Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä Laajasalon tapauksesta..........

Vierailija
11.07.2015 |

Niin siis tämä mitä nyt krp tutkii, että kaksi ruumista löytynyt yksityisasunnosta. Nyt sitten luki että kaksi miestä ja onkin murha ja itsemurha. Niin onko siis ollut pariskunta kyseessä? Onko uutisoitu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu olet tyhmä tai sitten et lukenut uutisia. Eli. Se liiviukko ampui vahingossa kai sen liikemiehen ja sitten itsensä koska ei kestänyt sitä että tappoi hyvän ystävänsä.

Vierailija
2/11 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"]

Niin siis tämä mitä nyt krp tutkii, että kaksi ruumista löytynyt yksityisasunnosta. Nyt sitten luki että kaksi miestä ja onkin murha ja itsemurha. Niin onko siis ollut pariskunta kyseessä? Onko uutisoitu?

[/quote]

Heh, enpä ollut muuten tullut edes ajatelleeksi :D Mutta jos olisi löytynyt mies ja nainen niin heti olisin arvellut mustasukkaisuusmurhaksi. Voihan olla, ettei tästä puolesta voidakaan kertoa julkisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:11"]

Ei vittu olet tyhmä tai sitten et lukenut uutisia. Eli. Se liiviukko ampui vahingossa kai sen liikemiehen ja sitten itsensä koska ei kestänyt sitä että tappoi hyvän ystävänsä.

[/quote]

vahingossa? ei kestänyt? mmjooh seems. legit.

Vierailija
4/11 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä tosiaan vaikutatkin siltä, että uutisia seuraat...

Vierailija
5/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan kun alkoi kiinnostaa

Vierailija
6/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:12"]

[/quote]

Joo ei nyt ihan mene läpi toi minfolaisen sepitys... Miten muka ampuu vahingossa? Ja en kyllä ite oman käden kautta menis vaikka kuinka surku kaverin puolesta... Aika hyvä kaveri kai sitten ollut? Ei vaan mee mulle jakeluun itsemurha. Eikä mulla ole noin uskollisia ystäviä, mutta eipä mua ammutakaan...

[/quote]

Eikö Romeo ja Juulia loppunu jotensaki tolleen?
[/quote]
reps!

Vierailija
7/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Vierailija
8/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:00"]

[/quote]

Joo ei nyt ihan mene läpi toi minfolaisen sepitys... Miten muka ampuu vahingossa? Ja en kyllä ite oman käden kautta menis vaikka kuinka surku kaverin puolesta... Aika hyvä kaveri kai sitten ollut? Ei vaan mee mulle jakeluun itsemurha. Eikä mulla ole noin uskollisia ystäviä, mutta eipä mua ammutakaan...

[/quote]

Eikö Romeo ja Juulia loppunu jotensaki tolleen?

Vierailija
9/11 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kyllä mestarillinen lavastus. Toisaalta who cares. Shakkilaudan moukat vaan kaatuu...

Vierailija
10/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis oikeesti... Sä uskot kai mitä tahansa mitä jossain minfossa sanotaan...

Vierailija
11/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]