Ihastuminen julkkikseen vanhemmalla iällä
Tuntuu niin hullulta olla tilanteessa, että olen älyttömän ihastunut amerikkalaiseen näyttelijään. Ja kun en enää ole mikään teini, vaan kolmekymppinen ja parisuhteessa oleva. No, tiedän kyllä, että tämä on aika vaaratonta, kun ihastuksen kohde on kuitenkin täysin saavuttamaton. Pahempi tilanne olisi, jos tyyppi olisi oikeasti saavutettavissa. Voisi mennä pakka sekaisin. Niin ja kaiken lisäksi kyseinen mies on varmaan oikeasti aikamoinen häntäheikki ja pelimies, enkä tosielämässä syttyisi sellaisesta yhtään. Olen vaan kehittänyt itselleni niin voimakkaan mielikuvan siitä, että tyyppi on ihana ja suloinen.
Kertokaa nyt joku, että olette samassa tilanteessa. Saa myös vakuutella, että tämä on ihan normaalia. :D
Kommentit (41)
Mä oon ihastunut erääseen tubettajaan. Oon kommentoinut videoita ja tykkäillyt kaikista sen julkaisuista. Jatkuvasti mietin mitä voisin tehdä että erottuisin fanilaumasta. Hän ei puhu paljoa yksityiselämästään, mutta tietääkseni hän on sinkku. Mun sydän kyllä särkyy jos hän löytää jonkun. Mun päässä me oltais täydellisiä toisillemme.
Fanittamisessa on aina tosi kyseessä:
Mä tapasin yllättäin miehen, johon ihastuin ja en tiennyt, että tämä on julkkis. Se selvisi myöhemmin ja nyt en kehtaa ottaa yhteyttä, kun pelkään, että hän luulee olevan kyseessä fanittamisen. Erikoinen tilanne tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihana ketju :D :D Tajusinpa tätä lukiessani, että voinkin viedä oman ihastukseni ihan uudelle levelille, eli alkaa katsoa youtube-videoita hänestä... Tähän asti olen selvinnyt ihan vain mielikuvituksellani. XD
Minulle tämä on pakoa omasta yksinäisestä avioliitostani.
Olen 48, ja mulla on tuota päiväunelmointia ollut aina, kohteet vain vaihtuneet. Alkaen NKOTB:n Jordan Knightista, nykyisin päiväunien kohteet ovat jo ikäisiäni tai hiukan nuorempia herrasmiehiä. Luin jostain myös, että päiväunelmointi on tunteiden turruttamista, pakoa ehkä ahdistavasta elämäntilanteesta... Mene ja tiedä, en koe elämääni nyt mitenkään ahdistavaksi, silti päiväunelmoin. Ja kyllä, miesystävä on, ei tätä suhdetta haittaa mitenkään, erotan todellisen ja unelmoinnin. Enkä koskaan lähestyisi unien kohdetta, mistään stalkkaamisesta puhumattakaan. Koen tämän puolen itsestäni voimavaraksi, ja iloitsen vilkkaasta mielikuvituksestani.
Itse olen 68 vuotias mummeli ja ihastuin suunnattomasti tubettaja metsämaniin.
Olen aivan koukussa hänen miehekkääseen olemukseen ja humoristisiin sutkauksiin, joita hän videoillaan viljelee.
En voi ymmärtää mikä minut sai ihastumaan itseäni huomattavasti nuorempaan maaseudun mieheen.
Nuorena idoleitani olivat The Beatles, Johnny, Danny ja Sean Connery.
Täällä samaa tyyliä.23 vuotiaasta fanittanu eminemia.Nyt oon 47v,Oon kanssa miettiny onko mulla päässä vikaa.Jäin yksinhuoltajaksi ja olin tosi pitkään.Eminem vaa on ja säilyy minussa vieläkin,Linea
Mä olen pahempi, olen 47 ja olen ollut ihastunut samaan julkkikseen noin 20 vuotta. Niin pahasti, etten ole voinut kiinnostua kenestäkään tosielämän miehestä ollenkaan. En vaan pysty olemaan rakastunut kahteen yhtä aikaa. Ko. julkkis on naimisissa ja hänellä on lapsia. No, minulla on kokonainen fantasiamaailma jossa meillä on yhteinen elämä, koti, 2 poikaa, kuumaa seksiä jne 😅
Mä oon ihastunut kuntosaliohjaajaan ja hierojaan. Ei oo julkkiksia, mutta mulle saavuttamattomia. Ihana unelmoida heistä kuin teinipimu jostain muusikoista. Tämä tuo iloa eläkemummon arkipäivään. N66v
En huutele mun tunteista Charles Barkleytä kohtaan, mutta jos tuttavat tietäis kuinka paljon niitä on niin järkyttyisivät! Niitä on meinaan paljon🤩 Se kaveri on kullanmuru.
Itse kaipaan prinsessa Dianaa. Siinä oli lady. M14v.
Bill Hader❤ oh, that damnBill Hader..
Vierailija kirjoitti:
Minä kiihotun seksuaalisesti laulaja Jenni Vartiaisesta. Ja olen 45v perheen äiti, mies ja 2 lasta. Muut ei tiedä tästä mitään.
Samoin minä raskaana ollessani ruotsin prinssin vaimosta. Ja aivan umpihetero olen luullut olevani 40v.
On varmaan ihan normaalia? Mulla ei ole ollut tapana hurahtaa julkkiksiin mutta kas, niin vaan kävi, oon 46 v. ja oon ihan naurettavan rakastunut yhteen roolihahmoon. Fantasiat joo, siellä roolihahmon satumaassa... mut jos mietin sitä näyttelijää niin mun fantasia on ehkä et päädyn Los Angelesiin ja tapaan hänet ja meistä tulee hyvät kaverit ja perhetutut ja hengataan ja silleen. Miehellä on perhe ja en kuvittele tuntevani näyttelijää (vaikuttaa kyllä tosi hyvältä tyypiltä) vaikka 'tunnen' sen roolihahmon.
Turha huolestua. Fanitus on kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
En huutele mun tunteista Charles Barkleytä kohtaan, mutta jos tuttavat tietäis kuinka paljon niitä on niin järkyttyisivät! Niitä on meinaan paljon🤩 Se kaveri on kullanmuru.
Hassua että mainitsit noinkin tuntemattoman nimen. Itse olin nuoruudessani ammatissa missä olin paljon tekemisissä julkkisten kanssa. Kukaan, ei siis kukaan, julkkis ole ollut minulle yhtä ystävällinen kun hän ja Bill Clinton.
Minä en tajunnut lapsenakaan tyyppejä, jotka fanittivat ihan tunnetasolla. Luulin oikeasti heidän pelleilevän, kunnes sitten eräänä iltana jouduin lohduttamaan ystävääni, kun hän. _itki_ _ikävää_ johonkin Dingon Neumaniin tms irvokasta. Puhuin häneltä salaa myös vanhemmilleen tästä, ja olin todella huolissani mielenterveydestään 🤷🏻♀️
No kyllä minullekin Keanu kelpaisi, vaikka olen nelikymppinen perheenäiti.
Et ole fantasioista kuullut AP?
Mulle kelpaisi Damiano David:Dja Lauri tähkä
Öh mun on nyt pakko kommentoida tätä viestiketjua. Hyvä et löysin tän..itse oon 38v. naimaton nainen ja oon saanut itseni vähän sekaisin yhdestä suomalaisesta laulajasta..kaikki alkoi kun rupesin taas käymään keikoilla..No tämä kyseinen laulaja tuijotti mua yhdellä ja toisella keikalla, pää kallistuneena muhun päin..myös just noi YouTube videot ei auta asiaa haha..ja en, en kerro kenestä on kyse. Tämä tietysti hieno ja tärkeä asia koska ihailen bändiä tosi paljon..mutta todella hämmentävää ja siis olen nyt käynyt 3 keikalla lyhyen aikavälin aikana..aina tuntuu että saan jotain huomiota häneltä..mutta mene ja tiedä. Oon joskus 10v. sitten tavannut hänet mutta se oli ihan yleinen fanitapaamisjuttu..Joo mutta niin typerä en halua olla että lähestyn häntä somessa..mutta kun olen muutenkin semmoinen haaveiluun taipuvainen hölmö ja tällä hetkellä liikaa aikaa niin..toivottavasti pysyy pääkoppa kasassa kohta. Mulla on siis myös aika herkkä mieli..Joo tämä tilanne kuulostaa naurettavalta kun sen tähän näin kirjoitti.. pitäis palata maanpinnalle.
Sharon Stonesta olen salaa haaveillut kohta pari vuosikymmentä, vaikka parisuhteessa olenkin :)
M56
Mikä ihana ketju :D :D Tajusinpa tätä lukiessani, että voinkin viedä oman ihastukseni ihan uudelle levelille, eli alkaa katsoa youtube-videoita hänestä... Tähän asti olen selvinnyt ihan vain mielikuvituksellani. XD
Minulle tämä on pakoa omasta yksinäisestä avioliitostani.