Mitä tahtoisit kysyä 20-vuotiaalta naiselta?
Parikymppinen nainen vastailee täällä tänään kysymyksiinne. :)
Täytin 20v viime kuussa.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:16"]
Levitätkä vittusi mulle jos tulen nuolemaan.
[/quote]
Sori, mutta mulla ei ensinnäkään ole vittua ja sinulle en levittäis sitä mistään hinnasta. :) tosin, en kyllä ole myytävänäkään!
[/quote]
Valehtelit siis aloitusviestissäsi tyhmä provoileva ylilauta jonne, kirjoita sama aloitus ylikselle.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:15"]
Joko olet päättänyt mitä teet työksesi? Onko työ-/opiskelupaikkaa :) -n23
[/quote]
Kyllä olen, mä menin oppisopimuksella 16-vuotiaana kahvilaan töihin ja 19-vuotiaana valmistuin ammattiin. Siitä lähtien olen tehnyt tarjoilijan töitä sitten baarin puolella. :)
[/quote]
Kun tarjoilet niin olen se komea mies jonka huomaat. Tahtoisin niiin nuolla ja imeä pilluasi. Haluaisin työntää kieleni sun peräreikään ja haluaisin ottaa sinut baaritiskillä ekku takaapäin nam nam nam...kostutko pikku pupunen.
[/quote]
No empä kostu, sinunlaisia idiootteja tapaa joka harvasen päivä baaritiskillä notkumassa ja kyllä toki mulle aikuisena ihmisenä yhden illan jututkin välillä kelpaa, koska tarvitsenhan mä seksiä, mutta pääasiassa etsin kuitenkin tällä hetkellä mulle sitä oikeaa. :) olisin valmis siis johonkin vakavempaankin juttuun, vaikka koko loppuiän kestävään jos nyt sellainen joku ihana mies kävelisi vastaan! Olisi aivan ihanaa ruveta yhdessä rakentamaan yhteistä hyvää tulevaisuutta. Tätä epäonnisuutta ollut jo niin pitkään. :S
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"] Millainen sun kroppa on? [/quote] Hoikka, mutta haluan kiinteyttää sitä hieman. :) niimpä olen aloittanut nyt treenin ja kuntoilun. Tuntuu että nyt viimeistään parikymppisenä on hyvin tärkeää alkaa huolehtimaan kropastaan ja terveydestään oikein urakalla, jotta ois 40-vuotiaanakin vielä hyvässä tikissä! Lapsena/teininä sitä ei aina niin paljon välittänyt kropastaan/terveydestään, vaikka kyllä mulle aina terveys on osittain ollu hyvin tärkeä asia.. Nyt siitä on alkanut huolehtimaan vaan paremmin. :) tästä kun ei enää lapsemmaks tuu, vaan vanhenee vaan.. [/quote]Sulla on varmasti nätit rinnat ja pyöreä peppu :)
[/quote]
Heh, onhan niitäkin kehuttu. :) mutta on kehuttu myös minun kauniita kasvoja ja silmiä.
Itse pidän kropassani eniten silmistäni, pienestä nenästä, siroista rinnoista, leveästä ja seksikkäästä lantiosta.. :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Kyllä olen, mä menin oppisopimuksella 16-vuotiaana kahvilaan töihin ja 19-vuotiaana valmistuin ammattiin. Siitä lähtien olen tehnyt tarjoilijan töitä sitten baarin puolella. :)
[/quote]
Kun tarjoilet niin olen se komea mies jonka huomaat. Tahtoisin niiin nuolla ja imeä pilluasi. Haluaisin työntää kieleni sun peräreikään ja haluaisin ottaa sinut baaritiskillä ekku takaapäin nam nam nam...kostutko pikku pupunen.
[/quote]
Ei sillä ole pillua eikä peräreikää, sehän sano jo ettei sillä ole vittua.
[/quote]
Niin, vittu on huorilla ja viiden lapsen äideillä. :) mun mielestä vittu sana muutenkin naisen alapäästä on hirvittävän ruma. Mielummin sitä kutsuu pilluksi tms.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"] Millainen sun kroppa on? [/quote] Hoikka, mutta haluan kiinteyttää sitä hieman. :) niimpä olen aloittanut nyt treenin ja kuntoilun. Tuntuu että nyt viimeistään parikymppisenä on hyvin tärkeää alkaa huolehtimaan kropastaan ja terveydestään oikein urakalla, jotta ois 40-vuotiaanakin vielä hyvässä tikissä! Lapsena/teininä sitä ei aina niin paljon välittänyt kropastaan/terveydestään, vaikka kyllä mulle aina terveys on osittain ollu hyvin tärkeä asia.. Nyt siitä on alkanut huolehtimaan vaan paremmin. :) tästä kun ei enää lapsemmaks tuu, vaan vanhenee vaan.. [/quote]Sulla on varmasti nätit rinnat ja pyöreä peppu :)
[/quote]
Heh, onhan niitäkin kehuttu. :) mutta on kehuttu myös minun kauniita kasvoja ja silmiä.
Itse pidän kropassani eniten silmistäni, pienestä nenästä, siroista rinnoista, leveästä ja seksikkäästä lantiosta.. :)
[/quote]
Huomaa liiankin helposti ettet ole aikuinen vielä läheskään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:16"] Levitätkä vittusi mulle jos tulen nuolemaan. [/quote] Sori, mutta mulla ei ensinnäkään ole vittua ja sinulle en levittäis sitä mistään hinnasta. :) tosin, en kyllä ole myytävänäkään! [/quote] Valehtelit siis aloitusviestissäsi tyhmä provoileva ylilauta jonne, kirjoita sama aloitus ylikselle.
[/quote]
Voivoi, mä mitään ole valehdellut. :) hassu, otappa asioista ensiks vähän selvää..! ;) ehkä sä sitten tajuat. Tai sit sä olet todellakin niin tyhmä, ettet tajua. Vaikka se täälläkin lukee mustaavalkoisella. Haha.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"]
[/quote]
[/quote]
Huomaa liiankin helposti ettet ole aikuinen vielä läheskään.
[/quote]
Joo, no tuota et ole kuule sinäkään. :')
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:27"]
[/quote]
[/quote]Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"] Millainen sun kroppa on? [/quote] Hoikka, mutta haluan kiinteyttää sitä hieman. :) niimpä olen aloittanut nyt treenin ja kuntoilun. Tuntuu että nyt viimeistään parikymppisenä on hyvin tärkeää alkaa huolehtimaan kropastaan ja terveydestään oikein urakalla, jotta ois 40-vuotiaanakin vielä hyvässä tikissä! Lapsena/teininä sitä ei aina niin paljon välittänyt kropastaan/terveydestään, vaikka kyllä mulle aina terveys on osittain ollu hyvin tärkeä asia.. Nyt siitä on alkanut huolehtimaan vaan paremmin. :) tästä kun ei enää lapsemmaks tuu, vaan vanhenee vaan.. [/quote]Sulla on varmasti nätit rinnat ja pyöreä peppu :) [/quote] Heh, onhan niitäkin kehuttu. :) mutta on kehuttu myös minun kauniita kasvoja ja silmiä. Itse pidän kropassani eniten silmistäni, pienestä nenästä, siroista rinnoista, leveästä ja seksikkäästä lantiosta.. :) [/quote]Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;)
[/quote]
Selvä. :)
"Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;)
Tuon on kirjoittanut nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"] Millainen sun kroppa on? [/quote] Hoikka, mutta haluan kiinteyttää sitä hieman. :) niimpä olen aloittanut nyt treenin ja kuntoilun. Tuntuu että nyt viimeistään parikymppisenä on hyvin tärkeää alkaa huolehtimaan kropastaan ja terveydestään oikein urakalla, jotta ois 40-vuotiaanakin vielä hyvässä tikissä! Lapsena/teininä sitä ei aina niin paljon välittänyt kropastaan/terveydestään, vaikka kyllä mulle aina terveys on osittain ollu hyvin tärkeä asia.. Nyt siitä on alkanut huolehtimaan vaan paremmin. :) tästä kun ei enää lapsemmaks tuu, vaan vanhenee vaan.. [/quote]Sulla on varmasti nätit rinnat ja pyöreä peppu :) [/quote] Heh, onhan niitäkin kehuttu. :) mutta on kehuttu myös minun kauniita kasvoja ja silmiä. Itse pidän kropassani eniten silmistäni, pienestä nenästä, siroista rinnoista, leveästä ja seksikkäästä lantiosta.. :) [/quote]Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;)
[/quote]
Selvä. :)
[/quote]Nauttisit siitä ;)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:00"]
"Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;)
Tuon on kirjoittanut nainen.
[/quote]
Mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"] Millainen sun kroppa on? [/quote] Hoikka, mutta haluan kiinteyttää sitä hieman. :) niimpä olen aloittanut nyt treenin ja kuntoilun. Tuntuu että nyt viimeistään parikymppisenä on hyvin tärkeää alkaa huolehtimaan kropastaan ja terveydestään oikein urakalla, jotta ois 40-vuotiaanakin vielä hyvässä tikissä! Lapsena/teininä sitä ei aina niin paljon välittänyt kropastaan/terveydestään, vaikka kyllä mulle aina terveys on osittain ollu hyvin tärkeä asia.. Nyt siitä on alkanut huolehtimaan vaan paremmin. :) tästä kun ei enää lapsemmaks tuu, vaan vanhenee vaan.. [/quote]Sulla on varmasti nätit rinnat ja pyöreä peppu :) [/quote] Heh, onhan niitäkin kehuttu. :) mutta on kehuttu myös minun kauniita kasvoja ja silmiä. Itse pidän kropassani eniten silmistäni, pienestä nenästä, siroista rinnoista, leveästä ja seksikkäästä lantiosta.. :) [/quote]Ihanaa ;) Olisi upea hyväillä ja suudella sun kaunista vartaloa ja liu'uttaa käsiä hitaasti sun kaareutuvalla pepulla. Ja samalla suudella sun huulia ja kaulaa. Mmm ;) [/quote] Selvä. :) [/quote]Nauttisit siitä ;)
[/quote]
Voi olla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:35"]
Tuleeks vielä kysymyksiä? :)
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:35"]
Tuleeks vielä kysymyksiä? :)
[/quote]
Ei.
[/quote]
Höh. Mä olisin niin tahtonut vastailla, tylsä sunnuntai ja pilvinen sääkin. :) tee kauheesti mieli ees ulos lenkille lähteä... Siivoilla kyllä voisi. Ehkäpä siinä sitten ois mulle tekemistä, jos kyssäreitä ei enempää tuu!
Kun käyt kakalla niin montako kertaa pyyhit?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:45"]
Kun käyt kakalla niin montako kertaa pyyhit?
[/quote]
2 kertaa. :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sillä ole pillua eikä peräreikää, sehän sano jo ettei sillä ole vittua.