Ihastuminen julkkikseen vanhemmalla iällä
Tuntuu niin hullulta olla tilanteessa, että olen älyttömän ihastunut amerikkalaiseen näyttelijään. Ja kun en enää ole mikään teini, vaan kolmekymppinen ja parisuhteessa oleva. No, tiedän kyllä, että tämä on aika vaaratonta, kun ihastuksen kohde on kuitenkin täysin saavuttamaton. Pahempi tilanne olisi, jos tyyppi olisi oikeasti saavutettavissa. Voisi mennä pakka sekaisin. Niin ja kaiken lisäksi kyseinen mies on varmaan oikeasti aikamoinen häntäheikki ja pelimies, enkä tosielämässä syttyisi sellaisesta yhtään. Olen vaan kehittänyt itselleni niin voimakkaan mielikuvan siitä, että tyyppi on ihana ja suloinen.
Kertokaa nyt joku, että olette samassa tilanteessa. Saa myös vakuutella, että tämä on ihan normaalia. :D
Minäkin fanitan näyttelijää ja olen naimisissa oleva nainen ei siinä ole mitään ihmeellistä eikä hävettävää. Minkä sille voi jos ihastuu ja minulle on käynyt juuri näin. Näyttelijä on Nick Hendrix hän näyttelee Midsomer Murhissa Jamie Winteriä. Aivan ihana olen ihan love häneen 😍 kirjoitin Nickin fan clubille 2 kuukautta sitten. Sain valokuvan nimikirjoituksella ja se on kehyksissä yöpöydälläni.