Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökillä mieli jotenkin selkenee ja asioihin tulee tolkku

Vierailija
23.02.2022 |

Käykö muille niin, että kaupungissa paahtaa eteenpäin ja elämä tuntuu jumittavan ja sitten kun istuu mökkisaunan lauteille asiat tuntuu paljon selkeämmiltä ja jotenkin muistaa sen, mitä arvostaa ja haluaa vaalia.

Esim oma parisuhde tuntuu välillä tosi nihkeältä ja nyt kun saunassa rauhassa isuttiin ja juteltiin, niin muistin taas miten kelpo ja ihana kumppani mulla onkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytäisi vielä tuon tunteen. Mökki on minulle työleiri, näen vain tekemättömiä töitä ja kunnossapitohuolia. Parhaiten rentoudun olemassa kotona kaupungissa tai lähtemällä muualle. 

Vierailija
2/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuu täällä saimaan rannalla, niin aina mieli lepää.

Kotiin on kiva tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mökillä kaikki aistitkin tulee vahvemmiksi ja sielu lepää.

Vierailija
4/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ainakaan minulle. Ei ole parisuhdetta, puolisoa eikä mökkiä.

Voin kyllä kuvitella, että sinulle aloittaja tämä on hyvä henkireikä, oon onnellinen puolestasi.

Oispa itsellä joku samantapainen paikka missä hengähtää.

Vierailija
5/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy just päinvastoin. Ei kukaan selkene ja missään ei oo mutään tolkkua

Vierailija
6/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erakoitusin 3.5 vuotta sitten mökille ja tääl mä edelleen oon. Ei täs kyl mitään tolkkua oo. Lol

Vierailija
7/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiin on kiva tulla

Me asumme myös. Silti mökillä on vielä jotenkin rennompi. Kai siksi , että kotona on kaikki mahdolliset mukavuudet. Mökillä taas palaamme meille mieluisten yksinkertaisten asioiden ääreen. Mutta nämähän ovat makuasioita. Olen tälläkin hetkellä mökillämme, vaikka täällä ei ole sähköä lukuunottamatta mukavuuksia. 

Vierailija
8/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiin on kiva tulla

Me asumme myös. Silti mökillä on vielä jotenkin rennompi. Kai siksi , että kotona on kaikki mahdolliset mukavuudet. Mökillä taas palaamme meille mieluisten yksinkertaisten asioiden ääreen. Mutta nämähän ovat makuasioita. Olen tälläkin hetkellä mökillämme, vaikka täällä ei ole sähköä lukuunottamatta mukavuuksia. 

Tämä on muuten totta! Kun lämmittää jääkylmää torppaa ja sulattelee lumesta saunavesiä, energia menee niihin ja sen jälkeen on hyvä olo.

Vierailija
9/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, mikä on tolkku?

Vierailija
10/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkku tarkoittaa jotain sellaista asioiden arkista järkevyyttä niinkuin maalaisjärkeä tai jotain

Vierailija
11/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa pian kevät. Niin ikävä mökkisaunaa ja ulkotulella paistettuja juuri ongittuja ahvenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä