Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vitsailee jatkuvasti toisista naisista

Vierailija
23.02.2022 |

Asia siis tuli jo otsikossa. Mies vitsailee jatkuvasti niin kuin hänellä olisi toisia naisia. Siis tyyliin jos en muista, että olisimme jostain asiasta jutelleet, hän on, että "ai niin, se olikin varmaan yhden toisen naisen kanssa kun laittelin tästä viestiä, hahahahahahahaa". Tai että "taisinkin tämän elokuvan katsoa yhden toisen naisen kanssa treffeillä". Hän myös raportoi aina minulle jos on käynyt yksin vaikkapa Prismassa, että "olipa siellä nätti kassatyttö, joka hymyili minulle". Olemme seurustelleet vuoden päivät, ja muuten meillä menee hyvin, mies sanoo rakastavansa ja että olen tietysti hänen ainoansa. (Siis silloin kun ei vitsaile.) En ole mitenkään erityisen (tai oikeastaan ollenkaan) mustasukkaista tyyppiä, lähinnä nämä "vitsit" ihmetyttävät, herättävät välillä myötähäpeää ja saavat pohtimaan, mihin mies niillä pyrkii. Olen useamman kerran miehelle sanonutkin, etten ihan ymmärrä noiden hänen juttujensa huumoriarvoa; vitsissä kun pitää omasta mielestäni olla lähtökohtaisesti jotain, mikä naurattaa. Mies sanoo, että mulla on vaan kehno huumorintaju, ja hänen mielestään kaikista asioista pitää pystyä vitsailemaan, ja se, että hän "pystyy vitsailemaan tällaisista asioista tarkoittaa vain, ettei hänellä ole tosielämässä mitään salattavaa". Minusta nuo ovat kaikki vähän erikoisia selityksiä.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista alkaa tehdä samaa. Aikuinen ihminen toteaa, että "hei nyt riitti tavataan seuraavan kerran kun olet kasvanut aikuiseksi".

Vierailija
22/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex, joka paljastui lopulta äärioikeistolaiseksi, ja jossa oli paljon narsismiin ja sosiopatiaan viittaavia piirteitä, heitti kerran läpällä olevansa sosiopaatti ja toisella kerralla olevansa äärioikeistolainen.

AP, miehesi kuulostaa siltä, että yrittää hämmentää sinua ja vääristää todellisuuttasi. Pelkäänpä, että hän heittää nuo läpät samaan tapaan kuin exäni, eli totuuden siemen piilee läppien takana. Ei kukaan normaali ihminen ala myöskään asioikseen kertomaan kumppanilleen jostain randomeista hyvännäköisistä ihmisistä, joita on sattunut näkemään jossain Prismassa. Yrittää selvästi saada sinut tuntemaan olosi epävarmaksi ja epäviehättäväksi. Onko miehessäsi muita narsistiin ja sosiopaattiin viittaavia piirteitä? Tuo miehen käytös on yksinkertaisesti kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee siksi, että kun jää kiinni, voi sanoa: ”Mut mähän kerroin sulle.”

Vierailija
24/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että onpa rö*psä hellänä. Ai niin mutta eihän me p*ntukaan sun kanssa, se oli se mun toinen mies, jolla on isompi mul*ku ku sulla.

Vierailija
25/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävarma ja yrittää viestittää, että hänellä olisi kysyntää. Tosiasiassa se on aivan päinvastoin. 

Jos haluat tuon loppuvan niin ala vihjailla samaan tyyliin. Loppuu nuo vitsit kuin seinään.

Vierailija
26/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä miehestä kyllä mitään muita narsistin tai sosiopaatin piirteitä. Mietin itsekin, voiko nämä "vitsit" kieliä vain miehen epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Hän on sanonut useampaan otteeseen, että aina vaan ihmettelee, miten on saanut "tuon tasoisen naisen" itselleen. (Suora lainaus mieheltä.) Hän on myös usein kysynyt, miksi olen hänen kanssaan ja mihin olen hänessä ihastunut. Mies ei ole mikään perinteinen maskuliininen mies ulkomuodoltaan, mutta ihastuinkin alun perin hänen huolehtivaiseen luonteeseensa ja huumorintajuunsa (siihen hyvään.)

-ap

Vierailija
27/96 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävarma ja kokeili samalla tikkua jäihin, että miten sinä reagoit tollaisiin. Ei auta kuin tekee selväksi miehelle, ettet siedä tollaisiin vitsejä tai sitten annat miehen maistaa omaa lääkettä heittämällä samanlaisia vitsejä ja räkänauru lopuksi.

Vierailija
28/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä miehestä kyllä mitään muita narsistin tai sosiopaatin piirteitä. Mietin itsekin, voiko nämä "vitsit" kieliä vain miehen epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Hän on sanonut useampaan otteeseen, että aina vaan ihmettelee, miten on saanut "tuon tasoisen naisen" itselleen. (Suora lainaus mieheltä.) Hän on myös usein kysynyt, miksi olen hänen kanssaan ja mihin olen hänessä ihastunut. Mies ei ole mikään perinteinen maskuliininen mies ulkomuodoltaan, mutta ihastuinkin alun perin hänen huolehtivaiseen luonteeseensa ja huumorintajuunsa (siihen hyvään.)

-ap

Miten tässä kävi?

Mietin, kun itse olen tällä hetkellä vähän samassa tilanteessa.

Vierailija
29/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa koko aloitus.

Vierailija
30/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaa koko aloitus.

Nosto samaa roskaa.

Vierailija
31/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama miesystävä? Minuakin on alkanut syövyttämään ihan v-tusti,että muutama kuukausi seurustelua takana ja jaksaa koko ajan mainostaa muita naisia kuinka timmejä vartaloita.fiksuja ja kauniita ovat,ja kuinka lirkuttelevat hänelle.. Ainoa kehu? minkä olen saanut on että aika rientää kanssani. Ei ole julkisesti näyttäytynyt seurassani eikä näköjään aiokkaan. Valehtelee ummet ja lammet myöskin. Itsetuntoni murenee päivä päivältä.

Vierailija
32/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
33/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron. Siinä loppuu vitsit ja henkinen väkivalta jolla yrittää tehdä sinut epävarmaksi. Eikä ne mitään vitsejä ole. Osa niistä on tunnustuksia verhottuna muka vitsiksi.

Vierailija
34/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi...vastaat ns.samalla mitalla vai - tätä suosittelen- sanot että olet kyllästynyt noihin juttuihin kun niin monesti kuultua. Lapsoselta tai epävarmalta tuo kumppanisi vaikuttaa, mutta jospa kasvaa pikku hiljaa.

Vierailija
35/96 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies harrastaa tuota. Kiusallisia myötähäpeää herättäviä tilanteita on usein, ei naurata enkä tiedä miten reagoisi, lähinnä noloja tilanteita. Oikeasti uskon että ystäväni saa muilta miehiltä huomiota, mies todennäköisesti huomattavasti vähemmän.

Vierailija
36/96 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä sama miesystävä? Minuakin on alkanut syövyttämään ihan v-tusti,että muutama kuukausi seurustelua takana ja jaksaa koko ajan mainostaa muita naisia kuinka timmejä vartaloita.fiksuja ja kauniita ovat,ja kuinka lirkuttelevat hänelle.. Ainoa kehu? minkä olen saanut on että aika rientää kanssani. Ei ole julkisesti näyttäytynyt seurassani eikä näköjään aiokkaan. Valehtelee ummet ja lammet myöskin. Itsetuntoni murenee päivä päivältä.

Minkä ikäinen mies kyseessä?

Vierailija
37/96 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pari päivää sitä, että käännät kupit toisinpäin? Ainiin, se taisikin olla Jussin kanssa hahhah... Ai eikös se ollutkaan sun juttusi, oli varmaan Hassani yms. Sitten kun alkaa otsasuonta nykimään niin kysyt, että miks sulla on noin hiton huono huumorintaju?

Vierailija
38/96 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli kotiin jokin aika sitten ja kokeilin antaa samalla mitalla takaisin.

Noh hiljaiseksihan se hänet veti ja nyt pitää mykkäkoulua ja kiukuttelee. Kysyin että miltä se luulee minusta tuntuvan kun "vitsailee". Kertoi että naiset on biseksuaaleja ja on normaalia että nainen haluaa toista naista.

Ap

Vierailija
39/96 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallista yritystä heikentää itsetuntoasi. Ei kannata jäädä katselemaan tuollaista miestä. Hän ei oikeasti halua sinulle hyvää.

Vierailija
40/96 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis en näe mitään uhkaa Prisman kassassa. Lähinnä pidän erikoisena miehen tyyliä raportoida joka kerta minulle siitä, kun hän on nähnyt jossain kauniin naisen. Miehen tarinoissa nämä naiset myös aina jotenkin erityisesti noteeraavat hänet. Näenhän minäkin ulkona ja harrastuksissa liikkuessa komeita miehiä siellä täällä, mutta en koe tarpeelliseksi omalle miehelleni illalla purkaa, että olipa taas salilla penkkipaikalla niin komee uros että ahh, ja se vieläpä hymyili mulle. :D

-ap

Tällaisilla miehillä ei ole yleensä sisältöä elämässään, niin pitää sitten keksiä tällaisia fantasioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme