Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö että olette kaikki wt

Vierailija
12.07.2015 |

Suurin osa teistä. Minäkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole.

Vierailija
2/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sulla siis ei ole koiraa, ripsiä, hiustenpidennyksiä, käyt töissä, omistat asunnon etkä asu vuokralla, et saa tukia mistäön, et osta keskikaljaa ja polta westiä tai käännä sätkiä, vaatteesi tai tavallinen rasi ei ole kierrätettyjä eikä sinulla ole päihdeongelmaa ja seksisuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:38"]Okei, sulla siis ei ole koiraa, ripsiä, hiustenpidennyksiä, käyt töissä, omistat asunnon etkä asu vuokralla, et saa tukia mistäön, et osta keskikaljaa ja polta westiä tai käännä sätkiä, vaatteesi tai tavallinen rasi ei ole kierrätettyjä eikä sinulla ole päihdeongelmaa ja seksisuhteita?
[/quote]
Noista kun oisit muutaman karsinut niin olis kolissu wt-mammoille mutta nyt vetävät ainakin herneen tuosta "seksisuhteista" että eikö se ole jokaisdn oma asia jne joten trolli, feilasit! Opettele trollaamaam tai mene vittu nukkumaan

Vierailija
4/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:38"]Okei, sulla siis ei ole koiraa, ripsiä, hiustenpidennyksiä, käyt töissä, omistat asunnon etkä asu vuokralla, et saa tukia mistäön, et osta keskikaljaa ja polta westiä tai käännä sätkiä, vaatteesi tai tavallinen rasi ei ole kierrätettyjä eikä sinulla ole päihdeongelmaa ja seksisuhteita?
[/quote]
No olen yliopisto-opiskelija eli saan opintotukea ja asun opiskelija-asuntolassa. En sekoile baareissa enkä polta. Ei myöskään feikkijuttuja ulkonäköön liittyen.

Vierailija
5/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booring!

Vierailija
6/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:44"]Booring!
[/quote]

WT spotted!

Vierailija
7/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, minusta wt on älytön määritelmä. En usko joulupukkiin, keijuihin tai siihen että ihmiset olisivat roskaa. En edes huumorimielessä.

Vierailija
8/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma?

t musta ihminen

Vierailija
9/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musta. Älä yleistä.

Vierailija
10/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköön sinne mistä on tullutkin-jenkeille ja ´Syvään Etelään´. ´ WT´ on siis sananmukaisesti ´Syvältä´

Vierailija
11/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:38"]

Okei, sulla siis ei ole koiraa, ripsiä, hiustenpidennyksiä, käyt töissä, omistat asunnon etkä asu vuokralla, et saa tukia mistäön, et osta keskikaljaa ja polta westiä tai käännä sätkiä, vaatteesi tai tavallinen rasi ei ole kierrätettyjä eikä sinulla ole päihdeongelmaa ja seksisuhteita?

[/quote]

Saatko nautintoa tästä? Luultavasti itse olet:). West ja sätkä, neväähöörd....

Vierailija
12/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:50"]Sorry, minusta wt on älytön määritelmä. En usko joulupukkiin, keijuihin tai siihen että ihmiset olisivat roskaa. En edes huumorimielessä.
[/quote]
Mä ainakin tahtoisin uskoa joulupukkiin, muuten samaa mieltä.

Vierailija
13/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on, ripset on, hiuspidennykset ei, töissä käyn, omistan asunnon, tukia ei, keskikalja yöks, west no hajuu kuten sätkäkin, vaatteet ihan perussettiii, ei päihdeongelmaa, seksisuhde oman mieheni kanssa.

Hih... teinit liikkeellä vai juopot?

Vierailija
14/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YLPEÄSTI valkoinen roska.

Vierailija
15/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla ei osu mikään näistä paitsi vuokralla asuminen, ei ole lapsilisäikäisiä lapsiakaan enää. Mutta vuokralla asumisesta huolimatta myös omistan asunnon 1/2 puolison kanssa ja toisen 1/4 (kuolinpesä). Vuokra-asuminen on tilapäistä siihen asti kun toivottavasti entinen menee kaupaksi. 

Vierailija
16/16 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:34"]

[/quote]

Mulla ei osu mikään näistä paitsi vuokralla asuminen, ei ole lapsilisäikäisiä lapsiakaan enää. Mutta vuokralla asumisesta huolimatta myös omistan asunnon 1/2 puolison kanssa ja toisen 1/4 (kuolinpesä). Vuokra-asuminen on tilapäistä siihen asti kun toivottavasti entinen menee kaupaksi. 

[/quote]

Käyn töissä siis myös.