Ihastun aina kassaneiteihin
On vähän köyhä sosiaalinen elämä, mut noita kassaneitejä näkee melkein joka päivä.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:47"]
Kerran jäin odottamaan kaupan sulkeutumista ja väkisinmakasin kassaneidin. Ap
[/quote]
En muista tuota tapahtuneeksi. ap
Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:47"]
Kerran jäin odottamaan kaupan sulkeutumista ja väkisinmakasin kassaneidin. Ap
[/quote]
En muista tuota tapahtuneeksi. ap
[/quote]
Ahaa, alkaa hofmanit toimimaan kun kirjoittelen jo itsellenikin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[/quote]
Olin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[/quote]
Olin.
Ap
[/quote]Oikeesti? Mä olen se yksi kassaneiti johon ihastuit parikytvuotta sitten.. huomasin et olit siin ohjelmas. Ensin mietin et mistä toi on tuttu..
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[/quote]
Olin.
Ap
[/quote]Oikeesti? Mä olen se yksi kassaneiti johon ihastuit parikytvuotta sitten.. huomasin et olit siin ohjelmas. Ensin mietin et mistä toi on tuttu..
[/quote]
Moon 23v.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:47"] Kerran jäin odottamaan kaupan sulkeutumista ja väkisinmakasin kassaneidin. Ap [/quote] En muista tuota tapahtuneeksi. ap [/quote] Ahaa, alkaa hofmanit toimimaan kun kirjoittelen jo itsellenikin. Ap
[/quote]
We were somewhere around av-palsta, on the edge of the Internet, when the drugs began to take hold... ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[/quote]
Olin.
Ap
[/quote]Ei siit kyl niin kauaa vielä ole, n. 15 v sitten.. korjaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]Olitko siinä yhdessä tosi tv ohjelmassa?
[/quote]
Olin.
Ap
[/quote]
Moon 23v.
Ap
[/quote]Ok, eri tyyppi sit..
Mä olen työtön maisteri, mutta mulla on sydän puhdasta kultaa, vaikka paperit onkin höpötieteestä. Kassaneideissä viehättää sellainen ravinnonläheisyys. Tulee ihan oma äiti mieleen, kun siltäkin sai aina hyvää ruokaa. ap
Kassaneitejä tulee arvioitua. Joku on kauniimpi, mutta toisella on jotenkin lämpimämpi olemus ja siinä pitää arpoa, kenen kassalle menisi tänään. Tämän kesän saavutukset ovat siinä, kun kehuin yhden kassaneidin paitaa ja tarjosin toiselle kukkaa, jolle minulla ei ollut käyttöä. Se meni lopulta jollekin muulle keski-ikäiselle naiselle, joka oli asiakkaana. Hän oli mielissään ilmaisesta kukasta.
Tänäänkin mietin sitä, kun yksi kassaneiti oli jotenkin vaikeannäköinen jonon seisoessa pitkään. Hän näytti suorastaan itkuiselta ja katsoin häntä välillä yrittäen näyttää ymmärtäväiseltä, mutta paljon en katsonut, koska se olisi vain voinut lisätä paineita entisestään. Monesti mietin kassalla ollessani sellaista tilannetta, että minulla olisi pieni lapsi mukana ja lapsi kysyisi minulta jotakin kassaneidin ulkonäöstä tai jotakin muuta sellaista, mikä antaisi minulle syyn kehua kassaneitiä hyvin sieväksi tai muuta sellaista. Eli samalla tulisi opetettua lapselle hyvää käytöstä ja yhdistettyä siihen viaton kehu.
Yksi kuumahko kassaneiti taas oli todella tympeännäköisenä jossakin nurkassa kippurassa ja katsoin häntä hetken mennessäni ohi. Kaupasta lähtiessäni ajattelin, että olisin voinut vaikka ostaa postimerkin ja pyytää samalla kahveille ja myöhemmin mietin sellaista "Upseeri ja Herrasmies" käsittelyä Richard Geren tapaan, mutta se olisi reaalielämässä liian vaikeaa. Naisilla on vain monesti rima niin korkealla, että he eivät suostu edes piristymään imartelusta, joten miehen ei useinkaan edes kannata yrittää auttaa.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:58"]Kassaneitejä tulee arvioitua. Joku on kauniimpi, mutta toisella on jotenkin lämpimämpi olemus ja siinä pitää arpoa, kenen kassalle menisi tänään. Tämän kesän saavutukset ovat siinä, kun kehuin yhden kassaneidin paitaa ja tarjosin toiselle kukkaa, jolle minulla ei ollut käyttöä. Se meni lopulta jollekin muulle keski-ikäiselle naiselle, joka oli asiakkaana. Hän oli mielissään ilmaisesta kukasta.
Tänäänkin mietin sitä, kun yksi kassaneiti oli jotenkin vaikeannäköinen jonon seisoessa pitkään. Hän näytti suorastaan itkuiselta ja katsoin häntä välillä yrittäen näyttää ymmärtäväiseltä, mutta paljon en katsonut, koska se olisi vain voinut lisätä paineita entisestään. Monesti mietin kassalla ollessani sellaista tilannetta, että minulla olisi pieni lapsi mukana ja lapsi kysyisi minulta jotakin kassaneidin ulkonäöstä tai jotakin muuta sellaista, mikä antaisi minulle syyn kehua kassaneitiä hyvin sieväksi tai muuta sellaista. Eli samalla tulisi opetettua lapselle hyvää käytöstä ja yhdistettyä siihen viaton kehu.
Yksi kuumahko kassaneiti taas oli todella tympeännäköisenä jossakin nurkassa kippurassa ja katsoin häntä hetken mennessäni ohi. Kaupasta lähtiessäni ajattelin, että olisin voinut vaikka ostaa postimerkin ja pyytää samalla kahveille ja myöhemmin mietin sellaista "Upseeri ja Herrasmies" käsittelyä Richard Geren tapaan, mutta se olisi reaalielämässä liian vaikeaa. Naisilla on vain monesti rima niin korkealla, että he eivät suostu edes piristymään imartelusta, joten miehen ei useinkaan edes kannata yrittää auttaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Minkä firman paidat näteimpiä? Mun mielestä lidlin paidat ehkä näteimmät.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:58"]Kassaneitejä tulee arvioitua. Joku on kauniimpi, mutta toisella on jotenkin lämpimämpi olemus ja siinä pitää arpoa, kenen kassalle menisi tänään. Tämän kesän saavutukset ovat siinä, kun kehuin yhden kassaneidin paitaa ja tarjosin toiselle kukkaa, jolle minulla ei ollut käyttöä. Se meni lopulta jollekin muulle keski-ikäiselle naiselle, joka oli asiakkaana. Hän oli mielissään ilmaisesta kukasta. Tänäänkin mietin sitä, kun yksi kassaneiti oli jotenkin vaikeannäköinen jonon seisoessa pitkään. Hän näytti suorastaan itkuiselta ja katsoin häntä välillä yrittäen näyttää ymmärtäväiseltä, mutta paljon en katsonut, koska se olisi vain voinut lisätä paineita entisestään. Monesti mietin kassalla ollessani sellaista tilannetta, että minulla olisi pieni lapsi mukana ja lapsi kysyisi minulta jotakin kassaneidin ulkonäöstä tai jotakin muuta sellaista, mikä antaisi minulle syyn kehua kassaneitiä hyvin sieväksi tai muuta sellaista. Eli samalla tulisi opetettua lapselle hyvää käytöstä ja yhdistettyä siihen viaton kehu. Yksi kuumahko kassaneiti taas oli todella tympeännäköisenä jossakin nurkassa kippurassa ja katsoin häntä hetken mennessäni ohi. Kaupasta lähtiessäni ajattelin, että olisin voinut vaikka ostaa postimerkin ja pyytää samalla kahveille ja myöhemmin mietin sellaista "Upseeri ja Herrasmies" käsittelyä Richard Geren tapaan, mutta se olisi reaalielämässä liian vaikeaa. Naisilla on vain monesti rima niin korkealla, että he eivät suostu edes piristymään imartelusta, joten miehen ei useinkaan edes kannata yrittää auttaa. -Mies 29v + 1v- [/quote]Minkä firman paidat näteimpiä? Mun mielestä lidlin paidat ehkä näteimmät.
[/quote]Ei ne kuvio/viivapaidat minusta nättejä ole, mutta joillakin K-ryhmän työntekijöillä on mustia t-paitoja, joissa on joku kesäaiheinen teksti. En muista enää kunnolla.
-Mies 29v + 1v-
S-ketjun kaupoissa on kuumimmat böönat, vaikka K-kaupoistakin joitain helmiä löytyy. Lidlin taso kassaneideissä on yleensä heikko. ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:58"]Kassaneitejä tulee arvioitua. Joku on kauniimpi, mutta toisella on jotenkin lämpimämpi olemus ja siinä pitää arpoa, kenen kassalle menisi tänään. Tämän kesän saavutukset ovat siinä, kun kehuin yhden kassaneidin paitaa ja tarjosin toiselle kukkaa, jolle minulla ei ollut käyttöä. Se meni lopulta jollekin muulle keski-ikäiselle naiselle, joka oli asiakkaana. Hän oli mielissään ilmaisesta kukasta. Tänäänkin mietin sitä, kun yksi kassaneiti oli jotenkin vaikeannäköinen jonon seisoessa pitkään. Hän näytti suorastaan itkuiselta ja katsoin häntä välillä yrittäen näyttää ymmärtäväiseltä, mutta paljon en katsonut, koska se olisi vain voinut lisätä paineita entisestään. Monesti mietin kassalla ollessani sellaista tilannetta, että minulla olisi pieni lapsi mukana ja lapsi kysyisi minulta jotakin kassaneidin ulkonäöstä tai jotakin muuta sellaista, mikä antaisi minulle syyn kehua kassaneitiä hyvin sieväksi tai muuta sellaista. Eli samalla tulisi opetettua lapselle hyvää käytöstä ja yhdistettyä siihen viaton kehu. Yksi kuumahko kassaneiti taas oli todella tympeännäköisenä jossakin nurkassa kippurassa ja katsoin häntä hetken mennessäni ohi. Kaupasta lähtiessäni ajattelin, että olisin voinut vaikka ostaa postimerkin ja pyytää samalla kahveille ja myöhemmin mietin sellaista "Upseeri ja Herrasmies" käsittelyä Richard Geren tapaan, mutta se olisi reaalielämässä liian vaikeaa. Naisilla on vain monesti rima niin korkealla, että he eivät suostu edes piristymään imartelusta, joten miehen ei useinkaan edes kannata yrittää auttaa. -Mies 29v + 1v- [/quote]Minkä firman paidat näteimpiä? Mun mielestä lidlin paidat ehkä näteimmät.
[/quote]Ei ne kuvio/viivapaidat minusta nättejä ole, mutta joillakin K-ryhmän työntekijöillä on mustia t-paitoja, joissa on joku kesäaiheinen teksti. En muista enää kunnolla.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Sitäkö kehuit? Olet suloinen!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:00"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:58"]Kassaneitejä tulee arvioitua. Joku on kauniimpi, mutta toisella on jotenkin lämpimämpi olemus ja siinä pitää arpoa, kenen kassalle menisi tänään. Tämän kesän saavutukset ovat siinä, kun kehuin yhden kassaneidin paitaa ja tarjosin toiselle kukkaa, jolle minulla ei ollut käyttöä. Se meni lopulta jollekin muulle keski-ikäiselle naiselle, joka oli asiakkaana. Hän oli mielissään ilmaisesta kukasta. Tänäänkin mietin sitä, kun yksi kassaneiti oli jotenkin vaikeannäköinen jonon seisoessa pitkään. Hän näytti suorastaan itkuiselta ja katsoin häntä välillä yrittäen näyttää ymmärtäväiseltä, mutta paljon en katsonut, koska se olisi vain voinut lisätä paineita entisestään. Monesti mietin kassalla ollessani sellaista tilannetta, että minulla olisi pieni lapsi mukana ja lapsi kysyisi minulta jotakin kassaneidin ulkonäöstä tai jotakin muuta sellaista, mikä antaisi minulle syyn kehua kassaneitiä hyvin sieväksi tai muuta sellaista. Eli samalla tulisi opetettua lapselle hyvää käytöstä ja yhdistettyä siihen viaton kehu. Yksi kuumahko kassaneiti taas oli todella tympeännäköisenä jossakin nurkassa kippurassa ja katsoin häntä hetken mennessäni ohi. Kaupasta lähtiessäni ajattelin, että olisin voinut vaikka ostaa postimerkin ja pyytää samalla kahveille ja myöhemmin mietin sellaista "Upseeri ja Herrasmies" käsittelyä Richard Geren tapaan, mutta se olisi reaalielämässä liian vaikeaa. Naisilla on vain monesti rima niin korkealla, että he eivät suostu edes piristymään imartelusta, joten miehen ei useinkaan edes kannata yrittää auttaa. -Mies 29v + 1v- [/quote]Minkä firman paidat näteimpiä? Mun mielestä lidlin paidat ehkä näteimmät. [/quote]Ei ne kuvio/viivapaidat minusta nättejä ole, mutta joillakin K-ryhmän työntekijöillä on mustia t-paitoja, joissa on joku kesäaiheinen teksti. En muista enää kunnolla. -Mies 29v + 1v- [/quote]Sitäkö kehuit? Olet suloinen!
[/quote]Juu. Sitä.
-Mies 29v + 1v-
Kerran jäin odottamaan kaupan sulkeutumista ja väkisinmakasin kassaneidin.
Ap