Muita, jotka voi töissä huonosti?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minä, olen hoitaja. Yllätys.
Miten ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Teet kuitenkin työtä, jolla on merkitys. Kaikilla meistä ei ole asiat niin hyvin.
Terv. IT-konsultti
Ei, työelämähän on yhtä ruusuilla tanssimista. Ei kukaan voi huonosti. Ja jos voi niin syy on työntekijässä itsessään, koska ei yritä tarpeeksi. Nopeammin, nopeammin, enemmän ja halvemmalla.
Kyllä, asiakkaat vaan huutaa. Olen palkanlaskija. Virheitä tulee tosi harvoin ja saan huutoa sen takia, kun palkansaaja ei itse osaa laskea ja lukea palkkalaskelmaansa. Koskaan ei tule anteeksipyyntöjä huonosta käytöksestä.
Minä. Olen hoitajien pomo. Loppumattomat vaatimukset joka suunnalta, teit mitä tahansa niin aina on jollain naama kuin naarasnorsun ulkoiset sukuelimet. Alan vaihto suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen hoitajien pomo. Loppumattomat vaatimukset joka suunnalta, teit mitä tahansa niin aina on jollain naama kuin naarasnorsun ulkoiset sukuelimet. Alan vaihto suunnitteilla.
Ihanaa, olen alaistesi kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain järhestäisit inhimilliset työolosuhteet. Helppo se siellä toimistossa on istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vain järhestäisit inhimilliset työolosuhteet. Helppo se siellä toimistossa on istua.
Heh heh, hyvä vitsi.
Kyllä ja olenkin siksi ollut yli vuoden työttömänä, kauhistuttaa aina kun ajattelenkin että pitäisi siihen helvettiin taas mennä.
Erittäin huonosti, eikä johdu työstä
Joo, ei juuri saa tyydytystä vaikka mitä tekisi. Kaikki on pielessä ja valitusta vaan tulee joka puolelta. Katselen jo uutta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja olenkin siksi ollut yli vuoden työttömänä, kauhistuttaa aina kun ajattelenkin että pitäisi siihen helvettiin taas mennä.
Sama täällä.
Hinnoittelen oman työpanokseni työmarkkinoilla melko korkeaksi osittain juuri siksi, kun on olemassa iso riski, että voin työssä huonosti. Eihän se palkka tietenkään huonoa työympäristöä korjaa, mutta motivoi sietämään..
Huono johtaminen, jatkuvat säästötoimet, liikaa töitä, joita ei ehdi tehdä työajassa. Suurin ongelma on huono johtaminen ja siitä seurannut huono ilmapiiri ja työntekijöiden arvostuksen puute. Julkinen sektori, naisvaltainen ala, kunta työnantajana. Enempää en kerro, koska työnkuva melko harvinainen ja riski tulla tunnistetuksi. Ei ole siis hoito- eikä sosiaaliala.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, et työllisty enää kuin korkeintaan ilmaistöihin muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono johtaminen, jatkuvat säästötoimet, liikaa töitä, joita ei ehdi tehdä työajassa. Suurin ongelma on huono johtaminen ja siitä seurannut huono ilmapiiri ja työntekijöiden arvostuksen puute. Julkinen sektori, naisvaltainen ala, kunta työnantajana. Enempää en kerro, koska työnkuva melko harvinainen ja riski tulla tunnistetuksi. Ei ole siis hoito- eikä sosiaaliala.
Et kai sentään ilmaisekti ylitöitä tee? Kalskahti vaan siltä toi "ei ehdi tehdä työajassa" - mutta omalla ajalla ehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, et työllisty enää kuin korkeintaan ilmaistöihin muutenkaan.
Puhutko itsestäsi nyt😮?!