Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas olisi naisten apu tarpeen. Jos viitsitte...

Vierailija
11.07.2015 |

Kertokaahan kumpi seuraavista autoista olisi mielestänne poikamiehelle parempi. Kumman kyytiin lähtisitte mieluummin (oletetaan nyt, että mies itsessään on kiinnostava). Kuvat edestä ja takaa.

Vaihtoehto 1:

http://i.imgur.com/BrZt3zW.jpg

http://i.imgur.com/xcQwiac.jpg

Vaihtoehto 2:

http://i.imgur.com/pRDUiBm.jpg

http://i.imgur.com/zK0ZVKs.jpg

Kiitos ajastanne, arvon naiset. 

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä tulis lähdettyä kummankaan kyytiin. Nuo munanjatkeet kertovat jotain sellaisesta ajatusmaailmasta joka on aivan liian kaukana omastani. Auto saa olla kyllä uusi, ja puhdas sisältä, mutta muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö.

Vierailija
22/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyvät. Minuun tosin tekisi ekologinen auto vaikutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"]

Osta siis sellainen auto jonka itse tahdot! Lisäksi kannattaa miettiä, että tahdotko todella naisen, joka valitsee sinut auton perusteella? Tai tahdotko kalustaa elämäsi asioilla, joita et itse tahdo, vaan hankit ne vain naisen saadaksesi? Kuinka paljon olet ajatellut panostaa rahallisesti pelkkään naisen etsintään?

[/quote]

Nuo ovat aika pitkälti ne, mihin olen vaihtoehdot rajannut. Siis molemmat olisivat sopivia minulle. Ajattelin vain näin poikamiehenä, ettei siitä olisi haittaa jos naisetkin pitäisivät valintaani hyvänä.

Ap

Vierailija
24/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää miksi, mutta pitäisin jälkimmäisen auton omistajaa älykkäämpänä kuin tuon ensimmäisen omistajaa. Valitsisin siis jälkimmäisen.

Vierailija
25/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aika silmiinpistäviä. Toka on tyylikkäämpi. Sitä suosittelen näin naisnäkökulmasta. Riittäisi tavallisempikin kyllä, jos ei ole halua olla näyttelykalu. Toka on siinäkin mielessä maltillisempi.

Vierailija
26/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen omaan silmään parempi.

Vierailija
27/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni kummankaan kyytiin, mä tykkään enemmän vanhoista jenkkiraudoista jotka on hoidettu hyvin. Mutta kyllä mä sadekelillä tulisin Jaggen kyytiin.

Vierailija
28/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"]

Osta siis sellainen auto jonka itse tahdot! Lisäksi kannattaa miettiä, että tahdotko todella naisen, joka valitsee sinut auton perusteella? Tai tahdotko kalustaa elämäsi asioilla, joita et itse tahdo, vaan hankit ne vain naisen saadaksesi? Kuinka paljon olet ajatellut panostaa rahallisesti pelkkään naisen etsintään?

[/quote]

Nuo ovat aika pitkälti ne, mihin olen vaihtoehdot rajannut. Siis molemmat olisivat sopivia minulle. Ajattelin vain näin poikamiehenä, ettei siitä olisi haittaa jos naisetkin pitäisivät valintaani hyvänä.

Ap

[/quote]

Et ilmeisesti haikaile perhettä? Sulle riittää munan perässä oleva edustusvaimo?

Vierailija
29/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on elegantimpi ja kauniimpi joka tavalla, eka on sen näköinen, että sisällä on joku lipevä liimaletti ketju kaulassa.

Vierailija
30/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka!! Ihann ehdottomasti. Tyyliä. Eka o vanabee pröystäilevä, toka tyylisä tietävä

Vierailija
31/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin nuorten naisten pitävän ykkösestä enemmän, koska se on sporttisempi. 

Vierailija
32/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 mieluummin.

Molemmat kyllä liian pröystäilevän oloisia, tulee vaikutelma, että näillä ajava ei pysähdy suojatien eteen tai mitään muutakaan toiset huomioivaa. Vaikutelma on hiukan "Hei katsokaa minua, olen aito kusipää".

Mutta nro 2 on maltillisempi ja siksi tyylikkäämpi. Kyllä siitäkin huokuu hintavuus silti, mutta enempi sellainen matalan profiilin tyyli.

Kaikenkaikkiaan mulle itselleni tulee noista molemmista sellainen olo, että noiden kuljettajalle en varmaan kelpaisi ja että kuljettajalla on varmaan todella pinnalliset vaatimukset naisille, siis hirveän pitkät listat ehdottomia ulkonäkökriteereitä.

Vierailija
33/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa tähän että en kumpaakaan. Tunnen muutaman miehen jolla on tuollainen auto, ja valehtelematta näillä on myös pieni "se". Ei turhaan hienoja, isoja autoja kutsuta peniksenjatkeiksi. Luulin että kyseessä on vain urbaanilegenda, mutta näyttää osittain pitävän kyllä paikkansa, iso auto, pieni "se". Minulla on mies joka ei ole yhtään, siis yhtään, kiinnostunut autoista (ei omista sellaista edes), ja hänellä on iso (itse asiassa tiedän myös toisenkin samanlaisen miehen). Alapeukkuja satelee, mutta tämä on totta, myös omaksi hämmästykseksenikin. Otanta nyt ei ole suuri, mutta näin se menee... Osta siis pieni ja vaatimaton auto, muuten tulee tiettyjä mielleyhtymiä:D

Vierailija
34/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa noissa autoissa juurikaan eroa.

Vierailija
35/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen. Tosin ei ole ollut tapana valita miestä auton perusteella. Mutta siis vaihtoehto 1 on tyylikkäämpi.

Vierailija
36/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paljon parempi

Vierailija
37/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:20"]Pakko sanoa tähän että en kumpaakaan. Tunnen muutaman miehen jolla on tuollainen auto, ja valehtelematta näillä on myös pieni "se". Ei turhaan hienoja, isoja autoja kutsuta peniksenjatkeiksi. Luulin että kyseessä on vain urbaanilegenda, mutta näyttää osittain pitävän kyllä paikkansa, iso auto, pieni "se". Minulla on mies joka ei ole yhtään, siis yhtään, kiinnostunut autoista (ei omista sellaista edes), ja hänellä on iso (itse asiassa tiedän myös toisenkin samanlaisen miehen). Alapeukkuja satelee, mutta tämä on totta, myös omaksi hämmästykseksenikin. Otanta nyt ei ole suuri, mutta näin se menee... Osta siis pieni ja vaatimaton auto, muuten tulee tiettyjä mielleyhtymiä:D
[/quote]
Minun exällä vanha nissani mutta kyllä löytyi kokoa alapäästä ja eipä tuo niin köyhäkään ollut. Varaa olisi ollut parempaankin autoon mutta laittoi mieluummin toisiin asioihin.

Vierailija
38/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ykkönen on ehkä fiksumman ja nuorekkaamman näköinen. Kakkonen näyttää edestä ihan vanhan miehen autolta, mutta takaa ok.

Vierailija
39/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:14"]

Et ilmeisesti haikaile perhettä? Sulle riittää munan perässä oleva edustusvaimo?

[/quote]

Kyllä mulla perhe on horisontissa. Mutta ei ihan vielä.

Ostan sitten A6-farmarin (ehkä Allroad) tai Porsche Cayennen jos löytyy vaimonainen pikku siittiöitäni hautomaan. Palaan silloin uudella kyselyllä :D

Ap

Vierailija
40/126 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta olisi hauskempaa, jos mies tulisi vaikka kuplavolkkarilla/Beetle tai vanhalla Minillä hakemaan kuin tuollaisilla autoilla. Ei innosta munanjatkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan