Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Muistatko mut?

Vierailija
11.07.2015 |

Kauan sitten...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:57"]

Tää ei oo kyl oikea Muru!

[/quote]

On (paitsi tuo nimi...) väsynyt, vauvan kanssa heräilevä minä :/

ap

Vierailija
22/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi jää isälleen? Minkä ikäinen lapsesi nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Hauska kuulla sista! Olenkin miettinyt mitä sulle kuuluu. Oletko ollut tilanteen kanssa kutakuinkin sinut? Terkuin reissilainen. Vieläkö muistat minut? Kuinka usein muuten näet lasta ja miten vanhempasi ottivat tilanteen?

Vierailija
24/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis reissulainen... :)

Vierailija
25/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:53"]

Moikka! Hauska kuulla sista! Olenkin miettinyt mitä sulle kuuluu. Oletko ollut tilanteen kanssa kutakuinkin sinut? Terkuin reissilainen. Vieläkö muistat minut? Kuinka usein muuten näet lasta ja miten vanhempasi ottivat tilanteen?

[/quote]

Muistan toki:) Pakko olla sinut ja alan kyllä ollakin. Epäonnistumisen ja häpeän tunne painavat välillä. Ja syyllisyyden. Vauva voi hyvin, joten sen vuoksi mä voin olla rauhallinen. Raastavalta tuntuu silloin, kun lapsi itkee isänsä perään jäädessään mulle. Meillä ei ole tapaamissopimusta, asiat on kesken. Mä pyydän vauvan luokseni ja saankin ihan hyvin. Jos ex on suuttunut jostain mun tekemisistäni, se pelaa sitten tapaamisilla. Se ahdistaa. Näin kävi esimerkiksi silloin, kun musta oli kuvia yhdessä lomaporukassa. Sellaista pilkkaa ja pettymystä. Mun siskoni ja sen mies on lähinnä huvittuneita, äitiä hävettää ja isä on surullinen. Mikään ei ole vielä lopullista kuitenkaan. Olen miettinyt, että monista isistä tuntuu varmaan tältä, niistä, joiden lapset jäävät äidille. Niinhän se yleensä menee. 

ap

[/quote]

Siis miksi sun vanhemmat oli häpeissään, millainen lomakuva tuo oli ja miten se niille meni näkyviin, ex-mieskö lähetti?

[/quote]

Ei vaan ne ovat häpeissään tästä mun perhekuviostani. Isä on surullinen ja haluaisi muuttaa asiat vielä toisin. Kuva oli ihan tavallinen lomakuva, minä bikineissä veneen kannella ja juhlatuulista porukkaa ympärillä. Ja joku toinen kuva jossa otan aurinkoa yläosattomissa. Sellaisia, mitä kaikista on vaikka kuinka paljon. Se kuulemma todisti, että en ole muuttunut. En mä kyllä ikinä luvannutkaan muuttua...

ap

Vierailija
26/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:16"]

Tsemppiä. Vaikutat kyllä aikuistuneen :)

[/quote]

Kiitos! Harmi, että asiat piti mennä vaikeimman kautta. Mutta kyllä mä pärjään:)

ap

Vierailija
27/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:12"]

Kiva kuulla. Kyllä asiat tuosta varmasti selkeytyvät. Oletko törmännyt siihen yhteen mieheen (en muista mikskä häntä kutsuttiin). Siihen tyyppiin, josta tämä koko episodi täällä alkoi... Asutko vielä samassa paikassa? Ehdittekö tehdä rempan jo? Eikös sellainen ollut suunnitteillä? Vitsit että aika menee nopeesti. Minkä ikäinen sun tyttö nyt olikaan? Ainakin vuoden, vai mennäänkö jo toista vuotta? Kuullaan! Reissulainen :)

[/quote]

En halua kertoa tarkkaan vauvan ikää enkä taida olla kyllä sukupuoltakaan kertonut:) Olen joo nähnyt sitä miestä, sattumalta siis. Se olisi kiinnostunut tapailemaan uudestaan, mutta ei. Tapahtui liikaa. Ja onhan se yhä naimisissa. Toiset kuviot mulla :)

ap

Vierailija
28/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:09"]kuva jossa otan aurinkoa yläosattomissa. Sellaisia, mitä kaikista on vaikka kuinka paljon. Se kuulemma todisti, että en ole muuttunut. En mä kyllä ikinä luvannutkaan muuttua...ap

[/quote]

Heh heh. Kovasti ainakin yrität taas tuollaista "meistä kaikistahan on kuvia yläosattomissa veneen kannella". Muista opettaa sille lapsellekin kaikki tyhjäpääjuttusi. 

Joo, et ole muuttunut.

Vierailija
29/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu? Ketä nää on?

Vierailija
30/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:09"]kuva jossa otan aurinkoa yläosattomissa. Sellaisia, mitä kaikista on vaikka kuinka paljon. Se kuulemma todisti, että en ole muuttunut. En mä kyllä ikinä luvannutkaan muuttua...ap

[/quote]

Heh heh. Kovasti ainakin yrität taas tuollaista "meistä kaikistahan on kuvia yläosattomissa veneen kannella". Muista opettaa sille lapsellekin kaikki tyhjäpääjuttusi. 

Joo, et ole muuttunut.

[/quote]

No "kaikilla". Ei se kenenkään äitiydestä mitään kerro, että ei ole rusketusrajoja. Tai edes aikuisuudesta. Opetatko sä sitten lapsesi nimittelemään ja tuomitsemaan ihmisiä?

ap

Vierailija
31/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:53"]

Mikä siskoo siis alunperin nyppii? kauheeta se jos on iloinen toisen lapsen menetyksestä. Ilkeä ihminen. 

[/quote]

ap oli vehdannut siskon miesystävän kanssa kun oli teini

Vierailija
32/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:53"]

Mikä siskoo siis alunperin nyppii? kauheeta se jos on iloinen toisen lapsen menetyksestä. Ilkeä ihminen. 

[/quote]

ap oli vehdannut siskon miesystävän kanssa kun oli teini

[/quote]

No jee......

Vierailija
33/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynkkauskomitea kokoontuu taas...

Vierailija
34/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatteko itse lasta vai lastenhoitaja?

kulkeeko hoitaja vauvan mukana teidän kotien välillä?

onko isä vaihtanut lapselle kakkavaippaa?

Vierailija
35/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai eronneilla saa olla "juttua"? 

Vierailija
36/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:33"]

Kai eronneilla saa olla "juttua"? 

[/quote]

Ei saa!!!

Vierailija
37/58 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tuo pieni lähtee taas pois. En malta mennä nukkumaan. 

ap

Vierailija
38/58 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko läheisiä ystäviä joo, jos nukut sen kanssa saman peiton alla, pelkät pikkarit päällä ja toisessa kiinni. :D

Vierailija
39/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:53"]

[/quote]

Muistan toki:) Pakko olla sinut ja alan kyllä ollakin. Epäonnistumisen ja häpeän tunne painavat välillä. Ja syyllisyyden. Vauva voi hyvin, joten sen vuoksi mä voin olla rauhallinen. Raastavalta tuntuu silloin, kun lapsi itkee isänsä perään jäädessään mulle. Meillä ei ole tapaamissopimusta, asiat on kesken. Mä pyydän vauvan luokseni ja saankin ihan hyvin. Jos ex on suuttunut jostain mun tekemisistäni, se pelaa sitten tapaamisilla. Se ahdistaa. Näin kävi esimerkiksi silloin, kun musta oli kuvia yhdessä lomaporukassa. Sellaista pilkkaa ja pettymystä. Mun siskoni ja sen mies on lähinnä huvittuneita, äitiä hävettää ja isä on surullinen. Mikään ei ole vielä lopullista kuitenkaan. Olen miettinyt, että monista isistä tuntuu varmaan tältä, niistä, joiden lapset jäävät äidille. Niinhän se yleensä menee. 

ap

Vierailija
40/58 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Vaikutat kyllä aikuistuneen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä