Millaiset lenkkivaatteet.
suosittele millaiset vaatteet hankin tai mitä yleensä käyttäisin aloittaessani kävelylenkkeilyn? Ei ole oikein käsitystä mitä käytetään. Omat releet ovat 10 v takaa ennen ylipainoa, joten niihin pääsen vasta laihtuessani. Olen ajatellut vielä muutaman kilon laihduttaa ennen lenkkeilyn aloitusta, ettei polvet joudu liian koville. Tiukkoja trikoita en nyt päälleni siis pue.
Kengät, millaiset mistä ja mitä päälle viileään kesään ja syksyyn.
Kommentit (2)
Minä liikun aina just niissä vaatteissa mitkä sattuu olemaan päällä. Nykyvaatteet on mukavia joustavia, joten ne käy ihan hyvin liikuntaankin. Mun liikuntainto tyssäisi siihen, jos aina pitäisi lähteä siitä, että ensimmäiseksi vaihdetaan koko vaatekerta. Aamujumpan vedän yöpaidassa, sit puen päivävaatteet ja niissä teen päivän mittaan niitä liikuntasuorituksia mitä on milloinkin vuorossa. Tällä viikolla menin suunnistamaan stretch-farkuissa, koska ne sattui olemaan siinä kohtaa jalassa, kun päätettiin lähteä. Eteisessä vaan työnnän jalat tilanteen mukaisiin kenkiin: suunnistukseen lenkkarit pyöräilyyn tennarit, kaupungille korkkarit. Simppeliä. Oon lasten myötä oppinut, että asioista ei kannata tehdä tarpeettoman mutkikkaita.
Hyvät kevyet lenkkarit
Verkkarit tai tuulihousut ja takki
Ei siihen mitään ihmeellisiä tarvita, varsinkin kun kyseessä kävelylenkit.
Juostessa sitten tarvitaan jo juoksukengät.