinkkejä.

Paikkana Tampere!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan! Kertokaa Tampereelta jotain hyviä kuvauspaikkoja

Oon asunnu täällä jo tovin, mutten silti tiedä paljoa muuta kuin akselin keskusta-tammela

Vierailija
2/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää johonkin itsellesi tuntemattomaan bussilinjaan ja ajele päätepysäkille katselemaan maisemia. Kamera mukaan (useimmilla se on jo puhelimessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ehtinyt huomata kommenttiasi ennen omaani. Jos tosiaan olet valokuvauksesta kiinnostunut, etkä juuri liikkunut tietyn alueen ulkopuolella, niin lähde tosiaan yllätysmatkalle. Itse teen niitä joskus täällä Helsingissä. Muutenkin samanlainen tilanne kuin sinulla. Tänään just vapaapäivä, mutta on ihan pakko siivota, kunhan vaan pääsisin pois av:lta.

3

Vierailija
4/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten tykkäät valokuvat?a Minä kuvaan luontoa (tätä kaupunkiluontoa), mutta myös kaikenlaisia yksityiskohtia, kuten kivoja postilaatikoita, portinpieliä yms. Kävin pari päivää sitten hautausmaalla kuvaamassa.

3

Vierailija
5/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:30"]

Mitä muuten tykkäät valokuvat?a Minä kuvaan luontoa (tätä kaupunkiluontoa), mutta myös kaikenlaisia yksityiskohtia, kuten kivoja postilaatikoita, portinpieliä yms. Kävin pari päivää sitten hautausmaalla kuvaamassa.

3

[/quote]

Kiitos paljon vastauksistasi! Voisin toteuttaa tuon, että hyppäis vaan johonkin bussiin. Olen kaikenlisäks seikkailijaluonne niin kaipaan juuri sellaista.

Tykkään kuvata niin maisemia kuin hauskoja yksityiskohtiakin, erityisesti värikkäitä.

Vierailija
6/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee kiva päivä, mitä sitten teetkin.

3

Vierailija
7/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi kommentti, vaikka toisen päivän varalle: Jos siellä Tampereella on siirtolapuutarhoja, niin käy sellaisessa kävelyllä. On värikästä ja nättiä.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän