Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen julkkikseen vanhemmalla iällä

Vierailija
12.07.2015 |

Tuntuu niin hullulta olla tilanteessa, että olen älyttömän ihastunut amerikkalaiseen näyttelijään. Ja kun en enää ole mikään teini, vaan kolmekymppinen ja parisuhteessa oleva. No, tiedän kyllä, että tämä on aika vaaratonta, kun ihastuksen kohde on kuitenkin täysin saavuttamaton. Pahempi tilanne olisi, jos tyyppi olisi oikeasti saavutettavissa. Voisi mennä pakka sekaisin. Niin ja kaiken lisäksi kyseinen mies on varmaan oikeasti aikamoinen häntäheikki ja pelimies, enkä tosielämässä syttyisi sellaisesta yhtään. Olen vaan kehittänyt itselleni niin voimakkaan mielikuvan siitä, että tyyppi on ihana ja suloinen.

Kertokaa nyt joku, että olette samassa tilanteessa. Saa myös vakuutella, että tämä on ihan normaalia. :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin kiinnostun julkkiksista, enimmäkseen muusikoista, mutta tajuan myös aina että hekin ovat ihmisiä. siis oikeasti kai sisäistän sen koska kiinnostus jää viehätyksen ja uteliaisuuden puolelle. ja yleensä paljastuu jotain mikä palauttaa maan pinnalle. haavekuva on ihan sitä ja aina. mutta siis vaikka aina joudun pettymyksekseni toteamaan että jokainen on virheellinen niin fanitan silti tuotantoa ja tykkään artistista. eli ehken sitten ihan kunnolla kai ihastu? ihastun muutenkin oikeassakin elämässä hyvin harvoin. mutta sinänsä pidän julkkiksiin ihastumista positiivisena ilmiönä, vaikka olisi aikuinen. mutta valitan, julkkikset ei ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
2/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näen eroottisia unia tietystä julkkiksestä tai teinirakkaudestani, niin että on niitä muitakin, jotka sisimmässään haaveilevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oot ap vaan seksuaalisesti kiinnostunut/ihastunut julkkikseen? koska ethän sä tiedä siitä mitään

Vierailija
4/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun seksuaalisesti laulaja Jenni Vartiaisesta. Ja olen 45v perheen äiti, mies ja 2 lasta. Muut ei tiedä tästä mitään.

Vierailija
5/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:39"]

kyllä mäkin kiinnostun julkkiksista, enimmäkseen muusikoista, mutta tajuan myös aina että hekin ovat ihmisiä. siis oikeasti kai sisäistän sen koska kiinnostus jää viehätyksen ja uteliaisuuden puolelle. ja yleensä paljastuu jotain mikä palauttaa maan pinnalle. haavekuva on ihan sitä ja aina. mutta siis vaikka aina joudun pettymyksekseni toteamaan että jokainen on virheellinen niin fanitan silti tuotantoa ja tykkään artistista. eli ehken sitten ihan kunnolla kai ihastu? ihastun muutenkin oikeassakin elämässä hyvin harvoin. mutta sinänsä pidän julkkiksiin ihastumista positiivisena ilmiönä, vaikka olisi aikuinen. mutta valitan, julkkikset ei ole sitä miltä näyttää.

[/quote]

Itsellä on käynyt sinänsä hauska tilanne sillä olen sattumusten kautta tutustunut nuoruusajan julkkis-ihastukseeni. Olemme nykyään ystäviä ja kun tutustuimme tämä mies kyllä tiesi minun fanittavan häntä, tietää edelleen, mutta toki fanitus ei ole ihan fanitusta sanan oikeassa merkityksessä. Mutta kyllä, hän on juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin! Joten kyllä jotkut ovat myös oikeasti sellaisia mitä antavat julkisuudessa olettaa.

Vierailija
6/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tämä asia on viime aikoina häirinnyt minua aika paljon, kun olen tosi monena yönäkin valvonut älyttömän myöhään etsien netistä juttuja miehestä. Ja katsellen Youtube-videoita jne jne. (Niitä nimittäin riittää. No, tuleepahan prepattua englantia jos ei muuta. :D) Pitäisi varmaan ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa tämä, koska tässä ei enää ole ollut kyse ihan pienestä ihailusta tai fanittamisesta. Varmaan on nyt kesällä liikaa aikaa, kun menee ihan mahdottomaksi.

Vierailija
7/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minun unelmani eivät ole pelkästään tasolla "Ooh, onpa komea ja seksikäs", vaan kuvittelen mielessäni kaikkia tilanteita, joissa me muka tavattaisiin ja alettaisiin jutella. Olen keksinyt erilaisia syitä, joiden takia muka olisin Los Angelesissa ja treffaisin tuota miestä. :D Kuvitelmissani meillä tietysti alkaisi synkata älyttömän hyvin ja me tavattaisiin usein. Ja sekstailtaisiin. Kaikkiin kuvitelmiini liittyy aina seksi kyseisen miehen kanssa, mutta suurimmaksi osaksi haaveilen jostain auringonlaskun katselusta hänen kanssaan ja myös yhteiselämästä. Siitä, kuinka me ostetaan asunto jne. Jännää sinänsä, kun olen ihan hyvässä parisuhteessa. Rakastan miestäni ja hän minua, vaikka suhde toki onkin jo aika arkinen.

ap

Vierailija
8/41 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, näitä on hauska lukea!

Vierailija
9/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä ketjua, kun pitää taas päästä purkautumaan tästä sekoilusta. Siis miten voi olla, että täysin tuntematon ja saavuttamaton maailmankuulu näyttelijä saa minut näin pois tolaltani? Ei hyvää päivää...Huomaan haaveilevani kyseisestä äijästä melkein koko ajan. Ihan kuin mulla ei enää olisi päässä järjenhiventäkään. No, ehkä pitää olla tyytyväinen siitä, että äijä oikeasti on täysin saavuttamaton ja asuu maailman toisella laidalla, koska jos se asuisi Suomessa, niin tiedä mitä tekisin.

ap

Vierailija
10/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi kohtalontoveri. Mä olen ihastunut erääseen kotimaiseen julkkikseen ja kaiken lisäksi tiedän että minulla on tuttuja jotka tuntevat myös hänet. Nimiä en ala paljastamaan, koska tilanne on niin kuin on. Mulla tulee ihan klassisia ihastumisoireita kun ajattelenkin tätä ihmistä ja youtube on sauhunnut.
Aika harmitontahan tämä on, kun en ihan stalkkaajaksi itseäni päästä ja varmasti menee ohi ajan kanssa. Silti aika ihanaa ja hullujahan me julkkiksiin ihastujat vähän kyllä ollaan. :D

Vierailija
11/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:53"]

Nyt löytyi kohtalontoveri. Mä olen ihastunut erääseen kotimaiseen julkkikseen ja kaiken lisäksi tiedän että minulla on tuttuja jotka tuntevat myös hänet. Nimiä en ala paljastamaan, koska tilanne on niin kuin on. Mulla tulee ihan klassisia ihastumisoireita kun ajattelenkin tätä ihmistä ja youtube on sauhunnut. Aika harmitontahan tämä on, kun en ihan stalkkaajaksi itseäni päästä ja varmasti menee ohi ajan kanssa. Silti aika ihanaa ja hullujahan me julkkiksiin ihastujat vähän kyllä ollaan. :D

[/quote]

Kohtalotoveri, oi ihanaa. :D Siis tunnistan myös itsessäni nuo klassiset ihastumisoireet. Mahanpohjasta vihlaisee kun mietin kyseistä miestä ja ruokahalukin on vähentynyt. Huoh. Joo, tavallaanhan tämä on aika harmitonta, mutta toisaalta myös älyttömän kiduttavaa. Lisäksi mulla on hitusen huono omatunto, kun kuitenkin olen parisuhteessa. Toisaalta jollakin tasolla ajattelen, että tällaista julkkikseen ihastumista ei lasketa, kun mitään ei ikinä voisi tapahtua oikeasti. :D

Vierailija
12/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta enää kovin terveeltä

Vierailija
13/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:44"]

Nostelen tätä ketjua, kun pitää taas päästä purkautumaan tästä sekoilusta. Siis miten voi olla, että täysin tuntematon ja saavuttamaton maailmankuulu näyttelijä saa minut näin pois tolaltani? Ei hyvää päivää...Huomaan haaveilevani kyseisestä äijästä melkein koko ajan. Ihan kuin mulla ei enää olisi päässä järjenhiventäkään. No, ehkä pitää olla tyytyväinen siitä, että äijä oikeasti on täysin saavuttamaton ja asuu maailman toisella laidalla, koska jos se asuisi Suomessa, niin tiedä mitä tekisin.

ap

[/quote]

Nyt kyllä kerrot kuka tämä julkkis on :D

Mulla näitä "ihastuksia" tulee ja menee. Käyttäydyn ihan kuin sinäkin, katselen youtubevideoita, käyn mielessäni hänen kanssaan keskusteluja, kuvittelen tilanteita jossa tapaisin hänet.... Minulla ihastus kohdistuu yleensä enemmän roolihenkilöön, ei itse näyttelijään. Omia ihastuksia ovat olleet mm. True Bloodin Eric (tässä tapauksessa vähän myös itse näyttelijä), Walking Deadin Daryl Dixon, Dr.House... Näitä riittää.

Olen myös ahkera tv-sarjojen shippaaja, eli minusta on ihana seurata sarjoja jos niissä on romanttinen jännite jonkun parin kesken, mutta he eivät ole vielä ns. yhdessä. Esim. Mulder&Scully, Castle&Beckett, Booth&Bones, Daryl&Beth... Luen fanfictionia netistä näistä pareista, kirjoittelen keskustelupalstoille yms.

Olen 36-vuotias :)

Vierailija
14/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Uusin ihastukseni on Sleepy Hollow -sarjan komistus, seuraan myös hänen twitteriään. Varmaan tämä menee jossain vaiheessa ohi...

Nimim. Viisikymppinen

Vierailija
15/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:26"]

Ihan normaalia. Uusin ihastukseni on Sleepy Hollow -sarjan komistus, seuraan myös hänen twitteriään. Varmaan tämä menee jossain vaiheessa ohi...

Nimim. Viisikymppinen

[/quote]

Se on muuten aika ihana. Samoin Outlanderin Jamie. Tuleekohan jommasta kummasta kohta mun uus ihastus, merkit olis taas ilmassa!

14

Vierailija
16/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, en tiedä kehtaanko paljastaa kenestä on kyse. No, sanotaan nyt. Kyseessä on niinkin kliseinen julkkis kuin Leonardo DiCaprio. :D Oumaigaad, hävettää jonkun verran, kun sehän on ollut lähinnä sellainen 90-luvun kultapoika, jota kaikki teinit kuolasivat silloin. No, minä kuolaan vieläkin. Toivoisin vain, että hänellä ei olisi sitä partaa. Ilman partaa on ihan mielettömän hyvännäköinen.

Vierailija
17/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko ajan rakastunut johonkin julkkikseen. Oon sinkku 40 vuotias. Itselle tää on pakoa arjesta ja keino selvitä siitä, kun voi paeta omaan haavemaailmaan vaikka koko päiväksi. Mitä raskaampi ha stressaavampi elämä, sitä enemmän mä haaveilen.

Vierailija
18/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:35"]

Mä oon koko ajan rakastunut johonkin julkkikseen. Oon sinkku 40 vuotias. Itselle tää on pakoa arjesta ja keino selvitä siitä, kun voi paeta omaan haavemaailmaan vaikka koko päiväksi. Mitä raskaampi ha stressaavampi elämä, sitä enemmän mä haaveilen.

[/quote]

Tämä on muuten totta. Olen ajatellut tästä omastakin ihastuksestani, että varmasti pakenen tällä stressaavaa todellisuutta. On ihanaa kuvitella itsensä pois omasta arkisesta elämästä.

Vierailija
19/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakenen liian arkista parisuhdetta, hektistä perhe-elämää ja todella kuormittavaa työilmapiiriä omaan fantasiamaailmaani. Sinne kuuluu päiväunelmointi jostain saavuttamattomasta ja ihastumisen keveys.

Vierailija
20/41 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että on kohtalotovereita 😅 Oon 37 vee ja mun ihastuksen kohde on ihan absurdi, Lil Peep 😂 Oon ihan heikkona sen hymyyn ja tatuointeihin!

Ajattelin että mun täytyy olla ainoo maailmassa joka tässä iässä vielä kehittelee teini ihastuksia mut luojan kiitos en 😅😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan