Uskaltaisitko lähteä kenenkään palsta miehen kanssa treffeille?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Et sitten ole lukenut tyypin vanhempia kirjoituksia. Usko huviksesi: ei kannata koskea tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Samaa olin tulossa sanomaan. Hän vaikuttaa ihan täyspäiseltä.
Kaukana täyspäisestä.
Terveisin Naispelko28
Ihminen joka osaa myöntää itselleen, että ei ole ihan täyspäinen tuskin on ainakaan ihan täys idiootti.
No ei tuo nyt hyväkään asia ole että myöntää olevansa sekaisin. Koska se on poikkeuksetta ihan vain yksinkertaisesti totuus.
Vaaditaan elämänkokemusta että tunnistaa tuon asian myöntämisen sellaiseksi mitä se on: varoitus. Kokematonta ihmistä tuollainen rehellisyys valitettavan usein tahtoo viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Et sitten ole lukenut tyypin vanhempia kirjoituksia. Usko huviksesi: ei kannata koskea tikullakaan.
Jaa mitäpä sieltä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelon kanssa ehkä
Jaa mitäpä sieltä löytyy?
No mitäpä luulet? Ihan sitä samaa kuin muidenkin katkerien palstamiesten jutut naisista. Nyt tuo kirjoittaja on ottanut uuden roolin jota on esittänyt jokusen vuoden.
Ei kai ny semmosen kans kannata tavata jonka nimimerkki on Naispelko 🤔
En kyllä haluaisi oikeassa elämässä olla tekemisissä aloittajan sanoin palsta_miesten, sen enempää kuin palsta_naistenkaan kanssa.
Sellaisten keskustelijoiden kanssa voisin viettää aikaani, jotka eivät täytä elämäänsä ikuisella miehet-sitä-naiset-tätä-jankkauksella, eivätkä ylipäänsä kuvittele että ihminen on pelkkä sukupuoli.
Olen käynyt palstalla kirjoittelevan naisen kanssa treffeillä.
En varmaan ollut kovin huonoa seuraa kun hän suostui näkemään toisenkin kerran.
Oli ihan yllättävän hyvät treffit ottaen huomioon että juteltiin vain vähän aikaa eikä vaihdettu edes kuvia.
Ei tarvi millekään treffeile heti pyytää, mutta voin aloittaa vaikka kadun puolella,
autojen hidastustöyssynä. Sieltähän minä viimeksikin ponnistin, pääsin jopa liiteriin, kynnysmatoksi.
Mä voisin tarjota tuikkukippomiehelle illallisen kynttilänvalossa, jos se lupaisi olla yhtä viihdyttävä koko illallisen ajan.
Hirvittäisi. Hirvittää jopa mahdollisen tuonnin puolesta jonka saattavat saada nalkkiinsa.
Herttinen! Johan täällä ykskin haaveili deittinsä puolittamisesta 😢
Kamalia!!
Täällä olevat palstamiehet ovat ihan päälliköitä. He täällä käyvät välillä ja kun kirjoittavat hyvin, niin siitä välittömästi herneen nokkaansa ottaneen turha ilmianto. Ei tämän palstan miehen huoli tämän palstan naisia, koska tämän palstan naiset ovat sitä pahinta kuonaa. Kysymys olisi pitänyt esittää, että haluaisikohan ketään palstaMies lähteä treffille passiivis-agressiivisen av-mamman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevat palstamiehet ovat ihan päälliköitä. He täällä käyvät välillä ja kun kirjoittavat hyvin, niin siitä välittömästi herneen nokkaansa ottaneen turha ilmianto. Ei tämän palstan miehen huoli tämän palstan naisia, koska tämän palstan naiset ovat sitä pahinta kuonaa. Kysymys olisi pitänyt esittää, että haluaisikohan ketään palstaMies lähteä treffille passiivis-agressiivisen av-mamman kanssa?
No sinä päällikkö nyt et ainakaan osaa kirjoittaa. Toivottavasti suomi ei ole äidinkielesi.
Mä en uskaltaisi lähteä palstanaistenkaan kanssa vaikka olisin bi.
Suurin osa vaikuttaa olevan hlvetin omahyväisiä sekä melkoisen sekaisin ja aivopestyjä. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Oot sä tosissas? Nämä prinssit menevät sitten kiusaamaan vähävaraisia baltialaisia. Kukaan nainen ei ansaitse moista kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltaisi lähteä palstanaistenkaan kanssa vaikka olisin bi.
Suurin osa vaikuttaa olevan hlvetin omahyväisiä sekä melkoisen sekaisin ja aivopestyjä. Tavalla tai toisella.
Palstanaisilla on itsesuojeluvaisto.
En lähtisi missään nimessä näitten numeroketjumiesten kanssa. Tarkoitan tällä termillä niitä 12122212, M29+13, M54 ja tietty mies 59v, mutta farmareissa menee alle 35-vuotiaasta.