Mies vitsailee jatkuvasti toisista naisista
Asia siis tuli jo otsikossa. Mies vitsailee jatkuvasti niin kuin hänellä olisi toisia naisia. Siis tyyliin jos en muista, että olisimme jostain asiasta jutelleet, hän on, että "ai niin, se olikin varmaan yhden toisen naisen kanssa kun laittelin tästä viestiä, hahahahahahahaa". Tai että "taisinkin tämän elokuvan katsoa yhden toisen naisen kanssa treffeillä". Hän myös raportoi aina minulle jos on käynyt yksin vaikkapa Prismassa, että "olipa siellä nätti kassatyttö, joka hymyili minulle". Olemme seurustelleet vuoden päivät, ja muuten meillä menee hyvin, mies sanoo rakastavansa ja että olen tietysti hänen ainoansa. (Siis silloin kun ei vitsaile.) En ole mitenkään erityisen (tai oikeastaan ollenkaan) mustasukkaista tyyppiä, lähinnä nämä "vitsit" ihmetyttävät, herättävät välillä myötähäpeää ja saavat pohtimaan, mihin mies niillä pyrkii. Olen useamman kerran miehelle sanonutkin, etten ihan ymmärrä noiden hänen juttujensa huumoriarvoa; vitsissä kun pitää omasta mielestäni olla lähtökohtaisesti jotain, mikä naurattaa. Mies sanoo, että mulla on vaan kehno huumorintaju, ja hänen mielestään kaikista asioista pitää pystyä vitsailemaan, ja se, että hän "pystyy vitsailemaan tällaisista asioista tarkoittaa vain, ettei hänellä ole tosielämässä mitään salattavaa". Minusta nuo ovat kaikki vähän erikoisia selityksiä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni teki pari vuotta niin että usein kehu mulle muita naisia. Tai jos oltiin kaupassa niin tölläsi muita naisia kun olin vieressä. Katsottiin leffaa yhdessä "Oi että kun toi nais näyttelijä on niin seksikäs kyllä sitä kerran vois rykästä" "Olipa tänään kaupassa kaksi tosi kaunista muijaa." Yms. Joo tyhmänä pari vuotta kuuntelin ja katselin tota touhua ja sitten vaan eräänä päivänä räjähdin ja sanoin miehelle mitä tunteita noi teot mussa herättää sanoin että jos ei lopeta otan ja lähden. No sen jälkeen on noi asiat lopettanut.
Sama.
Mua ei haitannut se muuten, mutta pelkäsin, että mitäs jos vaikka kaupungilla joku kuulee, mitä se mulle kuiskaa. Itsekin kyllä kommentoin esim. tv:n miehiä/naisia. Mies ymmärsi ja lopetti.
0/5
Noin selvä trolli eikä mammat tajua.
Sillä on joku pano, jota käy välillä nussimassa.
Vierailija kirjoitti:
Odotahan hetki, niin narsistihullu kertoo sinulle totuuden: mies on narsku, sitten piiitkä luettelo narsistin ominaisuuksista...
No, narsistihullu en ole, mutta olet oikeassa, mies toimii juuri kuten narsistit toimivat.
Miksiköhän tästä aloituksesta tulee nuoruuden eksä mieleen. Hänellä oli myös ärsyttävä tapa vitsailla, tosin vähän eri tavalla. Hän saattoi kommentoida muita miehiä tyyliin: "sä varmaan tykkäät tuosta." Sävy oli härnäävä, naljaileva ja epämiellyttävä. Vaikka kyse oli olevinaan vitsistä, mukana tuntui olevan ripaus syyttelyä ja passiivis-aggressiivisuutta.
Kerran suutuin hänelle tuosta vitsailusta. Ex käänsi sen siten, että koska en vitsiä kestä, se mahdollisesti todistaa minun himoitsevan muita miehiä. Tyyppi oli oikeasti valtavan epävarma itsestään, mustasukkaisuuteen taipuvainen ja "kiltin ja kunnollisen" kuorensa alla myös kontrollifriikki. Voi olla, että hän oli myös epävarma omista tunteistaan eikä varsinaisesti edes pitänyt minusta. Muistan tilanteita, jolloin hän selvästi yritti haastaa kanssani riitaa ja oikein etsimällä etsi syytä suuttua minulle.
Enää en moista kuuntelisi. Älä sinäkään kuuntele ap.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä sama miesystävä? Minuakin on alkanut syövyttämään ihan v-tusti,että muutama kuukausi seurustelua takana ja jaksaa koko ajan mainostaa muita naisia kuinka timmejä vartaloita.fiksuja ja kauniita ovat,ja kuinka lirkuttelevat hänelle.. Ainoa kehu? minkä olen saanut on että aika rientää kanssani. Ei ole julkisesti näyttäytynyt seurassani eikä näköjään aiokkaan. Valehtelee ummet ja lammet myöskin. Itsetuntoni murenee päivä päivältä.
Kai tämä vahinko on jo laitettu kiertoon?
Vierailija kirjoitti:
0/5
Noin selvä trolli eikä mammat tajua.
Mikä kohta on trolli? Aika moni nainen joutuu tuollaista kuuntelemaan (sen hetken ennen kuin jättää sian).
Seurustelin hetken miehen tai oikeastaan "miehen" kanssa. Ja oikeastaan "seurustelin", kun ei se saanut sitä suhdettakaan kasaan normaaliin tapaan.
No joo, siis tajusin siinä sitten, että miehelle kävisi ihan kuka vaan nainen. Tietty sitä kivempi, mitä hotimpi, mutta mikä vaan nainen käy ja mieli ja silmä vaeltaa ihan koko ajan. Sabotoi oman seksinsäkin sillä, ettei pystynyt keskittymään siihen hetkessä ja muodostamaan intiimiä suhdetta, kun varmaan vilisi sadat eri naiset filminä silmissä ja tunne-elämä tuskin marsun tasolla.
Aina kun omalla miehellä on ollut jotain lapsellisia settejä olen käsittänyt sen olevan lupalappu minulle olla samanlainen häntä kohtaan.. raskasta se on vajota lapsellisen tasolle mutta joskus tyypit ei opi muutakuin kokemalla sitä mitä itse tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuli kotiin jokin aika sitten ja kokeilin antaa samalla mitalla takaisin.
Noh hiljaiseksihan se hänet veti ja nyt pitää mykkäkoulua ja kiukuttelee. Kysyin että miltä se luulee minusta tuntuvan kun "vitsailee". Kertoi että naiset on biseksuaaleja ja on normaalia että nainen haluaa toista naista.
Ap
Miten tuo jälkimmäinen liittyy mitenkään tähän hänen naisvitsailuunsa? Tuokin teksti on kaikki kuin narsistin käsikirjasta (narsistihullun huutelija, hyppää järveen). Narsistit ovat biseksuaaleja, kun ei niillä ole libidoa eikä henkistä murrosikää käytynä läpi ja kuvittelevat muiden olevan samanlaisia kuin ovat itsekin. Miesnarsistit usein kääntävät tuon kyllä homofobiaan, kun eivät halua hyväksyä omaa latenttia homouttaan. Narsisti myös näkee normaalina, että kaikki muutkin ihmiset panisivat ihan kaikkea, jolla on pulssi (ehkei tarvita edes pulssia).
Ei kannata alkaa vihjailemaan mitään, mies ei sitä ymmärrä kuitenkaan. Ei myöskään kannata antaa samalla mitalla takaisin. Seuraavan "vitsin" kun hän murjaisee, istuta hänet alas ja kerro hyvin suoraan, että nyt on asiat sillä mallilla, että tuo loppuu, tai loppuu koko suhde. On asioita, joita ei tarvitse sietää, ja tämä on yksi niistä. Jos et ymmärrä lopettaa, vaikka se on sinulle perusteltu, se osoittaa, että haluat vain kiusata. Huumorintajulla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
Jos vieraat naiset kerran ovat niin kiinnostavia oman naisystävän sijasta, niin reiluinta olisi sitten lähteä sinkkuna tavoittelemaan sitä suurinta onnea. Siinä on tietysti riskinsä, mutta kakkua ei voi sekä syödä, että säilyttää. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuli kotiin jokin aika sitten ja kokeilin antaa samalla mitalla takaisin.
Noh hiljaiseksihan se hänet veti ja nyt pitää mykkäkoulua ja kiukuttelee. Kysyin että miltä se luulee minusta tuntuvan kun "vitsailee". Kertoi että naiset on biseksuaaleja ja on normaalia että nainen haluaa toista naista.
Ap
Eli se oli mieheltäsi tosiaankin henkistä väkivaltaa sinua kohtaan. Tuo mykkäkouluilu on samaa sarjaa, passiivis-aggressiivista. Jätä se.
Jos on tyhmää kolmiodraamailua muka vitsillä ja nyt myös mykkäkoulua, on takuulla muitakin ikävänsorttisia vikoja. Minulla oli ennen mies, joka teki noita juttuja, sen lisäksi oli itse mustasukkainen ja kontrolloiva, itsekeskeinen, huomionkipeä, mulkvisti, kun sairastin joskus, arvaamaton napsahtelija, taikauskoinen, haluton, laiska kotitöissä, no, olisi näitä vaikka kuinka. Oletko, ap, ihan varma, että se mies on muuten tosi ihana?
Hienoa että miehesi on löytänyt toisen naisen <3
Ehkä haluaa herättää vähän mustasukkaisuutta. Sanoit, ettet ole ollenkaan mustasukkainen. Se voidaan kokea välinpitämättömyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli se oli mieheltäsi tosiaankin henkistä väkivaltaa sinua kohtaan. Tuo mykkäkouluilu on samaa sarjaa, passiivis-aggressiivista. Jätä se.
Jos on tyhmää kolmiodraamailua muka vitsillä ja nyt myös mykkäkoulua, on takuulla muitakin ikävänsorttisia vikoja. Minulla oli ennen mies, joka teki noita juttuja, sen lisäksi oli itse mustasukkainen ja kontrolloiva, itsekeskeinen, huomionkipeä, mulkvisti, kun sairastin joskus, arvaamaton napsahtelija, taikauskoinen, haluton, laiska kotitöissä, no, olisi näitä vaikka kuinka. Oletko, ap, ihan varma, että se mies on muuten tosi ihana?
Onniteltiinko teitä aikanaan, että nyt on vakka kantensa löytänyt?
Mies on yksinkertainen eli tyhmä. Eihän noin tyhmistä jutuista voi edes loukkaantua, mutta en myöskään voisi seurustella yksinkertaisen kanssa, koska harvoin se vain yhdessä asiassa ilmenee.
ÄO vaikuttaa ihan kaikkeen elämässä, voi olla vaikka kuinka hyvä ihminen, mutta en jaksaisi lähemmässä tuttavuudessa.
Munkin mies vitsaili, että käy kerran kuussa panemassa jotain, kun olen ystäväni luona kylässä. Sitten ihmettelee, kun otan tosissani nuo heitot. Aiheuttaa todellista luottamuspulaa. Miksi luottaisin ihmiseen, joka heittää noin ikävää ja radikaalia vitsiä?
Sano sille, että minäkin ajattelen aina erityisesti yhtä kassapoikaa aina kun rakastelemme ja kysy viattomasti millaista naista hän aina ajattelee silloin? Sitten alat kuvailla sitä sun ihannemiestä joka toki on ihan eri näköinen kuin sun mies ja jos ei ymmärrä niin hauku sen huumorintaju lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies vitsaili, että käy kerran kuussa panemassa jotain, kun olen ystäväni luona kylässä. Sitten ihmettelee, kun otan tosissani nuo heitot. Aiheuttaa todellista luottamuspulaa. Miksi luottaisin ihmiseen, joka heittää noin ikävää ja radikaalia vitsiä?
Siis on tosi paha asia, jos mies käy kerran kuussa panemassa jotain, mutta on myös tosi paha asia, jos mieheltä tulee sellaista läppää, että se käy kerran kuussa panemassa jotain selkäsi takana. Jostainhan nuo jutut kumpuaa. Jostain syystä ei ole tullut itselle koskaan mieleen sanoa kumppanille, että käyn paneskelemassa muitakin.