Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko lähteä kenenkään palsta miehen kanssa treffeille?

Vierailija
23.02.2022 |

Vai ovatko liian sekaisin päästään

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi missään nimessä näitten numeroketjumiesten kanssa. Tarkoitan tällä termillä niitä 12122212, M29+13, M54 ja tietty mies 59v, mutta farmareissa menee alle 35-vuotiaasta. 

Vierailija
62/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskaltaisin, muta avmammojen kanssa en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelon kanssa ehkä

Et sitten ole lukenut tyypin vanhempia kirjoituksia. Usko huviksesi: ei kannata koskea tikullakaan.

Vierailija
64/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelon kanssa ehkä

Samaa olin tulossa sanomaan. Hän vaikuttaa ihan täyspäiseltä.

Kaukana täyspäisestä.

Terveisin Naispelko28

Ihminen joka osaa myöntää itselleen, että ei ole ihan täyspäinen tuskin on ainakaan ihan täys idiootti.

No ei tuo nyt hyväkään asia ole että myöntää olevansa sekaisin. Koska se on poikkeuksetta ihan vain yksinkertaisesti totuus.

Vaaditaan elämänkokemusta että tunnistaa tuon asian myöntämisen sellaiseksi mitä se on: varoitus. Kokematonta ihmistä tuollainen rehellisyys valitettavan usein tahtoo viehättää.

Vierailija
65/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelon kanssa ehkä

Et sitten ole lukenut tyypin vanhempia kirjoituksia. Usko huviksesi: ei kannata koskea tikullakaan.

Jaa mitäpä sieltä löytyy?

Vierailija
66/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelon kanssa ehkä

Jaa mitäpä sieltä löytyy?

No mitäpä luulet? Ihan sitä samaa kuin muidenkin katkerien palstamiesten jutut naisista. Nyt tuo kirjoittaja on ottanut uuden roolin jota on esittänyt jokusen vuoden.

Vierailija
67/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ny semmosen kans kannata tavata jonka nimimerkki on Naispelko 🤔

Vierailija
68/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi oikeassa elämässä olla tekemisissä aloittajan sanoin palsta_miesten, sen enempää kuin palsta_naistenkaan kanssa.

Sellaisten keskustelijoiden kanssa voisin viettää aikaani, jotka eivät täytä elämäänsä ikuisella miehet-sitä-naiset-tätä-jankkauksella, eivätkä ylipäänsä kuvittele että ihminen on pelkkä sukupuoli.

Vierailija
69/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt palstalla kirjoittelevan naisen kanssa treffeillä.

En varmaan ollut kovin huonoa seuraa kun hän suostui näkemään toisenkin kerran.

Oli ihan yllättävän hyvät treffit ottaen huomioon että juteltiin vain vähän aikaa eikä vaihdettu edes kuvia.

Vierailija
70/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi millekään treffeile heti pyytää, mutta voin aloittaa vaikka kadun puolella,

autojen hidastustöyssynä. Sieltähän minä viimeksikin ponnistin, pääsin jopa liiteriin, kynnysmatoksi.

Vierailija
71/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tarjota tuikkukippomiehelle illallisen kynttilänvalossa, jos se lupaisi olla yhtä viihdyttävä koko illallisen ajan. 

Vierailija
72/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäisi. Hirvittää jopa mahdollisen tuonnin puolesta jonka saattavat saada nalkkiinsa.

Herttinen! Johan täällä ykskin haaveili deittinsä puolittamisesta 😢

Kamalia!!

Vierailija
73/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olevat palstamiehet ovat ihan päälliköitä. He täällä käyvät välillä ja kun kirjoittavat hyvin, niin siitä välittömästi herneen nokkaansa ottaneen turha ilmianto. Ei tämän palstan miehen huoli tämän palstan naisia, koska tämän palstan naiset ovat sitä pahinta kuonaa. Kysymys olisi pitänyt esittää, että haluaisikohan ketään palstaMies lähteä treffille passiivis-agressiivisen av-mamman kanssa?

Vierailija
74/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olevat palstamiehet ovat ihan päälliköitä. He täällä käyvät välillä ja kun kirjoittavat hyvin, niin siitä välittömästi herneen nokkaansa ottaneen turha ilmianto. Ei tämän palstan miehen huoli tämän palstan naisia, koska tämän palstan naiset ovat sitä pahinta kuonaa. Kysymys olisi pitänyt esittää, että haluaisikohan ketään palstaMies lähteä treffille passiivis-agressiivisen av-mamman kanssa?

No sinä päällikkö nyt et ainakaan osaa kirjoittaa. Toivottavasti suomi ei ole äidinkielesi. 

Vierailija
75/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburgerin, mutta hän on naimisissa. (Ja niin olen minäkin.)

Vierailija
76/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi lähteä palstanaistenkaan kanssa vaikka olisin bi.

Suurin osa vaikuttaa olevan hlvetin omahyväisiä sekä melkoisen sekaisin ja aivopestyjä. Tavalla tai toisella.

Vierailija
77/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä tosissas? Nämä prinssit menevät sitten kiusaamaan vähävaraisia baltialaisia. Kukaan nainen ei ansaitse moista kohtaloa.

Vierailija
78/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskaltaisi lähteä palstanaistenkaan kanssa vaikka olisin bi.

Suurin osa vaikuttaa olevan hlvetin omahyväisiä sekä melkoisen sekaisin ja aivopestyjä. Tavalla tai toisella.

Palstanaisilla on itsesuojeluvaisto.

Vierailija
79/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi vaikka pyytäisit, harmittaako?

Vierailija
80/94 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kikolo ja lähden jos maksat ensin taksin.