Uskaltaisitko lähteä kenenkään palsta miehen kanssa treffeille?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Samaa olin tulossa sanomaan. Hän vaikuttaa ihan täyspäiseltä.
Kaukana täyspäisestä.
Terveisin Naispelko28
Sinä olet kiinnostava ja kivan oloinen. Siksi treffeille!
Ei tämä mikään treffipalsta ole. Ei ole tarvetta tapailla täältä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mies54v jäisi kyllä väliin ehdottomasti, mutta Vierailijan kanssa voisin lähteä.
Niinpä niin. Et olis ensimmäinen joka noin on sanonut. Totuus on kuitenkin toinen, parin viinilasillisen jälkeen. Vahva mies kiinnostaa..
Mies54v 😋
Ajattelen ehkä vähän pitkälle, mutta tässä on yksi ongelma:
Treffeille ei voi lähteä ilman pitkää tekstailupeliä. Pitäähän naisen tuntea mies ennen tutustumista. Palstamiehen pitäisi siis tulla vastaan Tinderissä ja myöntää siellä palstailevansa aktiivisesti. Minä voisin olla tämä mies, mutta en ole Tinderissä, enkä mene sinne. Palstamiehen treffaaminen tarkoittaisi sitä, että aloite on tehty täällä suoraan tai livenä, mikäli mies ei ole siellä Tinderissä tai jossain muussa nettideittipalvelussa. Tällaisia aloitteita ei enää oikeastaan ole tai saa eettisesti tehdä, ellet ole humalassa baariolosuhteissa. Palstamiehen treffaaminen on siis melko mahdotonta.
Lupaan kyllä ilmoittaa, jos heti live-elämässä minua lähestyttyäsi kerrot olevasi vauvapalstalta, niin kerron takaisin, että: "Niin minäkin, lähdetäänkö kävelylle kauniiseen kevätsäähän?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v jäisi kyllä väliin ehdottomasti, mutta Vierailijan kanssa voisin lähteä.
Niinpä niin. Et olis ensimmäinen joka noin on sanonut. Totuus on kuitenkin toinen, parin viinilasillisen jälkeen. Vahva mies kiinnostaa..
Mies54v 😋
Vahva mies ja vahvasti idiootti on aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille ei voi lähteä ilman pitkää tekstailupeliä. Pitäähän naisen tuntea mies ennen tutustumista. Palstamiehen pitäisi siis tulla vastaan Tinderissä ja myöntää siellä palstailevansa aktiivisesti. Minä voisin olla tämä mies, mutta en ole Tinderissä, enkä mene sinne. Palstamiehen treffaaminen tarkoittaisi sitä, että aloite on tehty täällä suoraan tai livenä, mikäli mies ei ole siellä Tinderissä tai jossain muussa nettideittipalvelussa. Tällaisia aloitteita ei enää oikeastaan ole tai saa eettisesti tehdä, ellet ole humalassa baariolosuhteissa. Palstamiehen treffaaminen on siis melko mahdotonta.
Lupaan kyllä ilmoittaa, jos heti live-elämässä minua lähestyttyäsi kerrot olevasi vauvapalstalta, niin kerron takaisin, että: "Niin minäkin, lähdetäänkö kävelylle kauniiseen kevätsäähän?"
Kyllä voi. Ihan turhaa viestiä pitkään ja muodostaa todellisuutta vastaamaton kuva henkilöstä. Kemiat kohtaa livenä tai sitten ei. Kirjoittelemalla se ei selviä.
Ookkote tavannu netinkautta oikeesti,, ei täältä, mutta muualta netistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Ihan turhaa viestiä pitkään ja muodostaa todellisuutta vastaamaton kuva henkilöstä. Kemiat kohtaa livenä tai sitten ei. Kirjoittelemalla se ei selviä.
Valitettavasti näin ei enää ole ollut vuosiin. Tinderistä treffeille lähteminen on vaikeutunut monta pykälää parissa vuodessa ja vaikeutuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin ei enää ole ollut vuosiin. Tinderistä treffeille lähteminen on vaikeutunut monta pykälää parissa vuodessa ja vaikeutuu koko ajan.
Ehkä sinulle, minulle ei. Vasta kolme viikkoa sitten menin treffeille seuraavana päivänä osumasta. Ei se ole vaikeaa kun osaa.
Edellisessä kuussa muutama päivä viestiä ja yksi puhelu riitti vahvistamaan tapaamisen. Pitkä välimatka hidasti asiaa lähinnä, muuten olisi tavattu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Ookkote tavannu netinkautta oikeesti,, ei täältä, mutta muualta netistä
Tinderistä tietty useampikin kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Samaa olin tulossa sanomaan. Hän vaikuttaa ihan täyspäiseltä.
Kaukana täyspäisestä.
Terveisin Naispelko28
Sinä olet kiinnostava ja kivan oloinen. Siksi treffeille!
No kiitoksia kivoista sanoistasi. Lämmittää masentunutta mieltä.
Terveisin Naispelko28
Ei ole uskalluksesta kiinni vaan siitä etten halua. En usko että täällä on yhtäkään oman ikäluokkani miestä, jonka ulkonäkökään riittäisi minulle, edes lähelle. Ainahan täällä valitetaan kuinka naiset eivät kiinnostu, joten aika selvää on millaisia heppuleita täällä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Naiset eivät treffaile palstan K&K-miehiä (kilttejä ja kunnollisia).
Mitä kiltimpi mies on, sitä epäluotettavampana naiset tätä pitävät. Miehestä pitää löytyä tervettä aggressiivisuutta, muutenhan tämä saattaisi olla joku rauhallinen keskustelija joka ei osaa edes riidellä huutamalla.
Sinun kanssasi olisikin hauska käydä treffeillä. Koko illan olisin hiljaa ja sinä keksisit päästäsi keskustelun, mitä ajattelen ja tunnen. Olet varmaan niitä jotka tilaa naisen puoelsta koska mielestäsi tiedät naista paremmin mitä hän haluaa.
Pikkukakkonen tai muut miehet tuskin kovin paljoa miettii mitä nainen haluaa. Jotkut vain esittää paremmin.
mies54v
Meinasin vastata, että en ikinä, mutta tarkemmin ajatellen otaksun hänen kirjoitelleen ainakin yhdessä ketjussa. Kaikki treffeille johtanut yhteydenpito kuitenkin tapahtui normaaleita kanavia pitkin. Siis voisin, mutta en kenenkään näistä vakivalittajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt palstan Hopeaketun kanssa treffeillä.
Miten meni?
Hyvin🙂 Hyväkäytöksinen ja huomaava. Nauratti jälkikäteen kun täällä on aina aloituksia farmariasuisesta hopeaketusta joka kävisi kolmevitosesta, todellakin kävisi🤭
Hyvä perce🙈
En ainakaan allun kanssa