Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt elämääni komeana miehenä

Vierailija
11.07.2015 |

Olen pettynyt elämääni komeana miehenä. Elämäni aikana minulla on ollut lukuisia suhteita, mutta naiset tuntuvat lopulta vain olevan kanssani kullin takia.

En ole kokenut aitoa tasapuolista rakkautta jossa nainen osoittaisi hellyyttään minua kohtaan ilman, että puhutaan aina seksistä.

Tavallisen näköisenä miehenä olisin kenties tämän saanut kokea? Nyt olen avioliitossa vain seksiobjekti naiselle!

mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! Minulla on pieni kikkeli, mutta aika iso nenä ja ne harvat naiset eivät ole minun kanssani kuin kolvin takia.Tuntuu kuulemma hyvältä istua sen päällä.Munani on toimeton ja tukkani harventunut.Olen myös posteljooni ja harrastan pantomiimiä ja tanhua kyläyhdistyksen illoissa torstaisin kello 19.00.
Sitäpaitsi olen lyhyt ja aika "Taneli" muutenkin.Ymmärrän sinua silti.

Vierailija
2/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä miksi tulijat asutetaan Helsinkiin, jossa asumiskulut maan huippua ja pula työssäkäyvällä väestöllä asunnoista. Näille sitten maksetaan asumistukia, jotka mahdollistavat Helsingin valtavat vuokrahinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ap. 

Terv: kaunis nainen aka seksiobjekti

Vierailija
4/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:10"]

Sitä en ymmärrä miksi tulijat asutetaan Helsinkiin, jossa asumiskulut maan huippua ja pula työssäkäyvällä väestöllä asunnoista. Näille sitten maksetaan asumistukia, jotka mahdollistavat Helsingin valtavat vuokrahinnat.

[/quote]Onko tämä nyt sarkasmia, jota av-mammat eivät sitten tunnista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän