Tärvelen kaupoissa tuotteita joihin itselläni ei ole varaa.
Murskaan pakasteita, availen säilyketölkkejä osittain, ratkon saumoja, naarmutan pintoja ja syljen tuoretiskeihin näin esimerkiksi. Sinä rikas kusipää, nauti tuotteestasi!
Kommentit (18)
Köyhyys todella vaikuttaa älykkyyteen alentavasti. Siitä on tutkimustakin.
Aloittaja on epäloogisuudessaan jopa poikkeuksellisen vähä-älyinen.
Kaikki köyhät eivät taannu noin alas.
Eipä ole ihme, ettei sulla ole mihinkään varaa. :D
En ole kyllä koskaan kuullut niin köyhästä ihmisestä, että säilykkeitäkin kadehtii.
Tuotteet ovat kaupat, eivät sinun. Suljettu osasto on sinulle sopiva paikka, kriminaali.
Ja kun minä näen sinut, vien sovituskoppiin ja saat niin turpaasi että tukka taipuu. Eipä tartte sunkaan (järjen)köyhän käydä permanentissa, kun sulla ei siihenkään ole varaa.
t: kaupantäti (eläkkeellä)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:08"]kriminaali.
[/quote]
Pitäisiköhän laittaa poliisille vinkki...?
just tänään mietin että miks ihmiset on niin idiootteja, kun joku oli jättänyt kalapaketin lämpimälle hyllylle tullessaan ilmeisesti katumapäälle sen ostamisen suhteen, eikä jaksanut viedä takaisin kylmäaltaaseen...
Lasku tulee tietysti Sinulle perässä näistä tihutöistä?
Vaikka olen köyhä, niin ei koskaan tulisi mieleenikään tehdä noin!
Herran jestas mikä idiootti ap osaa olla!!
Mut hyvinpä huomaa ap:n kateuden.
Kai tajuat että kaupoissa on kameroita..(
Sitten voit taas itkeä kuinka kaikki kallistuu eikä mihinkään ole varaa! (kaupan hävikin kun saa maksaa asiakkaat loppupeleissä.)
Kiva kun pilaat köyhien maineen, vitun sääliö.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:15"]
just tänään mietin että miks ihmiset on niin idiootteja, kun joku oli jättänyt kalapaketin lämpimälle hyllylle tullessaan ilmeisesti katumapäälle sen ostamisen suhteen, eikä jaksanut viedä takaisin kylmäaltaaseen...
[/quote]
Ja mä näin maitotälkin.
:D no eipä ois tullu itelöä mieleenkään