Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua olla mun kaveri koskaan?

Vierailija
23.02.2022 |

:(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kirjoittaa itsestäsi vähän mielenkiintoisemmin? Pelkkä säälittävä itku ei riitä kaveruuteen.

Kerropa siis itsestäsi.

Vierailija
22/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties kannattaa katsoa peiliin ja miettiä sitten uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset varmaan pahalle

Vierailija
24/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kukapa hullun kaveri haluaisi olla... Olette kyllä todella taitavia. En olisi koskaan uskonut itkeväni vauvapalstan takia.

Ap

Vierailija
25/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kirjoittaa itsestäsi vähän mielenkiintoisemmin? Pelkkä säälittävä itku ei riitä kaveruuteen.

Kerropa siis itsestäsi.

Hiljaista on. Ymmärrän hyvin ap:n kaverittomuuden.

Vierailija
26/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kukapa hullun kaveri haluaisi olla... Olette kyllä todella taitavia. En olisi koskaan uskonut itkeväni vauvapalstan takia.

Ap

Olisitko itse kaverisi?

Vierailija
27/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessäälillä ei varmasti saa kavereita. Ehkä luotaantyöntävin ominaisuus ikinä. Jatkuvan valittamisen lisäksi. Positiivisuutta peliin, niin ihmiset viihtyvätkin lähelläsi.

Aina kun joku aloittaa jonkun itkuvirren, alan katsomaan pakopaikkaa tilanteesta. Ja ei, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä kavereiden valinnassa.

Vierailija
28/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsessäälillä ei varmasti saa kavereita. Ehkä luotaantyöntävin ominaisuus ikinä. Jatkuvan valittamisen lisäksi. Positiivisuutta peliin, niin ihmiset viihtyvätkin lähelläsi.

Aina kun joku aloittaa jonkun itkuvirren, alan katsomaan pakopaikkaa tilanteesta. Ja ei, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä kavereiden valinnassa.

En mä nyt oikeassa elämässä tällaisia puhu. Hymyilen, olen ystävällinen ja kohtelias.

Ap

Vierailija
29/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos sinulla on tatuointeja, lävistyksiä, siilitukka ja legginsit, niin en minäkään haluaisi olla kaverisi.

No, noista mulla on muutama korvareikä.

Ap

sitten sinulla on vielä toivoa, kunhat et näyttäydy ihmisille legginseissä.

Paitsi tarkoitit varmaan trikoita, joita käytän salilla ja lenkillä.

Ap

Vierailija
30/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos sinulla on tatuointeja, lävistyksiä, siilitukka ja legginsit, niin en minäkään haluaisi olla kaverisi.

Ootko vaan ilkeä vai lisäksi vielä tyhmä?

Ei kaveruus riipu ulkonäöstä.

Sano tuo niille kaikille tavallisen näköisille miehille, joilla ei ole naisystävää.

Tässä oli kyse KAVEREISTA Eikä mistään tyttö/poikaystävistä. Ei minullakaan ole tyttöystävää, mutta kavereita silti iso liuta. Niin miehiä kuin naisiakin. Ja joo, olen ruma. Kavereissa Niin rumia kuin hyvänkin näköisiä.

Vierailija
31/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisitko itse kaverisi?

Kyllä mä varmaan olisin... Unelmahan olisi löytää samanlainen ihminen. Ymmärtäisimme toistemme vahvuudet ja heikkoudet.

Ja kohta joku haukkuu narsistiksi 😅

Ap

Vierailija
32/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun pitäisi olla kaverisi?

Kaverin kanssa pitäisi pystyä juttelemaan, nauramaan ja olemaan oma itsensä, pystyykö sinun kanssasi olemaan sellainen? Vai oletko vain tylsä kuin saapas, kuten aloituksestakin näkyi, eli olet kuin useimmat miehet deittisovelluksissa ja laitat viestin tyyliin moi, mitä kuuluu? Plääh.

Minun seurassani saa olla juuri sellainen kuin on. Näen kaikissa ihmisissä jotain hyvää. Varmasti monet pitäisivät minua kuitenkin tylsänä.

Ap

Vierailija
33/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttelet muiden kanssa, pyri aidosti kiinnostumaan siitä mitä he sanovat ja anna toisen ihmisen puhua enemmän kuin itse puhut. Rohkaise, lohduta, kehu tarpeen ja tilanteen mukaan.

Älä ota itseäsi liian vakavasti ja vältä kritisoimasta toista. Pyri asettumaan toisen asemaan.

Vierailija
34/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullle vasta valkeni tuo kun aloiin ajattelemaan asiaa että kuinka kasvatukesessa vanhemmat toistelee lapsilleen samoja asioita eiikä anna hermoston kehittyä terveeellisesti ja vapaaasti. Toinen on psykoosipotilas ja työkyvytön koko lopuniäänsä.

Tässä on pointtinsa, mutta en nyt ymmärtänyt tämän yhteyttä aloitukseen. En ole itse vanhempieni kanssa tekemisissä. Käyn myös töissä ja opiskelen. En ole koskaan ollut myöskään missään osastolla.

Ap

Vierailija
35/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun juttelet muiden kanssa, pyri aidosti kiinnostumaan siitä mitä he sanovat ja anna toisen ihmisen puhua enemmän kuin itse puhut. Rohkaise, lohduta, kehu tarpeen ja tilanteen mukaan.

Älä ota itseäsi liian vakavasti ja vältä kritisoimasta toista. Pyri asettumaan toisen asemaan.

Minä olen aidosti kiinnostunut ihmisistä ja heidän ajatuksistaan. Pyyhin yleensä ihmisten kyyneleet ja halaan heitä. Rohkaisen myös ihmisiä tavoittelemaan ja seuraamaan unelmiaan. Enkä koskaan arvostele. Pystyn yleensä asettumaan jokaisen huoneessaolijan asemaan ja tulkitsemaan tilannetta heidän näkökulmastaan.

Ap

Vierailija
36/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiset varmaan pahalle

Omasta mielestäni en haise, mutta ei kai sitä itse huomaa...

Ap

Vierailija
37/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että fiilaat negatiivista self-conceptii.

Opettele fiilaamaan tässä hetkessä positiivisii fiiliksii niin ennen pitkää ihmiset haluaa olla kavereitasi.

https://www.reddit.com/r/ALLISMIND/comments/sxc5rw/who_are_you_self_ima…

38/38 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus kaverihaku-palstalle. Varmaan löydät kaverin. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi