Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus tuhosi silmäni!!!!!

Vierailija
12.07.2015 |

kolmannen raskauden aikana huomasin, että autolla ajaminen oli vaikeaa koska katulampuista ja vastaan tulevien autojen valoista tuli kohti pitkiä "säteitä". hämärässä huoneessa näkyi kuin lumisadetta. valkoisella seinällä kuhisi mustia pisteitä. kaikki valo "tarttuu silmiin" (samalla tavalla kuin normaali´ihmisellä joka katsoo pitkään aurinkoon).

nyt lapsi on jo 1 v ja noita näkyy yhä! olen epätoivoinen.. :( lääkäri määräsi fysioterapiaa ja lihasrelaksantteja kun niskat kuulemma jumissa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "visual snow". Neurologinen vaiva aivoissa ja ei näy tavallisissa aivokuvauksissa. Eli ongelma on aivoissa. Valitettavasti lääkärit eivät ole koskaan kuulleet asiasta ja ovat siitä täysin tietämättömiä. Olen kärsinyt siitä jo monta vuotta. Lääkitystä ei ole olemassa eikä vielä keksitty.

Vierailija
2/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:18"]

kolmannen raskauden aikana huomasin, että autolla ajaminen oli vaikeaa koska katulampuista ja vastaan tulevien autojen valoista tuli kohti pitkiä "säteitä". hämärässä huoneessa näkyi kuin lumisadetta. valkoisella seinällä kuhisi mustia pisteitä. kaikki valo "tarttuu silmiin" (samalla tavalla kuin normaali´ihmisellä joka katsoo pitkään aurinkoon).

nyt lapsi on jo 1 v ja noita näkyy yhä! olen epätoivoinen.. :( lääkäri määräsi fysioterapiaa ja lihasrelaksantteja kun niskat kuulemma jumissa.

[/quote]Optikko voi kyllä tehdä silmänpohjakuvauksen, mutta se ei osaa tulkita sitä. 

Hei menepäs vikkelään hyvän neurologin juttusille ja pyydä tarkistamaan näköhermon päät. Jos sanoo, ettei silmän sisään näe, vaadi silmänpohjan kuvausta tai käy optikolla, joka tekee niitä lennosta. Minulla oli juuri nuo oireet ja sain kokeiltavaksi kokonaisen kirjon epileptialääkkeistä migreenilääkkeisiin, lopulta syyksi selvisi kohonnut aivopaine, joka tunki näköhermoa silmään ja sai aikaan nuo kuvaamasi oireet. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan silmälääkärissä käynyt?

Vierailija
5/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa, kun pitää 5 huutomerkkiäkin olla, että on varma siitä laittoiko huutomerkin.

Vierailija
6/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla valkoisella seinällä kuhisevat pisteet, "nokisade" aiheutui verkkokalvon repeämästä. Piti korjata välittömästi laseroimalla. Jos sinulla on edelleen noin paljon oireita näön kanssa, silmälääkäri on oikea paikka. Ei yleislääkärit näitä pysty diagnosoimaan. 

Vierailija
7/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"]

Minulla valkoisella seinällä kuhisevat pisteet, "nokisade" aiheutui verkkokalvon repeämästä. Piti korjata välittömästi laseroimalla. Jos sinulla on edelleen noin paljon oireita näön kanssa, silmälääkäri on oikea paikka. Ei yleislääkärit näitä pysty diagnosoimaan. 

[/quote]

kävin silmälääkärillä viime syksynä, samalla kun uusin lasit. ei nähnyt mitään kummallista

aloittaja

Vierailija
8/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:18"]

[/quote]

Hei menepäs vikkelään hyvän neurologin juttusille ja pyydä tarkistamaan näköhermon päät. Jos sanoo, ettei silmän sisään näe, vaadi silmänpohjan kuvausta tai käy optikolla, joka tekee niitä lennosta. Minulla oli juuri nuo oireet ja sain kokeiltavaksi kokonaisen kirjon epileptialääkkeistä migreenilääkkeisiin, lopulta syyksi selvisi kohonnut aivopaine, joka tunki näköhermoa silmään ja sai aikaan nuo kuvaamasi oireet. 

Vierailija
9/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko silmälääkärille kaikista noista oireistasi? Tuntuu oudolta ettei mitään löytynyt, eihän tuo normaalia ole! Sinuna menisin kyllä uudelleen silmälääkärille, näkö on niin kallisarvoinen asia ettei sen kanssa kannata ottaa riskejä.

Vierailija
10/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"]

[/quote]

kävin silmälääkärillä viime syksynä, samalla kun uusin lasit. ei nähnyt mitään kummallista

aloittaja

[/quote]

Nimenomaan silmälääkärillä, ei optikolla?

Vierailija
11/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä luottaisi optikon tekemään silmänpohjan kuvaukseen. Optikko on silmien näkökyvyn korjauksen asiantuntija, ei silmäsairauksien.

Vierailija
12/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"]En kyllä luottaisi optikon tekemään silmänpohjan kuvaukseen. Optikko on silmien näkökyvyn korjauksen asiantuntija, ei silmäsairauksien.
[/quote]

Ap.kertoi käyneensä silmälääkärin vastaanotolla

Vierailija
13/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"]En kyllä luottaisi optikon tekemään silmänpohjan kuvaukseen. Optikko on silmien näkökyvyn korjauksen asiantuntija, ei silmäsairauksien. [/quote] Ap.kertoi käyneensä silmälääkärin vastaanotolla

[/quote]

No niin kertoi, mutta #6 ehdotti käyntiä optikolla, jotka tekee silmänpohjan kuvauksia "lennosta".

Vierailija
14/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla on ollut samoja oireita kuudi vuotta, eli esikoisen syntymästä asti ja yhä oln hengissä! Silmiä on tutkittu kaikenmaailman testein siitä löhtien, kun viime kesänä sokeuduin hetkeksi mutta mitään hälyttävää ei ole löytynyt (eikä muuten myöskään syytä näönmenwtykselle!)

Sinisiä palloja, "kuhinaa" taivasta tai seinää vasten, lampuista lähteviä säteitä, ääriviivojen värinää.. näiden kanssa on vain elettävä, joka päivä.

Vierailija
15/15 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi niskojen jäykkyys on kyllä mahdollista aiheuttamaan oireita näkemisessä.
Nimim. kokemusta on oikealta puolelta.
Käy hierojalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän