Kumpi kiihottavampi - hymyilevä vai vakavan näköinen mies?
Minusta miehen hymyily on epäseksikästä. Tykkään kivikasvoista. Minusta totinen ilme tekee miehekkääksi ja antaa vahvan hallitsijan vaikutelman. Esim seksissä on paljon kiihottavampaa kun mies on intohimoinen ja näyttää vakavalta katsoessaan silmiin. Hymyily tappaa omat haluni.
Onko muita joita kiihottaa kivikasvot?
Kommentit (39)
Minua! Toki voi miehen hymy olla komeakin, muttei se kyllä sillä tavalla sytytä
Kivikasvot on todellakin miehekkäät ja kiihottavat.
Pidän sydämellisestä hymystä :) ei mitään virnistyksiä, mutta vähän ilkikurinen tai naurava hymy on aivan upea!
No seksin aikana ei hymyily ole seksikästä mutta muuten on. Hymyileviä miehiä katsoo paljon mieluummin kun totisia.
Kyllä se kun mies katsoo silmiin pieni hymynkare suupielessä on seksikkäintä mitä tiedän.
EHDOTTOMASTI hymyily, ah! Jos siihen yhdistyy pilke silmäkulmassa, niin näyttää vielä paremmalta ♡ Kivikasvot ei kiinnosta.
Hymyily on parempi, siitä tietää, että mies pitää näkemästään.
Pidän enemmän vakavista miehistä. Hymyt on ihania, jos ne on aitoja ja silmien ympärille tulee ryppyjä.
Minkäänlaista hassuttelua ja hupsuttelua en taas voi sietää enkä pitää millään tavalla miehekkäänä ja seksikkäänä.
How I met your motherin Ted on aivan super seksikäs, kun se oikeasti nauraa. Muuten se ei edes olis niin hyvännäköinen mutta kun se hymy tai nauru tulee, niin oon myyty. Mutta yleensä se riippuu niin miehestä, toiset on seksikkäitä vakavina mutta mies on selsikäs, kun se hymy tulee katsoessa sitä miehen oikeasti ihailemaan naista.
Molemmat hyviä ja toimivat minulla. Seksissä vakava keskittynyt ilme ja suoraan silmiin kohdistuva katse ovat parasta mitä on, mutta sitä ennen hymy ja iloinen pilke silmäkulmassa ovat se housut kostuttava juttu.
Semmoinen miehen hymy, joka kertoo hänen haluavansa vain sinua nyt ja tässä.
Musta seksikäs hymy on kyllä parempi. Yksi normaalisti aika ilmeetön mies antoi mulle yllättäen ihanan hymyn, ja se tuntui ihan vatsanpohjassa asti. Eli aito hymy ❤
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:57"]Semmoinen miehen hymy, joka kertoo hänen haluavansa vain sinua nyt ja tässä.
[/quote]
Ai kiihotut siitä että mies kiihottuu minusta. Eikö sinua kiihota jos mies kiihottuu sinusta itsestäsi? Ap
Silmiin tuijottelu seksin aikana on jotenkin häiritsevää ja huomio herpaantuu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:57"]Semmoinen miehen hymy, joka kertoo hänen haluavansa vain sinua nyt ja tässä. [/quote] Ai kiihotut siitä että mies kiihottuu minusta. Eikö sinua kiihota jos mies kiihottuu sinusta itsestäsi? Ap
[/quote]
:D
Kyllä musta hymyilevä mies on aina ihanampi
No ei pitäs olla vaikee löytää äijää härmästä!